Ervaring met Air Europa?

26-09-2012 11:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

ik vlieg morgennacht met air europa naar Barcelona (4.5 uur vliegen van mijn woonplaats)

Ik hoorde van het reisbureau dat ze geen eten aan boord uitdelen..wie weet dat? en andere ervaringen zijn natuurlijk welkom!
Ik heb geen ervaring met air europa, maar veel maatschappijen bieden tegenwoordig geen eten meer aan. Het is maar een kort vluchtje, pak een paar van die lekkere "eat-natural" mueslirepen in en koop op de luchthaven een goed gevuld broodje. Die maaltijden zijn meestal toch hastikke vies. Veel plezier in BCN!
Computer says nooooo
Geen gratis eten maar ze hebben een vrij uitgebreide selectie broodjes en snacks waar je voor moet betalen.
Ok goed om te weten dank jullie !

Draaien ze films/series aan boord?

Zijn het een beetje moderne toestellen?
Welk type toestel staat er op je ticket? Ze hebben er namelijk nogal wat...
Ik weet niet wat voor een toestel het was, maar het was zeker niet oud en heel comfertabel. aardig personeel en we kregen ook nog broodjes en drankjes aan boord
Fijn dat het goed is gegaan!

In december ga ik hoogstwaarschijnlijk met Air Europa naar Bolivia. Nu lees ik veel slechte ervaringen op internet, maar qua eten maakt mij niet uit. Ben meer nieuwsgierig naar hoe het gaat met jonge kinderen. Ik ga alleen met mijn meisje van 1,5 jaar die kant op. Heb je daar nog iets van meegekregen hoe dat ging bij Air Europa?
Ik heb alleen ervaring met vluchten binnen Europa, maar vind het ook met kinderen prima vliegen. Personeel is behulpzaam en aardig, kinderen krijgen een tekensetje en mijn kinderen kregen een bakje yoghurt oid als we langs de plek waar de stewardessen zaten liepen.
Bedankt Gemelitos voor je reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven