Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
quote:Essie78 schreef op 25 september 2012 @ 11:26:

- De verdwenen Jozef - Elizabeth George

Hopelijk doe ik er iemand een plezier mee, hier staan ze maar stof te vangen in de kast.

Je hebt mail
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 25 september 2012 @ 19:45:

Lieve dames, heeft iemand het mailadres van Ayle toevallig? Die heeft het druk met 3 kinders maar ze wil eigenlijk graag de campingkasten maar nog geen idee waar ze woont..

Volgens Ayla woon ik niet in de buurt maar ja, wát is niet in de buurt?

Friesland

en sorry, inderdaad druk, en sinds vrijdag vreselijke hoofdpijn, morgen even langs ha, ik ben er helemaal klaar mee, normaal functioneren is bijna onmogelijk, niet echt handig met drie kinders.... ik kom dus heel snel weer aanwaaien, maar moet mezelf eerst even hervinden......
Mamaria; vandaag bij www.actievandedag.nl is een verblijf op de Beekse Bergen in de aanbieding!
Rara, je bent vroeg

Hadden we best nu al koffie kunnen drinken
668, the neighbour of the Beast
Hahaha Marels, dat had best gekund ja! Maar iets later op de dag voel ik me net ietsjes frisser (ietsjes maar hoor).

Sterkte strakjes he?!
Komt goed

Ik bne blij dat ik kan gaan, toch wel. Wilde het eerst niet doen omdat ik met jou afgesproken had, maar het voelt toch beter om wel te gaan.

Ik zit nu ook overigens al stinkend op de bank tussen de puinhopen die nog een fatsoenlijk huis moeten worden hoor
quote:watervrouw2 schreef op 25 september 2012 @ 23:01:

[...]

Je hebt mail Hmm, geen mail binnengekregen (tenzij je me ¤ 1.500,00 aanbood als ik even op de link van de ING wilde klikken Dank je wel dan, lief van je!). Heb je wel de .nl versie genomen? essie.78 hete mail in nederland.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
quote:ayla2 schreef op 25 september 2012 @ 23:07:

[...]

Friesland

en sorry, inderdaad druk, en sinds vrijdag vreselijke hoofdpijn, morgen even langs ha, ik ben er helemaal klaar mee, normaal functioneren is bijna onmogelijk, niet echt handig met drie kinders.... ik kom dus heel snel weer aanwaaien, maar moet mezelf eerst even hervinden......Ayla, weet je zo waar thaorchid woont? Heb ik volgens mij overheen gelezen. Zoals je weet, wonen wij helemaal niet ver bij elkaar vandaan (al woon ik niet meer bij de radijsjes). Ik cross zaterdag en volgend weekend weer door heel wat provincies, dus als het wat meezit, kunnen er onderweg wel wat campingkasten een lift krijgen.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Ik heb deze twee dvd's nog:

-dvd gullivers reizen

Pokemon 4 ever
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
@ Soley: Ik heb je nodig, wil je even op je mail kijken?
quote:Essie78 schreef op 26 september 2012 @ 10:37:

[...]

Hmm, geen mail binnengekregen (tenzij je me ¤ 1.500,00 aanbood als ik even op de link van de ING wilde klikken Dank je wel dan, lief van je!). [...].

Heb geen foutmelding gehad, maar zal later vandaag eens controleren.

Ging om verdwenen Jozef.

Wordt vervolgd.
Verdwenen Jozef?????

Nu wordt het wel heel bizar... Zijn Jozef en Maria er dan samen vandeur ofzo?
Marels.. Zou toch wat zijn he
Ach ik haal die twee ook altijd door elkaar
quote:Essie78 schreef op 26 september 2012 @ 10:37:

[...]

Hmm, geen mail binnengekregen (tenzij je me ¤ 1.500,00 aanbood als ik even op de link van de ING wilde klikken Dank je wel dan, lief van je!). .Herkansingsmail gestuurd.
quote:Essie78 schreef op 26 september 2012 @ 10:39:

[...]

Ayla, weet je zo waar thaorchid woont? Heb ik volgens mij overheen gelezen. Zoals je weet, wonen wij helemaal niet ver bij elkaar vandaan (al woon ik niet meer bij de radijsjes). Ik cross zaterdag en volgend weekend weer door heel wat provincies, dus als het wat meezit, kunnen er onderweg wel wat campingkasten een lift krijgen.

Ze woont in Rhoon...... is niet echt naast de deur volgens mij......

Zou wel heel lief zijn, maar dan écht alleen als je daar in de buurt komt hoor!!

Enne, niet meer bij de radijsjes?? Nog wel in Aylatown?

Je hebt trouwens ook wel hele fijne boeken op je lijstje staan, heb je die nog?? Ik houd me wel aanbevolen......
Vandaag twee dozen meisjeskleren weggebracht, mamaria en hanglamp, het is onderweg!!

MamaK, ik heb je gemaild, ook jou doosje staat klaar, ik denk dat het vrijdag wordt dat ik het weg kan brengen!

Morgen mee op schoolreis met zo'n 50 kleuters.......
Oehoe, dus het wordt weer een beetje Sinterklaas vandaag

Dankjewel Ayla!
Ayla, heb je mijn mailtje gemist? Of heb ik een verkeerd emailadres gebruikt? Ik had je nl ook gemaild over de kleertjes.

(Geeft niet als het een misverstand is hoor! Er komt vast wel weer iets anders voorbij )
ik heb 2 vuilniszakken kleding op te halen omgeving 075.

Maat 38 / M

Voor een klein iemand ivm broeken die kort zijn (max 1.55cm)

Diverse dingen jasjes rokken broeken shirts etc.
Ayla de buurman kwam net met jouw doos vol kleding. Thanx!!!! Er zit zoveel leuks tussen, ik ben nu al blij maar mijn dochter morgen ook, dat weet ik zeker! Echt super!!! Dank je wel!
En is de schoolreis een beetje meegevallen? Je had zo'n last van hoofdpijn toch? Is dat inmiddels een beetje weggetrokken?
quote:mirri29 schreef op 27 september 2012 @ 19:06:

ik heb 2 vuilniszakken kleding op te halen omgeving 075.

Maat 38 / M

Voor een klein iemand ivm broeken die kort zijn (max 1.55cm)

Diverse dingen jasjes rokken broeken shirts etc.Dat klinkt goed, ik ben 1.55 meter en heb maat 38. Maar waar is 075?
075=zaanstad net ff voorbij amsterdam
quote:mirri29 schreef op 27 september 2012 @ 20:00:

075=zaanstad net ff voorbij amsterdamOeh, ik woon op Texel. Als je het aan iemand anders kwijt kan dan is het goed. Als je het helemaal niet kwijt raakt dan heb ik wel belangstelling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven