Mode & Beauty alle pijlers

Dwaze Dagen

26-09-2012 20:25 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Ja ze staan weer voor de deur! de dwaze dagen van de Bijekorf.

Persoonlijk ben ik een enorme fan, en ik heb die boekjes al uitgespit met alles wat ik wil hebben.

Maar ik kan zeker beg rijpen dan mensen er ook een ontzettende hekel aan hebben. Wat vind jij ervan?

Ik heb mijn verlanglijstje al klaar
quote:Marels schreef op 26 september 2012 @ 21:19:

[...]

Maar kun je die ook een maand later doen?

Ik bedoel; is dit De Jas?

Je moet het zelf weten he, maar als je hem ge-wel-dig vindt en je kunt het lijen, waarom niet.Je helpt niet mee Marels!
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:18:

[...]

Oh gelukkig!Bedankt voor je medeleven.
Ik kan hem natuurlijk bestellen en als ik het niks vind stuur ik hem terug. Kan ook.

Ik denk er nog een week over na.

Ik denk niet dat ik het doe.
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 21:20:

[...]

Bedankt voor je medeleven. Gedeelde smart is halve smart! Moet ik iets voor je afkraken?
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:21:

Ik kan hem natuurlijk bestellen en als ik het niks vind stuur ik hem terug. Kan ook.

Ik denk er nog een week over na.

Ik denk niet dat ik het doe.Neeeeeeeee dat is te verleidelijk!
Ik wil die hometrainer van 10.000 euro...

... Not!

Maar hebberig word ik er wel van. Ik zit al twee dagen de foldertjes door te spitten.
Ik wil wel zeggen dat ik 'm lelijk vind hoor.

Maar 179 euro is ook weer niet onoverkomelijk duur voor een goeie winterjas. Als je dr één nodig hebt, ach.

Ik zou je pas voor gek verklaren als je 500 euro voor een jassie uit ging geven.
668, the neighbour of the Beast
Vroeger zaten we zo in het bart smit boekje aan te kruisen wat we wilden hebbenb:)
quote:Marels schreef op 26 september 2012 @ 21:25:

Ik wil wel zeggen dat ik 'm lelijk vind hoor.

Maar 179 euro is ook weer niet onoverkomelijk duur voor een goeie winterjas. Als je dr één nodig hebt, ach.

Ik zou je pas voor gek verklaren als je 500 euro voor een jassie uit ging geven.Mijn jas nu zou voor het 4e seizoen meegaan (die van 265 voor 35) en hij loopt op zijn einde. Ik heb nog wel 1 nette, maar die is echt voor net en ga ik liever niet mee door een sneeuwstorm. Ik zoek een écht warme jas. Een tussenjas heb ik nog wel.
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:22:

[...]

Gedeelde smart is halve smart! Moet ik iets voor je afkraken?Het tasje van Clinique, de maillots van Orublu en de agenda van Paperblanks. Althans, nee die laatste niet, want anders koop ik er later waarschijnlijk tóch een en dan mis ik de 25% korting.
Ik heb trouwens die eerder genoemde Wesco broodtrommel van 45 euro. Whahaha. En... Ook de bijpassende prullenbak.

Ik koop eigenlijk wel regelmatig bij De Bijenkorf. Liefst wèl in de uitverkoop.
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 21:28:

[...]

Het tasje van Clinique, de maillots van Orublu en de agenda van Paperblanks. Althans, nee die laatste niet, want anders koop ik er later waarschijnlijk tóch een en dan mis ik de 25% korting.Maillots kan je ook bij de H&M kopen en ik die van Orublu komen óók halen (en dat weet ik zeker, want dat heb ik geprobeerd). En gebruik je zelf clinique of normaal wat anders? Is het per literprijs wel goedkoper of betaal je ¤25 voor een plastictasje?
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:27:

[...]

Mijn jas nu zou voor het 4e seizoen meegaan (die van 265 voor 35) en hij loopt op zijn einde. Ik heb nog wel 1 nette, maar die is echt voor net en ga ik liever niet mee door een sneeuwstorm. Ik zoek een écht warme jas. Een tussenjas heb ik nog wel.

Dan is het best gerechtvaardigd. Vind ik.

Maar ik vind 'm lelijk
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:30:

[...]

Maillots kan je ook bij de H&M kopen en ik die van Orublu komen óók halen (en dat weet ik zeker, want dat heb ik geprobeerd). En gebruik je zelf clinique of normaal wat anders? Is het per literprijs wel goedkoper of betaal je ¤25 voor een plastictasje?Maar in een hele dikke maillot komen toch geen halen? Ok.

Ik gebruik onder andere Clinique en kan niet goed zien wat er in dat tasje zit eigenlijk.
Zag dat iemand de senz stormparaplu op het lijstje heeft. Vandaag in de aanbieding op marktplaats aanbiedingen voor ¤14,95

Ter info :-)
Ik wil ook de Elizabeth Arden Lipgloss.
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 21:32:

[...]

Maar in een hele dikke maillot komen toch geen halen? Ok.

Ik gebruik onder andere Clinique en kan niet goed zien wat er in dat tasje zit eigenlijk.

In een dikke maillot komen óók halen! Serieus waar. En gewoon gaten ook.

En als je niet kan zien wat er in het tasje zit moet je het sowieso niet doen. Dan krijg je straks een gebruikte lippenstift en een tester mascarra.
Frizz wil goedkope dingen, ik alleen maar hele dure

Bloedmooie tas van Fred de la Bretonniere; 159 euro
quote:Marels schreef op 26 september 2012 @ 21:31:

[...]

Dan is het best gerechtvaardigd. Vind ik.

Maar ik vind 'm lelijk

Goed zo

ik heb nog een week om er goed over na te denken
Een aantal jaar geleden heb ik tijdens de Dwaze Dagen als extra kracht gewerkt. Ik vergeet het nooit meer! Vrouwen die al uren voor de deuren staan te wachten,tot die open gaan. Voordat de deuren open gingen werden wij gewaarschuwd dat we even aan de kant moesten gaan staan...Denk: Dat zal toch wel meevallen, en toen gingen de deuren open... Een grote massa die naar binnen komt gestormd, naar 'hun' aanbiedingen rennen en in de bakken beginnen te graaien.

Dat was echt bizar.
When life knocks you down, roll over and look at the stars
quote:Marels schreef op 26 september 2012 @ 21:34:

Frizz wil goedkope dingen, ik alleen maar hele dure

Bloedmooie tas van Fred de la Bretonniere; 159 euro Een tas van Fred de la Bretonniere? Hoe kán je dat nou mooi vinden? Afzichtelijk zijn ze. Hartstikke modegevoelig, dus volgend jaar heb je er niks meer aan. Slechte kwaliteit, gaat nooit lang mee. Iedereen loopt met zo'n tas dus je bent niet echt origineel ook nog. Moet ik nog even door? welke pagina?
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:34:

[...]

In een dikke maillot komen óók halen! Serieus waar. En gewoon gaten ook.

En als je niet kan zien wat er in het tasje zit moet je het sowieso niet doen. Dan krijg je straks een gebruikte lippenstift en een tester mascarra.Okeeeeeee. Alleen de agenda dus. Pfffff!
Mooi zo Thomas

Zou het echt zo slecht zijn?

Ik merk dat ik stiekem meer en meer uit begin te geven aan gewon mooie kleding en dergelijke.

Vroegah kocht ik altijd goedkoop, tegenwoordig investeer ik liever in mooi spul.

Mijn bloedmooie stoere handtas gaat zijn vierde jaar in en mag er onderhand wel eens een andere tas "bij" hebben. Maar dan wil ik wel een goeie mooie echte leren.
quote:Dotjemol schreef op 26 september 2012 @ 21:32:

Zag dat iemand de senz stormparaplu op het lijstje heeft. Vandaag in de aanbieding op marktplaats aanbiedingen voor ¤14,95

Ter info :-)Wauw Thnx! Die gaat dus van mijn lijst af!
Ik zocht dus eigenlijk leuke kussenhoesjes. Dié zag ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven