Entertainment alle pijlers

trinny en susannah

26-09-2012 21:45 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
You suck
Dat gevoel aan tieten en ze zijn zelf helemaal niet leuk
Ik vind ze leuk
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Gaat zij dood? Jeetje wat een skelet!
Ik vind ze ook enig. Dat heerlijke Britse geklets, zalig. Geweldige opmerkingen, lovely ladies. Als je ze niet leuk vindt, waarom kijk je er dan naar?
Ik vind ze wel leuk, alleen inderdaad dat gevoel aan de tieten incl. commentaar dat geloof ik nu wel.

Ook leuk van ze vind ik dat ze zelf net zo makkelijk in hun ondergoed gaan staan om te laten zien dat ook zij dingen met kleding opleuken.:)
ik ben weer weggezapt met hun getit en geprik in the tits
ziet er niet uit vind ik, die rode jurk
Ze hebben ECHT geen smaak!
Wat is er mis met zwart btw? Altijd maar dat gezeur dat wanneer je zwart draagt, je iets te verbergen moet hebben of minstens heel depressief moet zijn. Ik zwart!
ze zijn erg aardig en betrokken.
it's a big club and you ain't in it
Ben vooral altijd we verbaasd hoe gruwelijk slecht mensen zich kleden. Lijkt me heerlijk mensen van straat plukken en opknappen
Zwart kleed af ,maar het is somber en het maakt je hard in het gezicht.
Ja waarom kijk ik eigenlijk ? vind die opmerkingen zo lomp met als doel je zelfvertrouwen te pimpen? Straathond??
Ik vind Trinny en Susannah een stuk beter te hachelen dan deze twee...
quote:Superhuisvrouw schreef op 26 september 2012 @ 22:34:

Zwart kleed af ,maar het is somber en het maakt je hard in het gezicht.Ik vind zwart eerder stijlvol en sexy, bijkomend voordeel is idd dat het afkleedt, maar dat is zeker niet de reden dat ik graag zwart draag.
quote:ninon schreef op 26 september 2012 @ 22:18:

Wat is er mis met zwart btw? Altijd maar dat gezeur dat wanneer je zwart draagt, je iets te verbergen moet hebben of minstens heel depressief moet zijn. Ik zwart!Vertel het maar dan, wat scheelt eraan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hou ook van zwart.. Niks mis mee
Jaweel, volgens T&S kan dat niet anders, je bent te dik, depressief, te dun, ongelukkig met je lichaam, geen fantasie en je draagt ook vast de verkeerde bh. Effe knijpen, ja hoor! Je bent één wandelende modeflater met een verknipte psyche
quote:roodpaars schreef op 26 september 2012 @ 22:55:

Ik vind Trinny en Susannah een stuk beter te hachelen dan deze twee...[afbeelding]

+1

Behalve dat geknijp in de borsten zonder waarschuwing.
quote:nouschi schreef op 26 september 2012 @ 22:59:

[...]

Vertel het maar dan, wat scheelt eraan? Ach zucht, niets natuurlijk. De dames zijn alleen niet zo consequent in hun mening over zwart. Eerst afkraken waar ik me dan weer druk over maak en vervolgens twee outfitjes in zwart laten zien
quote:tristan19 schreef op 26 september 2012 @ 23:46:

[...]

+1

Behalve dat geknijp in de borsten zonder waarschuwing.

-1, ik vind modepolitie hilarisch. Stop Modepolitie, erg grappig!

T en S zitten eerst al het zwart af te kraken, om vervolgens twee make-overs geheel in het zwart te hullen
Ik vind T&S leuk om naar te kijken. Lekker spontaan!
Wat een inconsequent stelletje, degenen die zwart droegen (en er prima uitzagen) moeten iets gekleurds aan......twee anderen lopen daarna op hun advies in het zwart....eh....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven