Android City Android
donderdag 20 september 2012 om 13:10
iPad/iPhone bezitters kunnen hier gegevens uitwisselen; dit topic is bedoeld voor spelers van het spelletje Airport City op een Android telefoon/tablet (appeltjes en droidjes kunnen helaas geen buren worden van elkaar). Als je buren zoekt, zet dan hier je vriendencode neer en als je bepaalde spullen nodig hebt van je buren kan je dat ook hier kwijt!
dinsdag 25 september 2012 om 14:44
Hallo ,
Ik ben nieuw op deze site maar speel jet spel al even en ook elke dag. Ik speel op galaxy 2 en code is an69vyi heb all inc bandjes en niet storen bordje en kabel nodig dank u help ook als ik kan
Men zoontje speelt ook op ipad 2 en code is gianni dm hij heeft al superlang vliegbril nodig kan iemand helpen
Alvast bedankt
Ik ben nieuw op deze site maar speel jet spel al even en ook elke dag. Ik speel op galaxy 2 en code is an69vyi heb all inc bandjes en niet storen bordje en kabel nodig dank u help ook als ik kan
Men zoontje speelt ook op ipad 2 en code is gianni dm hij heeft al superlang vliegbril nodig kan iemand helpen
Alvast bedankt
dinsdag 25 september 2012 om 16:37
dinsdag 25 september 2012 om 21:53
woensdag 26 september 2012 om 11:45
Zoals al in de openingstopic staat: jouw zoon kan met zijn Ipad (=een Apple) niet buren worden met spelers op een Android telefoon. Voor spelers van Airport City op een Apple is een aart topic, de link staat in het OT. Dus, als je zoontje buren zoekt, moet jij/hij in dat topic kijken en daar dan zijn naam en wensen opgeven.
zaterdag 29 september 2012 om 19:25
Ja dat kan maar zo zijn dat dat een truc is van die All in armbanden.... pfff
De code stond idd op FB pagina. Af en toe spiek ik daar op.
Maar is voornamelijk op de FB-app gericht heb ik het idee. En t zijn allemaal Engelsen.
En zo goed is dat engels van mij niet...
Ik gaan maar verder sparen... Heb 16.000 en moet 100.000 voor ik weer wat land kopen kan.... Duur wel weer even.
En daarna uitkijken naar level 19 (nu in 16) Weer nieuwe landingsbaan/hangar en vliegtuig.
Fijne zaterdag avond!!
De code stond idd op FB pagina. Af en toe spiek ik daar op.
Maar is voornamelijk op de FB-app gericht heb ik het idee. En t zijn allemaal Engelsen.
En zo goed is dat engels van mij niet...
Ik gaan maar verder sparen... Heb 16.000 en moet 100.000 voor ik weer wat land kopen kan.... Duur wel weer even.
En daarna uitkijken naar level 19 (nu in 16) Weer nieuwe landingsbaan/hangar en vliegtuig.
Fijne zaterdag avond!!