Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Linza; LJ staat inderdaad voor leuke jongen. Hij is mijn vriendje En naar het toneelstuk was ik met een goede vriend van mij.

Zo, gisteren een mooi voetbalfeestje gevierd!!! Het was spannend, gezellig, heerlijk weer (stond in een hempje voor de kroegen en het was warm!), druk en een fantastische sfeer!

Haha en nu ben ik gaar...
HM ik neem aan dat jij lekker in Eindhoven stond dan? Ik baalde dat er niet was :(

Vorige week was ik er wel maar toen was het voortijdig afgelopen as you know.... jammer! En gister hadden mn stapmaatjes wat anders en was zoooo moe dat ook geen zin had met alle kerels mee te gaan. Maar toch wel vermaakt gister, lekker op mn dakterras (nu ook trouwens) met een dinnetje en lekker een flessie wijn op in de zon..

"t leven is zo slecht nog nie...

Ah vriendje oke, ik dacht dat hier alleen maar vrijgezellen kletsten haha...

Mijn scharrelmeisje smste gister nog, heb d'r hele weekend niet gezien, wel jammer maar ja ach.

ps. vandaag zonder wijn uiteraard, moet straks nog even werken.. geen zin, wil hier t liefst blijven zitten tot donker wordt haha.. (en minder wind zou ook mogen)

jullie allemaal weer een beetje bijgekomen van je weekend??
Ik heb het weekend ook weer overleefd.. Was leuk en gezellig

Ben erg moe ga zo lekker eens mijn hangmatje ophangen en daar in liggen .. Heerlijk in t zonnetje , krantje erbij.. Helemaal goed
Vleer gaat morgen 2 app bekijken en overmorgen ook weer 2..

Druk druk druk dus met huisjes bezichtigen..

Nu maar hopen dat iks traks de financiering rond kan krijgen i hope so
Haaaa allemaal!

Even zwaaien en vertellen dat we terug zijn van Xander's verjaardagskado

't Was geslaagd, en Xander moet straks zelf maar vertellen wat 't was. Nu eerst even (Chinees) eten, en straks bijlezen.
Peas on earth!
Is nieuwsgierig... XAN KOM ES ONLINE NU !!

;)
So Vleertje maar druk ja... spannend huisjes kijken.. Hoe wast in de hangmat
Heyyyy!

We zijn terug van mijn verjaardagskado, het was echt geweldig!! Hier het verslagje :Zaterdagochtend de auto ingestapt, wist nog steeds van niets, en reden we richting Duitsland. Plots zag ik wat bordjes richting Airport Weezen (Niederrhein). Prinses kon niet anders, en gaf toe dat we gingen vliegen! Nadat we geparkeerd hadden vertelde Prinses doodleuk: " We vliegen zodirect naar Noord-Italië! Hahaha!, ik moest er enorm om lachen....omdat me het gewoon overviel! Noord-Italië....wauw!

Prinses had een leuk bed & breakfast geregeld in het plaatsje Bergamo (bij Milaan). 3 dagen heerlijk gehad, goed weer, lekker gegeten, naar Milaan geweest....kortom een heeel erg leuk verjaardagskado!!.....voor herhaling vatbaar Prinses heeft me dan ook echt verrast!!!!

Wel vreemd....een paar uur geleden zaten we nog in Italië...en nu alweer in Nederland...rare gewaarwording...

En hoe gaat het verder hier??? (Beetje bijlezen vandaag of morgen...)

.
Gaaf cadeau zeg Xander, wat romantisch!!!

*zwijmel zwijmel*
Zooo weer 2 huisjes bekeken .. voorkeur gaat toch nog steeds naar huis nr 1... heb er nu 3 gezien.. nr 2 was bagger moest heeeel veeeel aan gedaan worden..Op zich niet erg beetje likje verf e.d maar hier moet veel meer aangedaan worden..Veel achterstallig onderhoud.. Daar heeft Vleer voorlopig t geld niet voor..

Huisje nr 3.. zag er leuk uit maar de woonkamer is zooo enorm , pa en ik vroegen ons af hoeveel mensen ik wel niet kan uitnodigen om te komen eten wnat er past wel een tafel in voor 12 personen ofzow.. haha..had liever een extra slaapkamer gehad dan...
Hallo!

Oh Vleer spannend met het huisje! Teveel moeten klussen lijkt me ook niks nee.. Wat heb je nou gedaan zondag met die jongen??

Xan gaaf cadeau! Kijk, dat heb je als single dan niet he.. Je hebt wel een goeie vriendin zeg!

Heb eigenlijk niet veel nieuws.. Zaterdag toch maar gedate met die van RP, was wel leuk, maar nee.. Tis niet mijn type. Alleen durf ik dat nooit heel direct te zeggen, dus nu ben ik maar wat minder van mij aan het laten horen en dan maar hopen dat ie het snapt.. ook niet echt aardig eigenlijk. Kreeg een sms dat ie onder de indruk was.. tja.

Van Innerman niks meer gehoord, die moet ik maar vergeten.

Linza hoe is het met scharrelmeisje?

Ga eens een pizza in de oven gooien, drukke dat gehad op werk, vanavond lekker niks! Veel plezier allemaal!
Xan en Prinses hebben vast een heel leuk weekend gehad!

Vleer; moeilijk he om een huisje te kiezen! En ik weet niet hoe huis nr 3 voor de rest was, maar misschien een gedeelte van de woonkamer opofferen voor een extra slaapkamer? Volgens mij is dat niet al te moeilijk.

Inner, misschien moet je je date toch maar netjes laten weten dat je er geen vervolg aan wil geven. Wij vrouwen 'zeiken' tenslotte altijd dat mannen eens gewoon duidelijk en eerlijk moeten zijn, maar dan moeten we zelf wel het goede voorbeeld zeggen. Snap wel dat je het moeilijk vindt hoor, maar hoe zou je het zelf het liefste hebben?

Ik heb even een minipauze van het poetsen, dat moest echt gebeuren! Maar heb een stralend humeur dus vind het niet erg. Ff snel stofzuigen en dweilen voor LJ komt, anders is dat ook zo ongezellig voor hem. Als hij zo komt gaan we eten en moet hij nog dingen doen voor het werk. Kan ik mooi nog ff slaapkamer enzo ook poetsen. Lijken we net een samenwonend stel haha.
HM daar heb je wel gelijk in ja!!! Alleen om daar nu out of the blue over te beginnen vind ik ook al zoiets.. Maar als hij iets zegt over een eventueel vervolg zal ik het wel aangeven!

Veel plezier vanavond met LJ!!
quote:linza schreef op 21 april 2008 @ 21:06:

Gaaf cadeau zeg Xander, wat romantisch!!!

*zwijmel zwijmel*quote:Innerchild schreef op 22 april 2008 @ 18:31:

Xan gaaf cadeau! Kijk, dat heb je als single dan niet he.. Je hebt wel een goeie vriendin zeg!

quote:Halvemaan schreef op 22 april 2008 @ 19:03:

Xan en Prinses hebben vast een heel leuk weekend gehad!

Kijk, kijk...wat een reacties! Jááá...'t was super en Prinses is een lieverd! Moet nu toch héél goed voor de dag komen als zij jarig is
quote:Halvemaan schreef op 22 april 2008 @ 19:03:

Wij vrouwen 'zeiken' tenslotte altijd dat mannen eens gewoon duidelijk en eerlijk moeten zijn, maar dan moeten we zelf wel het goede voorbeeld zeggen. geven Juist ja
Hier meldt zich een nieuwe single! Ik zal het lijstje even invullen dan weten jullie ook wie ik ben ;)

- Leeftijd? 24

- Hoe lang al single? bijna 3,5 jaar

- Langste relatie ? 15 maanden

- Kortste relatie? 3 maanden

- Regio? Rotterdam

- Aan het daten? Nu niet

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld ? Kreeft

- Kinderen of kinderwens ? Weet ik eigenlijk nog niet.

- Hobby's (speciaal voor Q) Stappen, borrellen, lezen, film kijken, shoppen, muziek luisteren en nieuwe muziek ontdekken, reizen, leuke dingen doen.
Welkom Bijenkoningin!!

Xan, wat een geweldig cadeau!! Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben

Ik werd verdorie wakker van een mug, rode, dikke wang en opgezwollen ooglid nu. En ergste is dat ik dat kreng niet kan vinden nu en ik ondertussen klaarwakker ben
Oh Leaf, wat heb jij een rotnacht gehad dan. Maar ik moet er wel om lachen, sorry!!!

Bijenkoningin, welkom hier! Je vindt hier vooral singles, maar ook drie niet-meer-singles (Xan&Prinses en ikke) en een niet-meer-single-maar-wil-het-nog-geen-officiele-relatie-noemen (Sun). Ik vind het nog te vroeg voor een afkortingen en voorstellijstje, die moet een paar pagina's terug nog te vinden zijn (toen inner en linza gingen meeschrijven) en anders wil iemand die taak vast nog wel nog een keer op zich nemen ;)

Xan, sorry voor de tekstfout, slordigheidsfoutje he!

Grrr! Ik heb geen sigaretten meer!
HM hahaha ik ken dat .. geen sigaretten meer ..

Gisteren liet ik aan een vriend de huisjes zien die ik bekeken heb en welke ik nog ga bekijken. En hij reageerde heel raar ..

Hijzei : Ik vind het helemaal niets die murkenwoningen(turken marokanen) Best aardig en als je niet meer kan betalen is dat prima..

Had gehoopt dat ie wat blijer zou reageren en zou zeggen ; Leuk vleer dat je naar woningen kijkt en die en die woning zien er leuk uit..

(hij woont zelf in hartje amsterdam in een erg leuk huisje op de BG , maar goed hij verdiend ook genoeg geld omdat te kunnen kopen)

Voelde beeetje als minachting ofzow..

@bijenkoningin welkom hier !

@leaf , ik heb mijn klamboe alweer hangen boven t bed.. Haat t als er muggen dichtbij mij komen.. Veel vitamine A slikken die zwarte stinkpilletjes.. Die slikte ik ook dagelijks toen ik op Curacao woonde.. Muggen vinden dat niet zo fijn en blijven bij je weg .. Ideaal
Vleer, wat balen dat die vriend zo reageert! Niet iedereen kan hetzelfde uitgeven en daar moet je een huisje ook niet op beoordelen vind ik. Kijk dan gewoon of het er leuk uitziet!

Ik heb ondertussen sigaretten en plantjes gekocht en al gepot op mijn balkon. Zo even tafel en stoeltjes uit de berging halen, alles leuk neerzetten, fotolijstjes weer ophangen buiten en dan heerlijk in de zon een boterhammetje eten! Ik houd zo van de zomer, heerlijk!!!
Vleer gaaf van je huisjes, wordt wel steeds spannender! wel flauw van die vriend dat ie zo reageert... niet iedereen kan meteen een villa betalen he. Ik niet in elk geval.

HM jou balkon lijkt op mijn dakterrasje stel ik me zo voor. Heb alleen nog geen nieuwe planten. Lekker he t zonnetje! Loving it!

Bijenkoningin welkom, ik schrijf ook pas net mee..

Inner: Ik ben ook zo'n miet wat dat betreft. Maar als hij niet bij je in de buurt woont en je niet het risico loopt hem tegen te komen zou ik het gewoon lekker afkappen!

Oh en wat betreft scharrelmeisje is het even stil.. en komend weekend zie ik dr ook al niet.. naja we wachten af he.

ik ga even eten. xx
RPO blijft een vreemde snuiter... Een mail kreeg ik van hem dat hij een duurzame relatie niet ziet zitten.. met allerlei punten . . Heel mooi maar we awren toch klaar met elkaar ?

wat ik dan niet zo goed begrijp is dat ie dan toch een mailtje stuurt met een samenvatting .. t zit m dus blijkbaar toch wel hoog.. Ergens in zijn mail schrijft ie ook nog dat ie ergens hoop blijft houden..

Waarom dan wel weer zeggen dat ie geen duurzame relatie wil ?

-----> of ik ga er volgende week wel een keer op reageren of

-----> vuilnisbak in
Het laatste huisje wat ik gisteren heb gezien is er idd de mogelijkheid om van de eetkamer een slaapkamer te maken en wat nu de slaapkamer is de eetkamer te maken.

Dat zou iets logischer zijn en bovendien een dichte slaapkamer wat ik zelf wel erg prettig vind..

Vanmiddag ook nog 2 bekijken ben erg benieuwd.. 1tje zag ik wel zitten op de fotos .. de ander zag ik neit zitten pa eigenlijk ook niet maar pa zei ach we zijn er dan toch dusse afspraak met die makelaar op die dag kan geen kwaad..

Wel leuk is weer dat je van die info mapjes krijgt heb er nu 3 . hopelijk vandaag ook nog 2. dan kan je alles ff rustig bekijken thuis en aantekeningen maken
quote:Vleermuis28 schreef op 23 april 2008 @ 12:44:

-----> of ik ga er volgende week wel een keer op reageren of

-----> vuilnisbak in

Peas on earth!
RPO kan het gewoon niet hebben dat JIJ de knoop hebt doorgehakt, en doet nu een soort mislukte poging om zelf regie te houden. Laten gaan Vleertje, hoe frustrerend dan ook. Iedere reactie van jou lokt weer een tegenreactie uit, en uiteindelijk trek JIJ aan het kortste eind omdat RPO weer vervelend tegen jou doet, verwijten naar jou maakt, en in die zin dus controle over jou houdt (want hij blijft dan invloed op jou uitoefenen).
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven