hersenvliesontsteking ... ze is nog maar 1 jaar
dinsdag 25 september 2012 om 10:08
de dochter van broer...
vannacht buiten bewustzijn geraakt en overgebracht naar het sophia
ik vind het zo erg..
onze moeder is pas overleden onze vader terug gevallen , heeft kanker, en nu dit
zo een lief klein wurmpje ...
ik heb er geen woorden voor
durf nieteens te denken aan de gevolgen ..
als ze het uberhaupt nog red
vannacht buiten bewustzijn geraakt en overgebracht naar het sophia
ik vind het zo erg..
onze moeder is pas overleden onze vader terug gevallen , heeft kanker, en nu dit
zo een lief klein wurmpje ...
ik heb er geen woorden voor
durf nieteens te denken aan de gevolgen ..
als ze het uberhaupt nog red

zondag 30 september 2012 om 10:18

zondag 30 september 2012 om 10:36
Goed om te horen dat het beter met haar gaat. Heel veel sterkte en doorzettingsvermogen voor jou en je hele familie de komende tijd. Het zal echt niet altijd makkelijk zijn.
Laten we hopen dat ze er over een jaar of 10 een spreekbeurt over kan houden en als voorbeeld kan dienen dat het toch allemaal goed kan komen.
Sterkte!
Laten we hopen dat ze er over een jaar of 10 een spreekbeurt over kan houden en als voorbeeld kan dienen dat het toch allemaal goed kan komen.
Sterkte!
maandag 1 oktober 2012 om 23:03
Ah, maak je over dat lopen e.d niet druk, dat hebben die kleintjes zo weer opgepikt! Dat gaat zoveel gemakkelijker als bij volwassene.
@ Ioni, doen ze altijd, het is niet niks als zo'n kleintje een hersenvliesontsteking krijgt en dan houden ze het liever nog even inde gaten denk ik..
Wens je alle goeds toe! Zo fijn, dat het beter met haar gaat! wauw wat een wonder zeg..
@ Ioni, doen ze altijd, het is niet niks als zo'n kleintje een hersenvliesontsteking krijgt en dan houden ze het liever nog even inde gaten denk ik..
Wens je alle goeds toe! Zo fijn, dat het beter met haar gaat! wauw wat een wonder zeg..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
maandag 8 oktober 2012 om 10:55
even updaten ,
intussen veel gebeurd,
mijn dochter is jarig geweest en we hebben een grafsteen uitgezocht voor mijn moeder
we dachten dat het beter ging en dat ging het ook,
alleen kregen we op mijn dochters verjaardag een telefoontje uit het ziekenhuis,
mijn nichtje was begonnen spugen waarop er een scan gemaakt is en nu bleek dat ze nu wel vocht in haar hersentjes heeft
ook zat er een bobbel in haar nek maar ze wisten nog niet wat dat was
zijn er misschien hier mensen die er ervaring mee hebben die weten wat die bobbel kan zijn?
belangrijkste is natuurlijk dat het met mijn lieve nichtje goed komt
intussen veel gebeurd,
mijn dochter is jarig geweest en we hebben een grafsteen uitgezocht voor mijn moeder
alleen kregen we op mijn dochters verjaardag een telefoontje uit het ziekenhuis,
mijn nichtje was begonnen spugen waarop er een scan gemaakt is en nu bleek dat ze nu wel vocht in haar hersentjes heeft
zijn er misschien hier mensen die er ervaring mee hebben die weten wat die bobbel kan zijn?
belangrijkste is natuurlijk dat het met mijn lieve nichtje goed komt
maandag 8 oktober 2012 om 13:15
quote:ikbenevelyn schreef op 08 oktober 2012 @ 10:55:
even updaten ,
intussen veel gebeurd,
belangrijkste is natuurlijk dat het met mijn lieve nichtje goed komtMijn zoon heeft ook hersenvliesontsteking gehad toen hij nog heel klein was, na zijn herstel begon hij veel te spugen, dat had te maken met het evenwicht dat wat verstoord was door zijn ziekte, en ook hij had een bobbel in z'n nekje, dat was gelukkig alleen maar een opeenhoping van vet. Ik hoop dat alles snel goed komt met je nichtje en veel sterkte met alles!
even updaten ,
intussen veel gebeurd,
belangrijkste is natuurlijk dat het met mijn lieve nichtje goed komtMijn zoon heeft ook hersenvliesontsteking gehad toen hij nog heel klein was, na zijn herstel begon hij veel te spugen, dat had te maken met het evenwicht dat wat verstoord was door zijn ziekte, en ook hij had een bobbel in z'n nekje, dat was gelukkig alleen maar een opeenhoping van vet. Ik hoop dat alles snel goed komt met je nichtje en veel sterkte met alles!