Gezondheid alle pijlers

hersenvliesontsteking ... ze is nog maar 1 jaar

25-09-2012 10:08 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
de dochter van broer...

vannacht buiten bewustzijn geraakt en overgebracht naar het sophia

ik vind het zo erg..

onze moeder is pas overleden onze vader terug gevallen , heeft kanker, en nu dit

zo een lief klein wurmpje ...

ik heb er geen woorden voor

durf nieteens te denken aan de gevolgen ..

als ze het uberhaupt nog red
Wat een opluchting dat ze bij is en dat de koorts gezakt is! Ik ben blij voor jullie allemaal!
Wat een fijn nieuws, en zie het juist als een bijzondere dag.Het ligt eraan hoe je er naar kijkt. Is even omschakelen met je gedachten.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
O wat fijn om te lezen dat het beter gaat! Het maakt mijn dag weer een beetje goed, ik heb veel aan jullie moeten denken.
Evelyn, wat een opluchting dat het met je nichtje weer wat beter gaat, best speciaal dat ze juist op de verjaardag van je moeder weer bijkomt. Een moeilijke, maar tegelijk toch zo'n mooie dag.
Wat een dubbele emotionele dag is het voor jou geweest...

Wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met jouw nichtje - zucht van opluchting -

Knuffffff
Hoe gaat het nu? Ik ben blij dat het gisteren in ieder geval al beter ging!
Iedereen heel erg bedankt voor alle mooie woorden en bemoedigingen,

Vandaag is ze terug gebracht naar het plaatselijke zhuis

het gaat goed met haar
Wat een geweldig nieuws!!
Goed om te lezen dat het goed gaat. Weet je al of ze ze helemaal beter wordt? En of dat lang gaat duren?
wat goed nieuws toppiee!!

hoop dat ze snel de oude is..

x dikke knufff
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wat een gigantisch goed nieuws, zelfs al overgebracht naar het plaatselijke ziekenhuis, wat zullen jullie opgelucht zijn!
Oooh, wat een geweldig goed nieuws!

Dat ze maar snel weer helemaal de oude mag worden, geniet ervan en van elkaar!
nou dat was een hectische tijd ...

hopelijk eind goed al goed

ze moet nog wel tot november blijven

ze is nog heel erg prikkelbaar en ze zal van voor af aan moeten beginnen,

ze zat en begon te staan dus dat moet ze opnieuw gaan leren

grappige is dat ze intussen een aantal tandjes heeft gekregen ^^
Wat fijn! Wat dat opnieuw leren betreft: dat gaat met zulke kleintjes vaak helemaal vanzelf. Die zijn zo flexibel dat ze dat allemaal zo weer door heeft. Komt goed!
Goed om te horen dat het beter met haar gaat. Heel veel sterkte en doorzettingsvermogen voor jou en je hele familie de komende tijd. Het zal echt niet altijd makkelijk zijn.

Laten we hopen dat ze er over een jaar of 10 een spreekbeurt over kan houden en als voorbeeld kan dienen dat het toch allemaal goed kan komen.

Sterkte!
Ikbenevelyn: echt fijn om te horen! Waarom moet ze in het ziekenhuis blijven eigenlijk?
Wat fijn!!!!
Ah, maak je over dat lopen e.d niet druk, dat hebben die kleintjes zo weer opgepikt! Dat gaat zoveel gemakkelijker als bij volwassene.

@ Ioni, doen ze altijd, het is niet niks als zo'n kleintje een hersenvliesontsteking krijgt en dan houden ze het liever nog even inde gaten denk ik..

Wens je alle goeds toe! Zo fijn, dat het beter met haar gaat! wauw wat een wonder zeg..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
@wished: oh ok, observeren dus eigenlijk. Goed dat ze zo zorgvuldig zijn.
Jeetje, moet ze nog een hele maand in het ziekenhuis blijven? Dat is nog een lange tijd zeg. Vermaakt ze zich wel een beetje daar?

Goed om te horen dat het allemaal een stuk beter gaat zeg.

Succes de komende tijd!
even updaten ,

intussen veel gebeurd,

mijn dochter is jarig geweest en we hebben een grafsteen uitgezocht voor mijn moeder

we dachten dat het beter ging en dat ging het ook,

alleen kregen we op mijn dochters verjaardag een telefoontje uit het ziekenhuis,

mijn nichtje was begonnen spugen waarop er een scan gemaakt is en nu bleek dat ze nu wel vocht in haar hersentjes heeft

ook zat er een bobbel in haar nek maar ze wisten nog niet wat dat was

zijn er misschien hier mensen die er ervaring mee hebben die weten wat die bobbel kan zijn?

belangrijkste is natuurlijk dat het met mijn lieve nichtje goed komt
Hè getver.

Ik weet niets tot weinig van hersenvlies ontsteking. Maar hoop dat alles goed komt.

Gefeliciteerd met je dochter nog.
quote:ikbenevelyn schreef op 08 oktober 2012 @ 10:55:

even updaten ,

intussen veel gebeurd,

mijn dochter is jarig geweest en we hebben een grafsteen uitgezocht voor mijn moeder

we dachten dat het beter ging en dat ging het ook,

alleen kregen we op mijn dochters verjaardag een telefoontje uit het ziekenhuis,

mijn nichtje was begonnen spugen waarop er een scan gemaakt is en nu bleek dat ze nu wel vocht in haar hersentjes heeft

ook zat er een bobbel in haar nek maar ze wisten nog niet wat dat was

zijn er misschien hier mensen die er ervaring mee hebben die weten wat die bobbel kan zijn?

belangrijkste is natuurlijk dat het met mijn lieve nichtje goed komtMijn zoon heeft ook hersenvliesontsteking gehad toen hij nog heel klein was, na zijn herstel begon hij veel te spugen, dat had te maken met het evenwicht dat wat verstoord was door zijn ziekte, en ook hij had een bobbel in z'n nekje, dat was gelukkig alleen maar een opeenhoping van vet. Ik hoop dat alles snel goed komt met je nichtje en veel sterkte met alles!
Ikbenevelyn, wat erg. Ik hoop dat het niets ernstigs blijkt te zijn en er snel weer bovenop komt. Maar het is duidelijk dat ze nog een lange weg te gaan heeft.
@ik62 oke , dat geeft me dan wel een beetje goede hoop

inmiddels gehoord dat de bobbel bij mijn nichtje een ontsteking is

heeft hij ook vocht gehad in zijn hersens?

@reisa helaas wel ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven