SM-vis ontdekt?

28-09-2012 14:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oei..lees dit dan? De SM-vis?

Volgens de onderzoekers dienen de weerhaakjes op de penis van de mannetjes om de weigerachtige vrouwtjes alsnog tot overgave te dwingen.

http://www.nu.nl/opmerkel ... -en-weerhaken-penis-.html
Oh ja, dat visje is al jaren bekend. Dan zijn de zwarte weduwe en de bidsprinkhaan ook SM/Femdom dieren, want het vrouwtje eet het mannetje op tijdens de paring.
*gaap*

*mompelt iets over oud nieuws en het verschil tussen SM en verkrachting*
Vrolijk gekleurde anus..

Maarre.. klinkt pijnlijk.
Owww. ik las sms-vis. Ik dacht al, da's knap...
quote:Tinus1977 schreef op 28 september 2012 @ 14:30:

Owww. ik las sms-vis. Ik dacht al, da's knap... Dat is er eentje voor het 'verkeerd begrepen topictitels' topic!
evolutie is een bitch!

http://www.youtube.com/watch?v=3UVw7cgv36A
En dan vraag ik mij af: "Hoe krijgen ze hem er dan uit met die weerhaken?"
Katers hebben ook weerhaakjes op hun tampeloerus. Waarom denk je dat poezen zo enorm hard gillen als ze gedekt worden? Niets bijzonders dus.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Chartreuse schreef op 28 september 2012 @ 14:26:

*mompelt iets over oud nieuws en het verschil tussen SM en verkrachting*Dat oude nieuws was ergens anders volgens mij
Volgens mij was dit visje nog niet bekend. Jullie zijn in de war met dat visje dat je urinebuis is kan zwemmen terwijl je plast (als je onder water bent) en aldáár zijn weerhaakjes uitzet en dus gezellig binnen blijft.
quote:frizzy schreef op 28 september 2012 @ 15:28:

Volgens mij was dit visje nog niet bekend. Jullie zijn in de war met dat visje dat je urinebuis is kan zwemmen terwijl je plast (als je onder water bent) en aldáár zijn weerhaakjes uitzet en dus gezellig binnen blijft.Nou nee, ik had al gehoord van een visje met weerhaken aan de penis (of ik moet in de war zijn met een ander dier, maar in ieder geval met weerhaken aan de penis)
quote:rozenbloempje schreef op 28 september 2012 @ 15:28:

[...]

Dat oude nieuws was ergens anders volgens mij lol, daar moest ik ook aandenken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:wdr schreef op 28 september 2012 @ 15:29:

[...]

Nou nee, ik had al gehoord van een visje met weerhaken aan de penis (of ik moet in de war zijn met een ander dier, maar in ieder geval met weerhaken aan de penis)Google leert mij net dat katers en leeuwen het ook hebben. Maar volgens mij blijven die weerhaken alleen uit als ze nog niet klaar zijn.
Oh, en chimpansees en muizen.
quote:frizzy schreef op 28 september 2012 @ 15:34:

Oh, en chimpansees en muizen.niet handig als je voor het zingen de kerk uit wil, moet je eerst de boel ontkoppelen...
quote:wdr schreef op 28 september 2012 @ 15:37:

[...]

niet handig als je voor het zingen de kerk uit wil, moet je eerst de boel ontkoppelen...Das het hele eieren eten natuurlijk: niet voor het zingen de kerk uit.
quote:wdr schreef op 28 september 2012 @ 15:29:

[...]

Nou nee, ik had al gehoord van een visje met weerhaken aan de penis (of ik moet in de war zijn met een ander dier, maar in ieder geval met weerhaken aan de penis)Ik had hetzelfde idee. Volgens mij wel een vis, en als ik me niet vergis heeft Jan de Hoop me daarvan 'n paar weken geleden tijdens het ontbijt op de hoogte gesteld... Wel een goed dieet trouwens: naar het ontbijtnieuws kijken terwijl je aan het eten bent..
Kijk eens aan... en ik dacht na de middelbare school wel alles over biologie geleerd te hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven