Strippen
vrijdag 28 september 2012 om 20:13
Ik wil binnenkort een man verrassen met een striptease. Over mijn dansvaardigheden maak ik me niet zo'n zorgen, maar ik wil het extra leuk maken, zodat hij echt in de stemming komt. Ursula Martinez heeft eens een fantastische show gegeven (filmpje, enigszins NSFW, maar de vrouwen in het publiek lachen er het hardst om), en zoiets zou ik willen. Ik zoek eigenlijk een leuk idee, maar de vonk van genialiteit van Martinez mis ik.
En de forummers kennende, zullen nu eerst de grappige reacties wel komen ("begin alvast op straat", "voer de spanning op door het te onderbreken voor een kopje koffie", "steek een pijp aan"). Die grappen vind ik eigenlijk ook wel leuk, en wie weet leiden ook die tot een idee.
En de forummers kennende, zullen nu eerst de grappige reacties wel komen ("begin alvast op straat", "voer de spanning op door het te onderbreken voor een kopje koffie", "steek een pijp aan"). Die grappen vind ik eigenlijk ook wel leuk, en wie weet leiden ook die tot een idee.
Alles is liefde
vrijdag 28 september 2012 om 20:21
Ik vind die striptease uit het filmpje heel erg leuk eigenlijk!
Langzaam en sensueel vind ik het leukst denk ik, dus bijpassende muziek?
Het verschil tussen een sensuele of een geile show is volgens mij het wel of niet in de ogen kijken van de "ontvanger".
Dat is met naaktfoto's trouwens ook vaak zo.
Langzaam en sensueel vind ik het leukst denk ik, dus bijpassende muziek?
Het verschil tussen een sensuele of een geile show is volgens mij het wel of niet in de ogen kijken van de "ontvanger".
Dat is met naaktfoto's trouwens ook vaak zo.
vrijdag 28 september 2012 om 20:25
quote:southsidejohnny schreef op 28 september 2012 @ 20:19:
Ik wou dat je mij zou verrassen met een striptease. Lang geleden dat ik dat nog eens heb meegemaakt.
Wees leuk tegen me in een café en ik geef je mijn gunsten...
quote:gurly3 schreef op 28 september 2012 @ 20:21:
dat is een geniaal filmpje. ze gaat uiteindelijk helemaal naakt; respect en hilarisch.
Dat zeg je goed: ze vernedert zich niet maar behoudt het respect van de toeschouwers. Het is inderdaad geniaal.
Verder even geen tips maar suc6!Iemand anders? Wij vrouwen moeten toch een briljant idee kunnen bedenken om onze mannen te imponeren?
Ik wou dat je mij zou verrassen met een striptease. Lang geleden dat ik dat nog eens heb meegemaakt.
Wees leuk tegen me in een café en ik geef je mijn gunsten...
dat is een geniaal filmpje. ze gaat uiteindelijk helemaal naakt; respect en hilarisch.
Dat zeg je goed: ze vernedert zich niet maar behoudt het respect van de toeschouwers. Het is inderdaad geniaal.
Verder even geen tips maar suc6!Iemand anders? Wij vrouwen moeten toch een briljant idee kunnen bedenken om onze mannen te imponeren?
Alles is liefde
vrijdag 28 september 2012 om 20:32
quote:stout1975 schreef op 28 september 2012 @ 20:27:
Ehmmm Charlene, jij hebt geen relatie toch?
Als je de moeite neemt om een leuke striptease te verzinnen en uit te voeren voor de man van in-elk-geval-die-nacht.. dan istie toch al geïmponeerd genoeg?Ik heb geen relatie en ik ben van nature ontzettend imponerend. Maar dat wil niet zeggen dat ik sommige mannen niet nog méér wil imponeren.
Overigens bewijst dat filmpje dat je niet mooi hoeft te wezen om geweldig te zijn.
Ehmmm Charlene, jij hebt geen relatie toch?
Als je de moeite neemt om een leuke striptease te verzinnen en uit te voeren voor de man van in-elk-geval-die-nacht.. dan istie toch al geïmponeerd genoeg?Ik heb geen relatie en ik ben van nature ontzettend imponerend. Maar dat wil niet zeggen dat ik sommige mannen niet nog méér wil imponeren.
Overigens bewijst dat filmpje dat je niet mooi hoeft te wezen om geweldig te zijn.
Alles is liefde
vrijdag 28 september 2012 om 20:39
quote:charlene1984 schreef op 28 september 2012 @ 20:32:
[...]
ik ben van nature ontzettend imponerend.
Ik geloof je zonder meer
Wat ik echt heel erg kan waarderen is als je er werk van hebt gemaakt, leuke kleding, kleine verrassingen (ooit een keer een dame met van die zwarte plakbandkruisjes over haar tepels, onder haar bh, HMMMMM)
En een beetje teasen, zet hem op een stoel, zet je voet op zijn kruis (met beleid he), ga zachtjes met je borsten over hem heen..
Verdomme, ik moet een strippende hulpverloofde hebben!
[...]
ik ben van nature ontzettend imponerend.
Ik geloof je zonder meer
Wat ik echt heel erg kan waarderen is als je er werk van hebt gemaakt, leuke kleding, kleine verrassingen (ooit een keer een dame met van die zwarte plakbandkruisjes over haar tepels, onder haar bh, HMMMMM)
En een beetje teasen, zet hem op een stoel, zet je voet op zijn kruis (met beleid he), ga zachtjes met je borsten over hem heen..
Verdomme, ik moet een strippende hulpverloofde hebben!
vrijdag 28 september 2012 om 22:40
zaterdag 29 september 2012 om 00:21
http://jezebel.com/5585100/dita-von-tee ... striptease
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 29 september 2012 om 08:10
quote:luckyjane schreef op 29 september 2012 @ 01:21:
[...]
Hengelen hier mag sowieso niet. Dus hou je aan de regels. Geldt overigens niet alleen voor jou... Sorry Luckyjane, een paar drankjes en de fantasie over een strippende Charlen doen je soms woorden typen die je misschien in een andere gemoedstoestand niet typt.
[...]
Hengelen hier mag sowieso niet. Dus hou je aan de regels. Geldt overigens niet alleen voor jou... Sorry Luckyjane, een paar drankjes en de fantasie over een strippende Charlen doen je soms woorden typen die je misschien in een andere gemoedstoestand niet typt.