Aparte man

29-09-2012 21:58 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik aan Hem vroeg, na mijn een-na-laatste relatie, of de volgende alsjeblieft niet zó snel opgewonden zou kunnen zijn (ex werd werkelijk van álles opgewonden), bedoelde ik eigenlijk ook weer niet dit.

Dit gaat dus over mijn vriend. Hij is nogal apart, wat ik nu van hem weet.

Zo weet ik dat hij nooit uit zichzelf geil is, zin heeft in seks. Wordt Judokus (zijn woorden!) niet stijf als hij aan iets seksueels denkt. En blijft hij tijdens seks niet stijf. Hij wordt niet stijf als hij me naakt ziet. Hij wordt niet stijf als ik aan Judokus zit.

Het voelt als een afwijzing. En het doet me pijn. Ik wil ook liever niet dat hij naar me kijkt als ik me omkleed. Bij mijn ex had ik daar totaal geen problemen mee, hij liet tenminste duidelijk zien dat ie mijn lijf lekker vond.

Wat we laatst meemaakten sloeg alles. We gingen uit eten en er was een erg leuke serveerster, die veel lachte. We kregen het over seksuele fantasieën en hij zei dat hij ons wel samen bezig zou willen zien, met een behoorlijke glimlach. Later vroeg ik of hij op dat moment stijf/opgewonden was, maar dat was hij niet. Echt, ik snap dat niet. Mannen worden toch stijf bij seksuele gedachtes/naakt vrouwelijk lichaam? (Zij serveerde niet naakt hoor. )

Ik sta wat dit betreft in tweestrijd. Aan de ene kant wil ik graag naar een parenclub en hem een ander gunnen. Aan de andere kant maakte het me heel verdrietig dat hij die fantasie had. Ik had gelijk weer verlatingsangst, dat hij er met haar vandoor zou (willen) gaan.

Zou mijn vriend ooit kunnen veranderen en wel opgewonden worden van mijn naakte lichaam zonder aanraking of van seksuele gedachtes?
Huh? Jij schrijft hier altijd dat je aseksueel bent en niet van seks houdt. Hoe rijm je dat met deze lap tekst?
Zo'n partner is toch ideaal voor iemand die a-seksueel is?
Aparte man zeg je...
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Slim; met verlatingsangst naar een parenclub gaan....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb het gevoel dat het wel in me zit. Alleen dat ik een hoop muren af moet breken om het ooit te kunnen voelen.

Ik ben aseksueel ja, maar niet op de klassieke manier. Ik word nooit opgewonden en ben nog nooit opgewonden geweest (= aseksueel), maar ik vind seks niet vreselijk. Ik heb er geen afkeer van en mijn lichaam op zich werkt prima.

Aan de verlatingsangst werk ik overigens.
Als je nooit opgewonden raakt dan heb je toch geen behoefte aan seks? Toch juist handig dat je partner hetzelfde heeft lijkt me.
Perfect idee om naar een parenclub te gaan dus.
Wl je het echt of denk je dat je het hoort te vinden?
quote:saaaaar81 schreef op 29 september 2012 @ 22:06:

Perfect idee om naar een parenclub te gaan dus.Ja. Zal een ander stel ook leuk vinden; een man en een vrouw die niet opgewonden raken. Echt toppie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:saaaaar81 schreef op 29 september 2012 @ 22:06:

Perfect idee om naar een parenclub te gaan dus.Veel vrouwen die op kale hoofden vallen hoor.
quote:istar_ schreef op 29 september 2012 @ 22:09:

[...]

Veel vrouwen die op kale hoofden vallen hoor.Ik weet het, mijn lief is ook kaal
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 september 2012 @ 22:09:

[...]

Ja. Zal een ander stel ook leuk vinden; een man en een vrouw die niet opgewonden raken. Echt toppie.
Jodokus?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 september 2012 @ 22:09:

[...]

Ja. Zal een ander stel ook leuk vinden; een man en een vrouw die niet opgewonden raken. Echt toppie.Ghehehehe
quote:willem1959 schreef op 29 september 2012 @ 22:10:

Jodokus?Kwak.
[img]http://jeugdmuziekfestival.nl/wp-conten ... .-Kwak.jpg[/img]

kutforum doet geen plaatjes.
quote:saaaaar81 schreef op 29 september 2012 @ 22:10:

[...]

Ik weet het, mijn lief is ook kaal Oeh, bandje op de hoek ook!
Wel hoor Willem, alleen jij mag nog niet
quote:willem1959 schreef op 29 september 2012 @ 22:11:

kutforum doet geen plaatjes.

Dat zei ik, Kwak.

quote:willem1959 schreef op 29 september 2012 @ 22:11:

kutforum doet geen plaatjes.Even toestemming aan de mod vragen Willem.
quote:istar_ schreef op 29 september 2012 @ 22:12:

[...]

Oeh, bandje op de hoek ook!
In feite heb ik nooit zin, geen behoefte aan seks. Omdat ik nooit opwinding voel. Maar heel sporadisch heb ik wel hoofdelijke zin, dat ik het aankan om ermee te beginnen. Ook omdat ik mijn vriend geen seks wil ontnemen. (En soms uiteindelijk toch niet, waardoor we het af moeten breken.)

Ik snap dat het raar klinkt, ik snap er zelf ook nog altijd niks van. (Sowieso niks van mijn lichaam.) Maar ik voel geen opwinding, en ook geen echte verliefdheid. Heeft ook te maken met mijn verleden. Het zit allemaal geblokkeerd.
Judokus? Daar zou ik ook niet geil van worden.
Ja en?
Nou, dit klinkt ofwel als een vreselijk ingewikkelde relatie, ofwel als een match made in heaven, ik weet het niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven