Aparte man

29-09-2012 21:58 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik aan Hem vroeg, na mijn een-na-laatste relatie, of de volgende alsjeblieft niet zó snel opgewonden zou kunnen zijn (ex werd werkelijk van álles opgewonden), bedoelde ik eigenlijk ook weer niet dit.

Dit gaat dus over mijn vriend. Hij is nogal apart, wat ik nu van hem weet.

Zo weet ik dat hij nooit uit zichzelf geil is, zin heeft in seks. Wordt Judokus (zijn woorden!) niet stijf als hij aan iets seksueels denkt. En blijft hij tijdens seks niet stijf. Hij wordt niet stijf als hij me naakt ziet. Hij wordt niet stijf als ik aan Judokus zit.

Het voelt als een afwijzing. En het doet me pijn. Ik wil ook liever niet dat hij naar me kijkt als ik me omkleed. Bij mijn ex had ik daar totaal geen problemen mee, hij liet tenminste duidelijk zien dat ie mijn lijf lekker vond.

Wat we laatst meemaakten sloeg alles. We gingen uit eten en er was een erg leuke serveerster, die veel lachte. We kregen het over seksuele fantasieën en hij zei dat hij ons wel samen bezig zou willen zien, met een behoorlijke glimlach. Later vroeg ik of hij op dat moment stijf/opgewonden was, maar dat was hij niet. Echt, ik snap dat niet. Mannen worden toch stijf bij seksuele gedachtes/naakt vrouwelijk lichaam? (Zij serveerde niet naakt hoor. )

Ik sta wat dit betreft in tweestrijd. Aan de ene kant wil ik graag naar een parenclub en hem een ander gunnen. Aan de andere kant maakte het me heel verdrietig dat hij die fantasie had. Ik had gelijk weer verlatingsangst, dat hij er met haar vandoor zou (willen) gaan.

Zou mijn vriend ooit kunnen veranderen en wel opgewonden worden van mijn naakte lichaam zonder aanraking of van seksuele gedachtes?
@istar nope! oeps ben ik nu in een slangenkuil gevallen dan?
quote:ritmo schreef op 29 september 2012 @ 23:40:

@istar nope! oeps ben ik nu in een slangenkuil gevallen dan?Nee hoor, maar TO kan je het beste met een aantal silo's (geen kilo's) zout nemen. En niet teveel energie in steken
@istar, ok dank voor de info, ik zal niet in die silo's vallen, hoe kóm je erop, haha

Sorry TO, ik ken je niet, en heb ook niet de bedoeling je aan te vallen, moet gewoon lachen om die woordspeling.
Ok. Even voor de duidelijkheid.

-jij bent à-seksueel

- je vriend ook

-jij mag dat, je vriend vind je t niet zo leuk van

-je bent transgender, maar een jongetje. Geen man.

-je bent heel erg ziek

-maar je bent niet gek

-je hebt woede problemen

-je wilt zwanger zijn

-je hebt een hekel aan kinderen

Juist?
Hahaha, miss acy!! But correct
En dan vind jij je vriend apart???!!!

Naja, past dan perfect bij elkaar.
ik zit me nu ook af te vragen hoe je aan de naam Truffelmaffia komt.....? Beetje bizar toch?
Je mist er nog wel een paar hoor, Missy.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O ja

-dieren liever dan mensen vinden

-wel vlees eten en een wesp martelen
Ingewikkeld allemaal zeg.
quote:helene31 schreef op 29 september 2012 @ 22:45:

[...]

's Nachts ben ik niet meer online. Dan slaap ik zoveel mogelijk, anders zijn de nachtvoedingen niet vol te houden.

Ja,dat snap ik wel hoor!

Verder alles goed met jou en de kleine spruit??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 00:11:

O ja

-dieren liever dan mensen vinden

-wel vlees eten en een wesp martelenNu ben je zo ongeveer op de helft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik probeer me in jouw situatie in te leven Truffelmania, alhoewel ik dat lastig vind. Jij vindt jezelf aseksueel, zeg je zelf.

Maar wat nu als je vriend ineens WEL een stijve Jodokus krijgt als jij je in de slaapkamer uitkleedt en hij je dus naakt ziet...! Wat is dan je reactie? Denk je dan: wowww.....! Ik heb effect op hem, te gek dus! Dit moment moet ik benutten....!

Of denk je dan: O jee...! Nu moet ik op mijn hoede zijn...! Stel je voor dat hij wil vrijen met me of neuken... Nooit van z'n leven!

Daar ben ik dus benieuwd naar, naar jouw gedachtenspinsels.
Weet je wat jouw probleem is? Als jij niet non stop alle aandacht krijgt,dan verzin je wel weer wat om de aandacht te krijgen. Nu dit weer. Je trekt werkelijk alles uit de kast om vooral aandacht te krijgen ( en het lukt je hier ook aardig moet ik zeggen).

Je vriend krijgt geen stijve van je. Vind ik niet gek , want het lijstje wat iemand hier boven al noemde is van toepassing. Hij kijkt wel link uit, want als ie al opgewonden zou raken dan wil jij d'r niks mee want a-seksueel-transgender-lesbiette-whateverstoornis. En wordt hij dus afgewezen.

Maar ja... dan heb jij wel je zin... aaaaaandacht.

Die hulpverlener van jou bestaat niet, of jij liegt de heleboel bij elkaar, zowel hier, als daar. En ik weet heel zeker dat ik jouw vriend herkenbaar op youtube heb gezien. Iets met een kattenfilmpje, en iets met een tondeuse.

Als die hulpverlener van jou wel zou bestaan, en hier zou meelezen, dan zou hij of zij direct een enkeltje Den Dolder voor je bestellen.

Wahahahahahahaha TM - ik dacht dat je vriend zo perfect was. Sorry hoor maar ik moet hier toch echt smakelijk om lachen... nu wil ze weer naar een parenclub. Joh. Dan kom je straks posten dat ze daar niet aardig genoeg tegen je doen. Want je wil toch niets te maken hebben met andere mensen omdat je communiceren zo moeilijk vind - denk je dat je in zo'n parenclub tegen niemand hoeft te praten?

Oja, handig ook.

Je bent extreem jaloers en denk na over parenclubs. Juist.

Je spreekt jezelf te vaak en te makkelijk tegen.
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 08:57:

Oja, handig ook.

Je bent extreem jaloers en denk na over parenclubs. Juist.

Je spreekt jezelf te vaak en te makkelijk tegen.Maar ze krijgt wel weer alle aandacht!
Dat is een goede vraag LuckyJane.

Wat zou ik ermee doen?

Ik zou het iig een stuk fijner vinden als hij zo zou laten zien dat ie mijn lichaam mooi vind. Misschien dat ik dan enkele andere dingen kan accepteren.

Ik ben trouwens absoluut niet extreem jaloers Missy Acy. Absoluut niet. Sterker nog: ik ben in deze relatie vrijwel niet jaloers. Van mij mag hij gerust met een meisje/vrouw praten, heb ik absoluut geen problemen mee.

Ik ben ook geen transgender. Ik wil niet veranderen van lichaam. Ja, ik vind ze veel te groot, maar een cupje A zou ook goed zijn, ze hoeven er niet echt per se af. Daarbij heb ik geen problemen om in een rokje te lopen. Of oorbellen indoen.

En die SPV'er bestaat wel degelijk. Ik zit bij GGZ.
Oh en BGB, ik weet zeker dat ik alleen op YT sta. Je wil me bangmaken, maar dat lukt niet. En nee, "bewijs" hoeft niet. Dat is iets prive's van iemand posten en daarvoor kan ik je staffen, zodat je een waarschuwing/ban krijgt.
O, dus die andere topics/posts kloppen niet meer? Duidelijk.

Eerlijk gezegd, TM, neem ik niets meer serieus van jou.

Je hebt en bent zo vaak iets anders.

Wat ik me wel afvraag: hoe verzin je het? Waar haal je het in godensnaam vandaan?!
Wauw, ik had nu ook de krant kunnen lezen maar die lang zo lollig niet. Wat een weirdo. Grinnik.
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 10:43:

O, dus die andere topics/posts kloppen niet meer? Duidelijk.

Eerlijk gezegd, TM, neem ik niets meer serieus van jou.

Je hebt en bent zo vaak iets anders.

Wat ik me wel afvraag: hoe verzin je het? Waar haal je het in godensnaam vandaan?!Misschien toch nog een ziektebeeld?
Misschien, VfL. Ik vermoed van wel, maar ben geen psycholoog oid.
Die andere posts topics kloppen wel. Daar is niks aan veranderd hoor Missy.
Gut Truffel, jij hebt geloof ik echt niks anders te doen dan problemen te verzinnen, hè?

Misschien komt dat omdat je de hele dag niks zinnigs te doen hebt omdat je geen werk hebt en/of zoekt.

Als ik lees wat jij hier de afgelopen jaren allemaal op het forum gekwakt hebt, verbaas ik me erover dat je überhaupt een vriend hebt dus tel je zegeningen zou ik zo zeggen.

Ik denk ook dat het onmogelijk is om ooit een vriend te scoren die 'niet apart' zou zijn, dat soort mannen zit namelijk echt niet te wachten op een dramaqueen en energievampier zoals jij.

Iedereen die op dit forum al een tijdje meeloopt weet inmiddels wie je bent IRL dus maak je daarover ook geen illusies. Beetje simpel dat je hierboven min of meer BGB bedreigt met staffen terwijl het geheel en al aan jezelf te wijten is dat jouw anonimiteit door de plee is gespoeld.

Is het een idee om je eens langdurig op te laten nemen en te behandelen? Ik vind het totaal onverantwoord voor jou om hier op dit forum maar te blijven spuien en ik snap ook echt niet dat de Moderators dit toestaan. Jij kreeg ooit een permaban en niet voor een simpel sneertje of foute smiley.

Dat je er weer doorheen bent geglipt bij het generaal pardon voor oudgedienden komt alleen omdat er allemaal nieuwe mensen zijn aangesteld bij Viva die niets wisten van jouw forumverleden.

Nog even een tipje: als je echt kleinere tieten wil, is het misschien een idee om wat af te vallen. Heb je meteen iets nuttigs te doen en hoef je ook geen drama meer te maken dat je een borstverkleining/verwijdering wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven