TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zondag 30 september 2012 om 22:16
quote:yezka schreef op 30 september 2012 @ 22:04:
[...]
Ja! Yv, wat we Suus hebben beloofd geldt natuurlijk ook voor jou!
We slepen je erdoor als het nodig is, ok?Dankje! Heb gewoon na de miskraam weer een goede motivatie nodig om niet opnieuw te beginnen. Tja, ik weet het, mijn eigen gezondheid zou belangrijk moeten zijn, maar... ik heb eigenlijk geen goede reden. Ik vind roken gewoon lekker, boehoe
[...]
Ja! Yv, wat we Suus hebben beloofd geldt natuurlijk ook voor jou!
We slepen je erdoor als het nodig is, ok?Dankje! Heb gewoon na de miskraam weer een goede motivatie nodig om niet opnieuw te beginnen. Tja, ik weet het, mijn eigen gezondheid zou belangrijk moeten zijn, maar... ik heb eigenlijk geen goede reden. Ik vind roken gewoon lekker, boehoe
zondag 30 september 2012 om 22:19
Nee hoor Yv, dat zie je echt verkeerd. Roken is vies! Juk.
En het ergste van het stoppen heb je al gehad. Het is nu een kwestie van volhouden. Gewoon omdat je het waard bent om lief voor te zijn. Bovendien leven rokers ECHT korter dan niet rokers. En je wil er toch zo lang mogelijk zijn voor de zoon die je al hebt? Daarnaast geef je hem de meeste kans op een verslavingsvrije toekomst als jij het goede voorbeeld geeft.
Dus:
1. doe het voor jezelf
2. doe het voor je zoon!
En het ergste van het stoppen heb je al gehad. Het is nu een kwestie van volhouden. Gewoon omdat je het waard bent om lief voor te zijn. Bovendien leven rokers ECHT korter dan niet rokers. En je wil er toch zo lang mogelijk zijn voor de zoon die je al hebt? Daarnaast geef je hem de meeste kans op een verslavingsvrije toekomst als jij het goede voorbeeld geeft.
Dus:
1. doe het voor jezelf
2. doe het voor je zoon!
zondag 30 september 2012 om 22:32
Yez, je hebt helemaal gelijk en dat weet ik ook. Maar...mijn hersenen willen het en dat is soms zo moeilijk. Die zeggen dan: "lekker roken, dat moet je toch weer eens gaan doen, mmm". Maar zeker mijn zoon en man zijn een goede reden als ik mezelf even niet belangrijk vind. Ik zie dan hun gezichten voor me als ze me zouden betrappen met een sigaret. Die teleurstelling
zondag 30 september 2012 om 23:06
quote:apatura schreef op 30 september 2012 @ 23:03:
Dan toch nu nog maar even gaan tanken. Ik zie benzonepompen er voor aan om de prijs om 0.00 omhoog te gooien.
Ja, dat doen ze gerust die eikels
Ik heb daar helemaal niet aan gedacht, had ik vandaag natuurlijk sigaretten moeten halen. Nee hoor, grapje! (Niet grappig, ik weet het)
Dan toch nu nog maar even gaan tanken. Ik zie benzonepompen er voor aan om de prijs om 0.00 omhoog te gooien.
Ja, dat doen ze gerust die eikels
Ik heb daar helemaal niet aan gedacht, had ik vandaag natuurlijk sigaretten moeten halen. Nee hoor, grapje! (Niet grappig, ik weet het)
zondag 30 september 2012 om 23:08
zondag 30 september 2012 om 23:21
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 23:11:
Echt?!
Wat tof dat je toch voor een echte trouwjurk gaat! Ja, als ik naar mijn luister wil ik ookjuist deze keer in een echte trouwjurk trouwen. Ik vind het wel erg moeilijk dat ik nu veel dikker ben dan de eerste keer, maarja, dat kan ik toch niet veranderen en zeker niet in deze korte tijd.
Echt?!
Wat tof dat je toch voor een echte trouwjurk gaat! Ja, als ik naar mijn luister wil ik ookjuist deze keer in een echte trouwjurk trouwen. Ik vind het wel erg moeilijk dat ik nu veel dikker ben dan de eerste keer, maarja, dat kan ik toch niet veranderen en zeker niet in deze korte tijd.
zondag 30 september 2012 om 23:23
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 23:12:
Mooi dat boek zeg!
Ja, mooi he? Terwijl ik ook wel weet dat het bijna nooit meer uit de kast zal komen. Maar ik moest toch iets bestellen?
Ik heb hele verschillende reviews gelezen, heel positief en heel negatief. Ik ga 'm sowieso op maat laten maken als ik 'm bestel, want de standaardmaten vallen niet altijd goed uit.
Mooi dat boek zeg!
Ja, mooi he? Terwijl ik ook wel weet dat het bijna nooit meer uit de kast zal komen. Maar ik moest toch iets bestellen?
Ik heb hele verschillende reviews gelezen, heel positief en heel negatief. Ik ga 'm sowieso op maat laten maken als ik 'm bestel, want de standaardmaten vallen niet altijd goed uit.
zondag 30 september 2012 om 23:25