Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Zwem-ze, Dream.

Was druk, rennenvliegenrennen. Maar Noah heeft z'n eerste zwemdiploomaatje en leuk dat dat als een hele happening wordt gegeven met applaus en op verhoging staan enzo, dat motiveert die kinders wel.

Ghe, Bloes, jij boft met zo'n Tuinman. Mijn eigen tuinman - Bambo- had zaterdag ineens onverwachte leuke aanloop die bleef hangen (ik was zelf weg, zaterdagmiddag) dus die tuin is nog geen meter opgeschoten maar ach, hij heeft 't leuk gehad en da's voor iemand die zich 489734 slagen in de rondte werkt toch een stuk lekkerder dan een hele zaterdag bikkelen in een tuin.

Lil, kan ik geld overmaken voor slempweekend of is dat niet handig nu ivm die rekening die geplunderd was/is? Is dat al opgelost trouwens? En die vinger sucks, zeg. Mén, wil niet weten hoeveel pijn het doet om verband eraf te trekken.. ik vind je heel zielig.. is nu wel bekend wat dat nou is?
Wekelijkse rondje lopen?.. Als in: Hard-Lopen? Of wandelend?
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamer schreef op 21 april 2008 @ 19:05:

Ik was druk. Wc bril gekocht en gemonteerd tijdens het koken.

Ik wil niet weten wat er bij jullie op tafel stond vanavond.

Bam, gefeliciteerd met Noah's bronzen visje.

En Mims, dikke klapzoen voor jou. Ergens in de buurt van je decolleté ofzo. *smmmmmmák*
Een kikker is geen vis, Q. Maar toch bedankt. :-)

Pffff.. wil iemand mijn hertjes in bed kwakken in ruil voor een glas ijskoude rosé? Of een koffie met amaretto en slagroom en een stuk vienetta ijstaart erbij? Om mijn dank uit te spreken?

Net geoefend met Noah, met het lezen. Iedere avond vaste prik en ik vind het zo knap hoe snel hij gaat.. nog maar klein beetje inhaalslag en hij is weer helemaal bij met de rest van de klas! Dan kan hij dus ook gewoon naar groep 4. Ik pronk niet vaak met mijn kinders maar dit vind ik zooo superknap van dat mannetje.

~ gaat het toch maar zelluf doen en zelluf die koffie en amaretto opzuipen straks~
Oh, ik had begrepen dat 'ie zó goed zwom, dat het net een visje was. (Lul ik mezelf er zo uit? )

Kan me je trots helemaal voorstellen. Zeker als hij zich er ook nog zo voor inspant. Daar gaat elk moederhart harder van kloppen, toch?

Ik wil jouw kinderen wel in bed gooien hoor. Duik ik er meteen zelf achteraan. Pffffffffff. Mims, niks ten nadele van jou hoor, maar ik ben me een partij móe!
Dat ligt niet aan mij, dat ligt aan Mopsey. Die geef ik ook altijd de schuld. Thanks voor de decolleté-kus, let niet op de kwijl aldaar (Mops doet steeds een Qrummel-imitatie).

Ely, hieperdepiep! Je wordt een degelijke, keurige, nette vrouw, braaf gehuwd. Goed zeg!

~taadaataadaaaa taadaaataadaaaa, ik word daar zó blij van!~

Zijn jullie trouwens nog geïnteresseerd in cijfertjes van het cb? Nee? Sla het volkgende stuk dan maar over; mijn meiske is 79,5 cm, bij 11,5 kilo, en met een hoofdomtrek van 53 cm. Mijn lieve, stoere, geweldige aardappel op pootjes! ze ligt nu met een paracetamol op bed, wnat door haar vaccinatie gebruikte ze haar linkerarm helemaal niet meer, en kon ze alleen nog klagelijk huilen ("ik wihil Heejjooo", zo fijn en toch lastig dat mijn Held haar zo goed kon kalmeren en geruststellen...).

Oh, en Mopsey heeft trouwens dit weekend haar aanstaande stiefmoeder mogen ontmoeten. Jawel; Mansey heeft een vriendin. Ben erg blij voor hem, blij dat hij gelukkig is want dat gun ik hem zo, maar gatver wat vind ik het gek dat er nu "een andere vrouw" in het leven van Mops komt. Dat mijn rol in haar bestaantje ergens in de verte niet helemaal meer volledig uniek is. Bah! Gelukkig klikte het wel tussen die twee, mede dankzij de door Stiefmoeder meegebrachte taartjes. Mijn dochter is om te kopen. Nou ja, ik vind het dus Raar. Ook dat iemand anders een stiefrol speelt, terwijl ik die zo gegund had aan Hero. Nogal hypocriet, ik weet het, maar hé..niets menselijks is mij vreemd.

Overigens kennen Mansey en Stiefmoeder elkaar nu 3 weken, dus enigzins snel zijn ze wel. Mara als het goed voelt, voelt het goed... Of zo. Rááár!

Oh, en verder was chillen in de sauna met Toet Erg Fijn. Heel Erg Fijn. Was me een kale plek bij O'Malley wel waard (malle beest begon fanatiek met kopjes geven toen ik net mijn benen in de Veet had staan...).

Nou ja, nu maar eens bankhangen. Of werken. Neuh..bankhangen wint!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 21 april 2008 @ 20:52:

Was me een kale plek bij O'Malley wel waard (malle beest begon fanatiek met kopjes geven toen ik net mijn benen in de Veet had staan...).
quote:mimsey schreef op 21 april 2008 @ 20:52:

Ely, hieperdepiep! Je wordt een degelijke, keurige, nette vrouw, braaf gehuwd. Goed zeg!

~taadaataadaaaa taadaaataadaaaa, ik word daar zó blij van!~

!

Word ik nu weer degelijk genoemd??

Mims, ik snap je dubbele gevoelens over stiefmoe, voor Mops helemaal.

Wel lief, dat je Mansey zo veel geluk gunt! Je bent een lieverdje!

Lil, ik vind vingerverhaal nog steeds erg naar klinken. Sterkte ermee.

En dan hieronder voor de geinteresseerden nog even details rondom 'het aanzoek'

Geweldig he!

Ik ben helemaal blij, heel romantisch was het.

Eerst champagne op de kamer, toen dacht ik, NU komt het. Niet dus....

Toen gingen we heel romantisch dineren en pakte hij mijn handen.

Weer dacht ik NU, komt het. Weer niet

En gewoon dus totaal geen teken meer, dat het er in zat.

Had mezelf dus al neergelegd bij het feit dat het niet ging gebeuren.

( en zat me dus te bedenken of ik het de volgende dag eerlijk moest vertellen, dat ik teleurgesteld was, of dat ik het juist niet moest zeggen, om het mooie weekend niet te bederven)

Toen gingen we nog even in de kasteeltuin wandelen, voordat we zouden gaan slapen.

En toen ineens zei hij dat hij nog een kadootje had voor mijn verjaardag en toverde een klein doosje uit zijn zak.

En toen ik het uit papier er af had gehaald, griste hij het doosje uit mijn hand, ging door zijn knieen en vroeg me ten huwelijk.

En ik...ik kon alleen maar stamelen en vragen of het wel echt was...

Is het echt?? Is het echt?? Meen je het echt?? Is het geen grapje???

Na drie keer, was hij het zat en riep heel hard JAAAAAHAAAA, maar geef nou es antwoord!!!

En toen heb ik dus (heel verrassend ) volmondig, JA gezegd!

Ik ben helemaal gelukkig!!

En hoe wat waar wanneer... geen idee! Wordt vervolgd...
Een gevoelige noot voor bij kaarslicht

Ben blij voor je meisje! (en wat een wijze aanstaande heb jij!)
Aardappel op pootjes... Whoehahaha!

Ach gossie.. Mooie cijfers Mims!

TOET!! Wat ben jij toch verschrikkelijk lief!!! Hartelijk dank voor de geweldige post. Ik zal er dankbaar gebruik van maken.

Ely, wauw, wat gaaf zeg!! Wanneer verwacht je ongeveer dat jullie gaan trouwen? Nog dit jaar? Of moet er echt een jaar gepland gaan worden enzo? Ik ben wel een beetje jaloers eigenlijk... ik zou best nog een keer willen trouwen (en dan dit keer niet zwanger en met een heul mooie jurk en drank) wel graag met Pompel, dus wordt lastig.

Een vriendin vertelde vorige week ook dat ze gaat trouwen, in september al. Leukleukleuk. Ik ga mijn moeder vragen of ze voor mijn dochters 3 dezelfde jurkjes wil naaien... lijkt me zo leuk.

Lotje moet volgende week vrijdag haar prikken, ben benieuwd. Ze roept nu al heul hard dat ze niet gaat huilen (omdat Loentje en Lientje alsmaar opscheppen dat zij dat niet gedaan hebben) ik ben benieuwd. Zij krijgt die avond een vriendinnetje te logeren, dus hoop maar dat ze er een beetje kranig uitkomt.

Lil, wat een ellende zeg met die vinger. Getverdemme, gewoon geen nagel?! Arme jij.

Ik heb zojuist de proefopdracht van jullie Baas ontvangen... ehm... ~slik~

Hoeveel tijd zijn jullie daar doorgaans mee bezig? En hoeveel tijd krijg ik daar voor? (Oh dat kan ik natuurlijk ook aan haar vragen)

Enneh... ik weet dat ik niet mag vergelijken, maareh kruipen Bink & Chipita al? Ik heb weer eens zo'n slome donder, doet nix in die richting. Al hoewel nix... ze rolt wel heel veel over de grond en verplaatst zich op die manier ook wel. ze speelt wel echt heel leuk en lief en zoet en lang. En ze is gewoon zo walgelijk blij: Altijd!!

Heel erg grappig: ze heeft een paar weken geleden in haar handjes leren klappen (dat dan weer wel) en dan gillen wij alle 5 heel hard: "goed zo!" Maar nu reageert ze dus op iedere "goed zo" met in haar handjes klappen. Zit ik vanmorgen op de fiets met Lotje achterop en Leentje voorop. Lotje zingt een liedje dat ze net op school heeft geleerd dus ik zeg: "goed zo!" begint Leentje voorop de fiets heel blij in haar handjes te klappen.

Loentje had tussen de middag in eens vreselijke pijn in zijn buik, lag echt kreunend op de bank (echte vent he) heb hem maar thuis gehouden, heeft twee uur op de bank gelegen en tadaaa over. Nix meer aan het handje (en ik dacht alweer aan blindedarmontstekingen enzo)
Gaap.

Tweede dag op een rij dat ik om half zes opsta omdat ik vroeg op pad moet voor werk. Tssss, en ik maar denken dat het voornamelijk thuiswerken was.

Bijgelezen.

Verder geen tijd

voor allen!!
~ Attentie: Uitnodiging van Kjong in AK, uitnodiging van Kjong in AK. ~
Ieuw, sommige topictitels zijn 's ochtends niet aan mij besteed..

' spuitend klaarkomen'..

Doe normaal!
quote:qwertu schreef op 21 april 2008 @ 19:48:

[...]

Ik wil niet weten wat er bij jullie op tafel stond vanavond.

Hier eten we wat de pot schaft

Goedenmorgen!

Toet, het wordt tijd voor draadloos internet in de trein, met je laptopje, of niet dan? Vroeg hoor!

Bananen.. wat kun je erover vertellen? Er schijnen verschillende soorten te zijn, zelfs rode! En ze schijnen niet aan een boom te hangen, maar aan een 'kruid', oftewel, de bananenboom is het grootste kruid ter wereld (een kruid is bijv. madeliefje, paardebloem, peterselie, enz, een plant zonder verhoute delen, is geloof ik de definitie) Hij komt ook via een omweg bij de banaan. Eerst zou het over de maan, dat vond Elvis te moeilijk dus werd het het Heelal, vervolgens na wat omwegen over apen (vanwege z'n favoriete knuffeltje) en dat werd dan weer te 'lastig' en apen eten bananen, dus... Speelt mee dat ze nu al 2 spreekbeurten gehad hebben, waarbij eten uitgedeeld werd, hij wil dus bananen uitdelen.

(hij mag stukjes banaan uitdelen, ga toch zeker voor zo'n spreekbeurt geen 18 bananen kopen )

Hmm

lastige van quoten is dat je niet even terug kan lezen

Maar fijn dat Noah zo goed gaat, met lezen en zwemmen!

En verder iedereen fijne dag!

Later is nu
Soheee Ely een heus aanzoek! Leuk hoor.

Ik ben trouwens één van de ongetrouwden hier in het pand, maar ik denk niet dat daar ooit verandering in zal optreden. Dus nee, ook hierin geen stokje over te nemen voor mij
Later is nu
wauw elyane, echt romantisch!!! En, mooie ring?

ach die arme o`Mally, isie nu kaal? Lijkt me inderdaad raar voor jou mims, kan me voorstellen dat dat zeer doet. Je bent, als altijd, weer superlief dat je het mansey zo gunt! In elk geval klinkt as stiefma sympathiek dat ze taartjes meeneemt om mops te lijmen. Sinds wanneer wordt jhij gekust in je decolletee door qwertu? Vooral de locatie boeit me mateloos.

Ach toet, harde werker! Spannend pim, weer iemand die bezig gaat met baas, ben benieuwd!

Lil, hoe is het met je arme vinger?
Ik denk dat ze een kruisje willen, Bentetje, die Mims en Qwertu

Toch wel even slikken Mims, zo'n nieuwe stiefma voor Mops, maar ik vind na 3 weken zeker zijn wél heel erg vroeg, eigenlijk. Het kan, dat weet ik. Mijn zus en zwager waren er ook zo snel uit en zijn al vele jaren gelukkig getrouwd.. dus.

Later is nu
nou inderdaad! Weet ook dat het kan, maar het is wel even schakelen....

Wat een heerlijke dag: vanmorgen koffie gedronken in de zon, vanmiddag thee gedronken in de zon en vanmiddag de hele middag in de speeltuin vertoefd. Samen met nog 2 moeders hadden we 13 kinderen mee, was leuk!
quote:bentetje73 schreef op 22 april 2008 @ 13:38:

Sinds wanneer wordt jij gekust in je decolletee door qwertu? Vooral de locatie boeit me mateloos.

Ehhh... ik dacht Mims daar een plezier mee te doen.

(Zo, Mims. Nu ligt 'ie op jouw borstd. )

Elyane, romantisch!!!

En Pimpel, jouw kind kan dan wel sloom zijn, maar wijs is ze wel!
Pimpel, laat me je geruststellen: Dot ging kontschuiven ergens met een maand of 9, 10, en pas kruipen nadat ze eindelijk zichzelf ergens rond 14, 15 maanden nog eens overeind had gehesen tot staan. Vraag me niet vanwaar de bizare volgorde der dingen, maar inmiddels is ze dus zowat 22 maanden en loopt het wicht dus ein-de-lijk. Een echte Vrouw; ze is pas echt goed de pas erin gaan zitten toen we haar dit weekend van rode schoentjes hadden voorzien Lekker mokkeltje.

Wat voor proefopdracht heb je?

Ben heel alleen thuis, Dot in bed (dus niet alleen, eigenlijk); GG op korte werkreis. Da's best onhandig, met 1 hand, maar hij heeft me helemaal goed achtergelaten, eten klaar voor 2 dagen, was weggewerkt, vuilnis buiten gezet. Wauw. Moest alleen eenhandig verband vervangen, dat moet er hilarisch uitgezien hebben. Vinger is heul lelijk. Ben ijdel genoeg om te hopen dat dat er ooit weer normaal uit gaat zien. Zwelling neemt wel af, lijkt me gunstig.

En wat doet Q in Mims' decolleté? Of begrijp ik het nu niet meer? En Mims heeft door een incidentje met Veet nu een kale poes?
quote:lilian02 schreef op 22 april 2008 @ 20:55:

En wat doet Q in Mims' decolleté? Of begrijp ik het nu niet meer? En Mims heeft door een incidentje met Veet nu een kale poes?En dat laatste had ik ook nog eens kunnen beamen, als ik maar wat beter opgelet had. Ik heb er nu alleen met mijn handen aangezeten en waarschijnlijk precies op de verkeerde plek.
ach jongens wat is dit nu? Ik heb me ene ongeluk gescrolled voor ik bij de kroegkwam! Is iedereen zo druk of hebben we en- masse een writersblock?

Ik ga zo helpen op school, de kleuters (en daarna groep 3-4) gaan zingen in het bejaardenhuis. Altijd leuk, de mensen zijn zo blij als die kinderen hun kunsten komen vertonen.
Hee grappig, ik was gisteren in een verzorgngshuis waar mensen zich en masse zaten te verheugen op een dansuitvoering door een bende 6-8 jarigen Lief, dat soort dingen.

Geen writers block, maar tikt nog zo onhandig (kan inmiddels ook wijsvinger rechts met mate inzetten, scheelt al). En moet ook werktikken, leidt forum onder (sorry!).

Hee lieve meiden, komen we en masse as zaterdag? Ja he? Toch? Ja?
Hee goedenmorgen

Nee, sorry, ik zat / was van de zon aan 't genieten.

Zag gisteren een fuut op een nest, en daar ben ik nu met fototoestel heengetogen. Beest keek niet op of om, dat ik moeite deed haar mooi in the picture te krijgen. Letterlijk, snavel bleef in verenkleed. Divagedrag. Zouden er al meer mensen aan 't fotograferen zijn geweest? Ik denk het wel, ernaast zit nl een nest van een Meerkoet en dat vond ik toch wel speciaal. Maar die Meerkoet zie je minder goed, die zit lekker verstopt in het riet

Nouja, al met al m'n blote kuiten 1,5 uur blootgesteld aan de zon. Hopelijk begrijpen ze de hint en verkleuren ze snel

Toedels
Later is nu
ik weet het niet , het wordt steeds ingewikkelder: los van het streekspektakel dit weekend heb ik ook nog 2 kinderverjaardagen.....heb nog niet bedacht hoe ik dit ga oplossen.

Voel me niet helelemaal jofel, hoofdpijn, snot en ben ineens zo in en in moe. Ik zou vanavond naar vriendin, even gezellig, maar ga zelfs twijfelen of ik dat moet doen. Wil eigenlijk bankhangen en vroeg naar bed. Ik ga maar beginnen met liggen op mijn dakterras, wie weet scheelt dat en zo niet dan is het toch lekker!

Fijn lil dat vinger beperkt inzetbaar is, klinkt als iets vooruitgang toch?

Meerkoetenbabys zijn lelijk hè! Hier zit ook een nest, maar mèn wat een gedrochtjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven