doorgeefvraag
woensdag 23 april 2008 om 00:06
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik net een nieuwe vriendin heb. Haar zin te bezorgen is eerlijk gezegd (nog) niet nodig. Het is zo heerlijk als twee mensen naar elkaar verlangen en elkaar willen verwennen.
Mijn vraag derhalve is, wie ervaart dat ook maar is in zijn achterhoofd best bang dat dit ook verzand tot routinematige seks?
Mijn vraag derhalve is, wie ervaart dat ook maar is in zijn achterhoofd best bang dat dit ook verzand tot routinematige seks?
woensdag 23 april 2008 om 00:19
ik kan snel zin maken (een geile blik wil daarbij best helpen) of is dat meer zin krijgen??
brrrrrrrrr routinematige seks dat klinkt niet best....daar ben je zelf ook nog altijd bij om het anders te doen, niet? De seks zal overigens vast wel veranderen...
(alleen nog) routinematige seks reden om je relatie te eindigen?
brrrrrrrrr routinematige seks dat klinkt niet best....daar ben je zelf ook nog altijd bij om het anders te doen, niet? De seks zal overigens vast wel veranderen...
(alleen nog) routinematige seks reden om je relatie te eindigen?
woensdag 23 april 2008 om 00:33
woensdag 23 april 2008 om 00:38
Routine matige seks in een hele lange relatie is mijns inziens echt onvermijdelijk. Niemand kan mij wijsmaken dat je nog 24/7 opgewonden wordt van iemand waar je al meer dan 20 jaar het bed mee deelt.
Daaom is een sv een welkome aanvulling en dat is tevens mijn grote ontdekking
Is monogamie nog wel van deze tijd?
Daaom is een sv een welkome aanvulling en dat is tevens mijn grote ontdekking
Is monogamie nog wel van deze tijd?
woensdag 23 april 2008 om 00:56
met meerdere sv's vrees ik dat daar wel erg veel tijd en energie in gaat zitten... bovendien zou ik het ook niet echt waarderen als ik nr. zoveel in de rij was (moet meteen denken aan het woord piemelpap en dat je daar in aan het roeren bent...laat maar)
Meerdere sv's op het zelfde moment hmmmmm
en jij?
Meerdere sv's op het zelfde moment hmmmmm
en jij?
woensdag 23 april 2008 om 13:19
betrapt: meerdere keren... mooiste was toch wel toen mijn zusje mijn kamer kwam opstormen omdat ze even een truitje wilde lenen. ze wist niet dat ik thuis was met mijn vriend
ze wist niet hoe snel ze de deur weer moest dicht doen haha
nog even over de sv... begrijp ik nou goed dat sommigen hier een sv hebben naast hun relatie? weet jouw partner daar dan van? of is het een geheime affaire en maakt dat het nog spannender...?
nog even over de sv... begrijp ik nou goed dat sommigen hier een sv hebben naast hun relatie? weet jouw partner daar dan van? of is het een geheime affaire en maakt dat het nog spannender...?