Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
@maat: ik hoop dat je je rust kunt pakken morgen! Lijkt me voor jou ook lastig om een balans te vinden nu vriend thuis is.

@toet:
Haha toet ik kon ook wel een traantje wegpinken! Eerlijk os eerlijk zo erg is ze niet, hooguit een beetje dom! Maar wat ze tegen d'r kerel zei was echt ontzettend lief!
@Toet

Ik zat Barbie compleet af te maken om haar uiterlijk. Maar toen ze Maaaaikuuul ging bedanken, huilde ik met tranen en tuiten

Was er gisteren niet. Uk had een regeldag. Heavy shit!

@Maat

Niet denken van "ach, het is een man". Echte mannen nemen hun verantwoordelijkheid. Ik vind het van de zotte dat hij voor de tv hangt.

@Bubz

Hoop dat jullie de woning krijgen! Ik ga voor je duimen.

@Anne

Wat de fok is 'reuzeuk'
Rijst.. ik moest ook even goed kijken maar ik denk..... reuze-uk
@Maatje

Het is codetaal he
Hè hè het is beppes eigen woord hoor ik heb t niet bedacht! Zelfs ik moest eerst kijken wat beppe bedoelde ;-P

Ik heb respect voor barbie, maar dat komt doordat ik zelf weet wat ze heeft meegemaakt (zwangerschap bevalling) zij stond er deels hetzelfde in als ik dus ik snap haar wel! En ok qua uiterlijk is het afzichtelijk en ze is een beetje dom maar ik vind het leuk om naar te kijken! Ze is wel ontzettend lief met die uk en voor maaikuuuul
Nou hoor!! Wil ook over barbie mee praten!

Maar goed, wij hebben een film gekeken, met minimaatje die mij als speen gebruikte.
@Anne

Ik vind jou ook de laatstre maanden erg veranderd. Je was al een schatje maar je bent nu een schat. Je bent een supermama *tanterijstpinkteentraanweg*
Dank je rijst! Je bent lief! <3
@Anne

Nee, ik ben stoer

Ben vannacht alleen. Uk en ik gaan lekker op bed TV kijken
Ja, hier is spuit 11 ook weer eens . Heb me weer door alle pagina's heen gewerkt, dus nu eindelijk posten. Moet wel met 1 hand, want meisje ligt op m'n schoot te slapen. Dus als deze post klaar is, hebben jullie er vast alweer 6 pagina's bijgekletst .

Hier alles goed, meisje is nog wel steeds erg kramperig, maar de luiers worden inmiddels minder groen, dus dat lijkt me positief. Verder is ze weer terug gegaan van 1 naar 2 voedingen per nacht, dus dat is wat minder geslaagd. Maar ach, so be it.

Het is hier weer 40 graden, dus we smelten helemaal weg. Meisje vanmorgen met blote armpjes en beentjes in de wagen gedaan en nog liep het zweet van haar af.

@Luiers: Meisje zit hier in maat 2 en die zijn nog wel ruim. Dus denk dat we nog wel even bij deze maat blijven.

@Kledingmaat: De allerkleinste dingetjes krijg ik meisje niet meer in gepropt. Denk dat ze nu een beetje tussen 56 en 62 in zit. Beetje onhandig, want veel is dus nog net te groot.

@Barbie: echt jammer dat ik dat hier niet kan zien. Ben wel nieuwsgierig geworden door jullie opmerkingen erover!

@Maatje: wat de anderen ook al zeiden: niet alles alleen blijven doen als je vent thuis is. Dat moet je al steeds als hij weg is, dus als hij dan thuis is, moet je echt af en toe je rust nemen.

@kroos: Je klinkt een stuk beter, fijn dat de combinatie van bv en fv je wat rust geeft.

@Myself: Dat aanhappen blijft toch lastig, hier gaat het ook vaak bepaald niet vlekkeloos. Goed dat je er een gesprek met je huisarts over hebt gehad.

@beppe: Dat is schrikken van die inbraken!

@toet: Balen van de schimmelinfectie. Rottige antibiotica ook .

Ik ga eens proberen meisje in d'r wieg te kieperen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Verdomme..... vent ligt achter me te ronken en ik hoor minimaatje janken in zn bed. Dacht dat ik hem onderhand wel helemaal afgetankt had. Heb geen tepels meer over!! Ik wil ook gewoon slapen!!
Vhryssa kun je geen rtlgemist kijken op internet ???

Haha ik ben ook stoer! EN lief! Jij ook rijst!

Cruella is geupgrade naar kutkind vandaag! Ben er even klaar mee!! Mevrouw is klaarwakker en wil niet slapen! Al de hele avond! Nu was ik vanavond op de sportschool thank god! Maar nu zit ik dus met d'r op de bank! Godver

T zal de volle maan wel zijn...
En maar weer mn tiet er in gepropt.... moet ik anders?? Ventje is klaar wakker!

@ chryssa, jee zeg wat warm daar!! Hoe staat het er verder voor met de verhuizing?
Zou er wat in de lucht hangen anne?? Cruella en huftertje kunnen elkaar een hand geven dus.

Hij heeft normaal nooit moeite om in slaap te vallen! Laat dit in godsnaam geen gewoonte worden!!

Hij ligt nu aan de tiet met zn ogen te draaien, maar zodra ik aanstalten maak om hem weg te leggen.... ploink!! Open die ogen! Etterbak!
Same here maat! Normaal duw ik nog 1 of 2 x de speen erin en ze is foetsie! Nu ben ik al anderhalf uur aan t kutten! Pff ik moet zelfs nog douchen van na t sporten
Na wat gemopper lijkt het nu stil. Ik ga zelf snel mijn ogen sluiten.

Tot straks maar weer!

Die van mij is ook stil haha nu eerst douchen!
Hihihi, succes dames. Ik stuur Klaas Vaak jullie kant op
MEIDEN OP HET SUB MEER OVER DE KOSTEN VAN DE MEET
Haha zelfs ik had een traantje bij barbie. Echt maatje, morgen moet je even terug kijken. Ik hoop dat je een goede nacht hebt! Mannetje ook gewoon aan het werk zetten hoor!

Beppe, ik wil even zeggen dat ik blij ben dat je meeschrijft! Ook zonder augustusbaby. Bedankt voor je tips, handig van zo'n ervaren mama.

Gisteren een drukke dag gehad, op bezoek geweest bij opa en oma van man. Opa liep trots met kinderwagen door de gangen. Van het bejaardentehuis zijn 16e achterkleinkind (!!!) te showen. Echt schattig. Daarna foto gemaakt voor het paspoort van mini en cakjes gebakken met mijn nichtjes.

Mini heeft vandaag voor het eerst 7 uur tussen een voeding laten zitten alleen wel jammer dat het van 9 tot 4 is. Moet ik even gaan proberen te veranderen .

Bub, wanneer weet je het definitief, van het huis?

Toet, pus uitknijpen... Klinkt vies, echt stoer van je hoor! Hoe was de open huizen dag bij jullie? Hier weer nix.

Rijst, was jullie ladiesnight gezellig?

Chryssa

40 graden? Koop maar vast een winterzak voor de kinderwagen als je hier bent. Dan zal je meisje wel even moeten omschakelen denk ik. Hoe doe je dat trouwens? Neem je alles mee of verkoop je daar ook veel dingen? En wanneer gaat je moeder naar huis?

Rammel

Fijn dat zwelgje je al weer wat meer tijd geeft. Ze leren het wel, die mini's.

Anne, cruella nu een k*tkind? Het moet niet gekker worden! Ze moet de streken van die van mij niet overkrijgen hoor. Misschien moeten we ze tijdens de meet maar uit elkaar houden. Anders vertellen ze elkaar alle ins en outs.
Uurtje later dan normaal! Had ik ook wel verwacht na zo'n rel-avond. Maar goed, is het minimaatje niet.... ging de telefoon van mn.vriend om kwart over 4af!!! Lekker zeg!

@ liz, van 11 tot 6 had beter geweest he!
Na k*tkind status af hoor ze slaapt nog steeds! Dus dat ga ik ook maar weer doen!
Jaaa! Jippie! Luier wordt nu verschoond door papa. Mama blij, maar staat wel op ploffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven