Mick Jagger aantrekkelijk?

01-10-2012 20:09 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net bij de DWDD een boek over Mick Jagger. Daarbij werd verteld dat hij ontelbare relaties heeft gehad. Is hij aantrekkelijk voor vrouwen of zijn het zijn centen of een combinatie?
quote:Murdoch schreef op 01 oktober 2012 @ 21:22:

[...]

Een vrouw met smaak!Thanx Murdoch
quote:-nora- schreef op 01 oktober 2012 @ 21:24:

Bowie vind ik gelijk aan Jagger qua aantrekkelijkheid

[img]http://userserve-ak.last.fm/serve/252/3646280.jpg[/img]

Best skôn toch?

En Kurt Cobain (ook al past ie niet echt in de rij thuis) is gewoon bloedmooi.Bowie doet mij helemaal niets. Kurt was de mooiste man die ik ooit gezien heb en ooit nog zal zien. Hij was precies wat ik mooi vind in een man.
Nichterigheid was toen wel helemaal in:

Nick Rhodes spant daarmee volgens mij dus wel de kroon!
World of Warcraft: Legion
Mick schijnt heel goed in bed te zijn en een enorme piemel te hebben waar hij leuke dingen mee doet tussen de lakens.
quote:schorpioentje29 schreef op 01 oktober 2012 @ 22:59:

Mick schijnt heel goed in bed te zijn en een enorme piemel te hebben waar hij leuke dingen mee doet tussen de lakens.

Daar kom je toch pas achter als je al met hem in bed ligt lijkt me, en daarvoor moet je al besluit nemen of je dat wil, dan moet die aantrekkingskracht dus al aanwezig zijn.

Had in dit topic gehoopt op meer inhoudelijke reacties, waar aantrekkingskracht in zit volgens de forummers ipv die onliners en foto;s van mannen die je wel of niet aantrekkelijk vind.

Misschien willen sommige daar iets over zeggen? Waar let je op, waar val je voor, wat vind je sexy aan een man.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:southsidejohnny schreef op 01 oktober 2012 @ 20:09:

Ik zie net bij de DWDD een boek over Mick Jagger. Daarbij werd verteld dat hij ontelbare relaties heeft gehad. Is hij aantrekkelijk voor vrouwen of zijn het zijn centen of een combinatie?Zijn muziek is beter dan hij er uit ziet! Mick ziet er al jaren uit alsof hij met 1 been in een verpakkingseenheid van een uitvaartcentrum staat!
@ doddie ik kan me voor stellen dat de looks van Jagger in de jaren 60 en 70 menig vrouwenhart deed smelten. Maar of dat ingevallen gezicht dat nu nog doet, betwijffel ik een beetje. Mijn vader van 77 ziet er volgens mij beter uit. Ik denk dat Mick een enorme charmeur is.
Tenenkrommend maar ook wel weer grappig. Rond 2 minuten.

http://www.youtube.com/watch?v=POdtfUGFf04
quote:2Italy2 schreef op 01 oktober 2012 @ 21:25:

Simon le Bon, 2011 Hij lijkt wel Paverotti.

[afbeelding]
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:southsidejohnny schreef op 02 oktober 2012 @ 09:21:

@ doddie ik kan me voor stellen dat de looks van Jagger in de jaren 60 en 70 menig vrouwenhart deed smelten. Maar of dat ingevallen gezicht dat nu nog doet, betwijffel ik een beetje. Mijn vader van 77 ziet er volgens mij beter uit. Ik denk dat Mick een enorme charmeur is.

ik heb een paar reacties terug al proberen uit te leggen dat aantrekkingskracht in meer zit dan alleen de looks.

vanaf de foto bedank ik ook maar mijn ervaring tot nu toe is dat het in real anders kan uitpakken. De meest aantrekkelijke mannen vond ik in real enorm tegen vallen en verliezen voor mij hun aantrekkingskracht door hun uitstraling en gebrek aan charme, waar ik minder aantrekkelijke mannen ineens sexy bleek te vinden.

ik kan er dus vanaf een foto niets over zeggen, ik zou meer van hem moeten ervaren om te weten of hij echt voor mij geen seksappeal heeft of dat hij me toch het bed in zou krijgen omdat hij me totaal kan verwarren door charme, uitstraling, en het spanningsveld dat ontstaat.

ik heb genoeg ervaring met mannen dat ik inmiddels weet dat dat voor mij niet alleen in uiterlijk zit.
Zag Mick in een documentaire 'Being Mick' (2001). Hij ging vliegen in een privé jet en werd met een dikke auto naast het privé jet gebracht. Twee douaniers kwamen naar hem toe om voor het instappen zijn paspoort te controleren. Toen zij iets grappigs met een bekakt Engelse accent en een grijns.

Ik vind dat hij heel veel humor heeft.

Ik heb gezocht op YouTube naar bovenstaande scene maar kon het niet vinden.

Wel heb ik een scene van hem gevonden dat hij bij Lenny Kravitz op bezoek gaat.

Being Mick
Ik vind het een zeer onsmakelijk manneke met een zuignap als mond. Yek.
[quote]doddie schreef op 02 oktober 2012 @ 08:36:

[...]

Daar kom je toch pas achter als je al met hem in bed ligt lijkt me, en daarvoor moet je al besluit nemen of je dat wil, dan moet die aantrekkingskracht dus al aanwezig zijn.

Had in dit topic gehoopt op meer inhoudelijke reacties, waar aantrekkingskracht in zit volgens de forummers ipv die onliners en foto;s van mannen die je wel of niet aantrekkelijk vind.

Misschien willen sommige daar iets over zeggen? Waar let je op, waar val je voor, wat vind je sexy aan een man.[/quote]

Nou, daar wil ik best op antwoorden. Ik vind het sexy als een man eigenheid heeft, dus zichzelf is en zich daar goed bij voelt. Als hij er wat alternatiever uitziet dan Kees Doorsnee, lang haar werkt ook altijd wel goed, en vooral niet te netjes (wel schoon!). Als hij humor heeft op een manier die mij aanspreekt, ook gevoelig durft te zijn en gitaar speelt

Sexy zijn zit voor mij vaak in een bepaalde manier van kijken, iets dat ik heel mooi vind in een gezicht, bijvoorbeeld mond of ogen, de manier waarop iemand beweegt en ook de stem is heel belangrijk. Daar kan ik ook echt op afknappen. Hoge stemmetjes zijn voor mij een echte turn off.
quote:doddie schreef op 02 oktober 2012 @ 09:51:

[...]

ik heb een paar reacties terug al proberen uit te leggen dat aantrekkingskracht in meer zit dan alleen de looks.

vanaf de foto bedank ik ook maar mijn ervaring tot nu toe is dat het in real anders kan uitpakken. De meest aantrekkelijke mannen vond ik in real enorm tegen vallen en verliezen voor mij hun aantrekkingskracht door hun uitstraling en gebrek aan charme, waar ik minder aantrekkelijke mannen ineens sexy bleek te vinden.

ik kan er dus vanaf een foto niets over zeggen, ik zou meer van hem moeten ervaren om te weten of hij echt voor mij geen seksappeal heeft of dat hij me toch het bed in zou krijgen omdat hij me totaal kan verwarren door charme, uitstraling, en het spanningsveld dat ontstaat.

ik heb genoeg ervaring met mannen dat ik inmiddels weet dat dat voor mij niet alleen in uiterlijk zit.

Dat heb ik ook, snap wat je bedoelt. Een foto zegt ook niet veel.

Het is het geheel van stem, beweging, hoe iemand doet. Daar moet net iets bij zitten dat iets bij je triggert, zeg ik het zo goed?
quote:doddie schreef op 02 oktober 2012 @ 09:51:

[...]

waar ik minder aantrekkelijke mannen ineens sexy bleek te vinden.

ik heb genoeg ervaring met mannen dat ik inmiddels weet dat dat voor mij niet alleen in uiterlijk zit.Als het alleen om uiterlijk zou gaan, dan was het aantal singles veel groter. Aantrekkelijkheid zit in meer dan alleen het uiterlijk. Vrouwen die een mooi lichaam hebben maar altijd strak en chagrijnig kijken, vallen snel altijd af. Ogen, lach, stem, humor,kleding etc spelen zeker een belangrijke rol.
Mick Jagger aantrekkelijk?

quote:Voyager schreef op 02 oktober 2012 @ 10:52:

Ik vind het een zeer onsmakelijk manneke met een zuignap als mond. Yek.

Ik vind dat Angelina Jolie ook een zuignap heeft. Iemand vergeleek haar met een nijlpaard... Daar kun je het dan mee doen.

Zoals ik al zei, mijn broer meende dat God met Mick Jagger beslist een foutje gemaakt moet hebben.
Nee, niet aantrekkelijk. Die is al ver over zijn houdbaarheidsdatum heen. Zou zo'n mond nou lekker zoenen? Of beffen?
Van Mick Jagger zou ik het niet weten, Xana... zo'n zuignapmond... Maar ik fantaseer stiekem toch wel hoe het is om met Angelina Jolie te zoenen, als Brad Pitt dat niet erg vindt. Ik zoen haar en dan verdwijnen mijn lippen (ondanks dat ze vol zijn) tussen de grote vlezige lippen van Angelina.
Tja dan kies ik ook voor de lippen van Angelina. Maar daar zit ook niet zo'n ielig ventje aan vast.
Niet bang dat zij je mond vermorzelt, Voyager?
quote:hans66 schreef op 03 oktober 2012 @ 18:33:

Ik zoen haar en dan verdwijnen mijn lippen (ondanks dat ze vol zijn) tussen de grote vlezige lippen van Angelina.

Ewf, lekker grafisch

Ik denk dat het puur qua lippen nu niet meer zo'n verschil maakt met een andere gozert, zoenen met Mick. Vroeger wel, toen had ie hele volle lippen. Ik vraag me af of lippen smaller worden met ouderdom? (in dat geval ben ik verdoemd) Het lijkt me toch stug dat ie een lipverkléining heeft gehad, als dat al bestaat.

Volle lippen zoenen wel zacht, kan ik me zo voorstellen. Ik heb wel ooit iemand gekust met volle lippen, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat dat bijzonder merkbaar was...
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:-nora- schreef op 03 oktober 2012 @ 20:36:

Ewf, lekker grafisch

Ja, ik sta bij sommige forummers erom bekend, dat ik bepaalde dingen lekker beeldend kan beschrijven.

quote:Ik denk dat het puur qua lippen nu niet meer zo'n verschil maakt met een andere gozert, zoenen met Mick. Vroeger wel, toen had ie hele volle lippen. Ik vraag me af of lippen smaller worden met ouderdom? (in dat geval ben ik verdoemd) Het lijkt me toch stug dat ie een lipverkléining heeft gehad, als dat al bestaat.Dat wordt gezegd, maar dat gaat toch niet voor iedereen op. De lippen van Horst Tappert (bekend van de serie Derrick) zijn niet kleiner geworden. De lippen van David Hasselhoff (Knight Rider) zijn erg geslonken; of hij heeft een lipverkleining laten toepassen.

Victoria Principal had ongelijke lippen. Ik vond dat erg mooi (het was een erg mooie vrouw), maar zijzelf kennelijk niet. Ze heeft haar lippen dusdanig veranderd dat ze beiden ongeveer even groot zijn.

Mijn eigen lippen zijn niet veranderd. Ze zijn niet geslonken. Ik pak een foto van mij toen ik pakweg 15 of 16 was en vergelijk die met een recente pasfoto van mij. Ik zie nauwelijks verschil. Ik hoorde (vooral vroeger) dat ik mooie lippen had ( ).

quote:Volle lippen zoenen wel zacht, kan ik me zo voorstellen. Ik heb wel ooit iemand gekust met volle lippen, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat dat bijzonder merkbaar was...Kan er niet over oordelen. Zo vaak kus ik iemand niet op de mond.
Oh ik had even een eureka-moment, maar het klopt niet want het topic-onderwerp voldoet er niet aan. Ik dacht, misschien heeft het te maken met gewicht. Lippen zijn vet (ja ook spieren, maar toch ook vet lijkt me). Dus als je hetzelfde gewicht houdt, zoals Derrick, dan blijven ze vol, val je af, dan worden ze dunner. Maar Jagger was vroeger ook al dun, dus die gaat niet op.

Misschien ligt het aan hoe slap je huid is. Mick heeft nu erg veel rimpels, dus de hele mikmak gaat wat hangen. Derrick heeft nog wel een vol gezicht, dus alles blijft wat steviger.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:Sylphide75 schreef op 02 oktober 2012 @ 11:13:

[...]

Dat heb ik ook, snap wat je bedoelt. Een foto zegt ook niet veel.

Het is het geheel van stem, beweging, hoe iemand doet. Daar moet net iets bij zitten dat iets bij je triggert, zeg ik het zo goed?

Ik denk dat je me begrijpt Het is in ieder geval hoe ik het ervaar.

ik wees mannen af puur op foto en heb er toch sex mee gehad, waar ik vanaf foto iemand knap vond maar in real hij totaal zijn aantrekking voor mij verloor.

Als deze man met zoveel vrouwen het bed deelde heeft hij iets waardoor zijn uiterlijke tekortkomingen weg vallen. Dat kan zijn geld en levensstyle zijn, (meer romantiek kunnen bieden door je geld, meer een vrouw overrompelen met attentie, kamers vol bloemen, etentjes end): maar kan ook zitten in een bepaalde charme die hij heeft naar vrouwen, een spanningveld dat kan ontstaan.

ik weet nu dat ik vanaf een foto niet kan zeggen of ik een man seksueel aantrekkelijk vind, ik kan het vermoeden aan de hand van uiterlijk, kan het als onmogelijkheid zien bij onaantrekkelijkheid, maar weet dat ik in real anders erop kan reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven