Topic parodie deel twee.
woensdag 3 oktober 2012 om 16:20
Nou, ik vond het wel wat verwarrend hoor al die vaagheid over dat adres. Ik heb uiteindelijk maar naar elk huis in alle drie de straten een onderbroek gestuurd, met een kaartje met de tekst
Veel plezier met mijn onderbroek, groeten v Eleonora vd Beo en haar moeder (het paste net niet helemaal dus 'groeten voor' werd 'groeten v' .
Het was nog een heel werk en het heeft me een vermogen gekost aan postzegels, maar dan heb je in ieder geval wat!
Ik zal meteen het adres uit mijneerdere bericht weghalen. Stel je voor dat je buren erachter komen dat je hier op het Vivaforum zit.
Veel plezier met mijn onderbroek, groeten v Eleonora vd Beo en haar moeder (het paste net niet helemaal dus 'groeten voor' werd 'groeten v' .
Het was nog een heel werk en het heeft me een vermogen gekost aan postzegels, maar dan heb je in ieder geval wat!
Ik zal meteen het adres uit mijneerdere bericht weghalen. Stel je voor dat je buren erachter komen dat je hier op het Vivaforum zit.
woensdag 3 oktober 2012 om 17:18
je had het ook gewoon naar het clubhuis kunnen sturen. Dat adres staat gewoon op de wepsite. Maar voor de goede orde:
BEO-cluhuis "Den Flamoes"
West-Utrechtsestraatweg 326
5645 SM Bunnik
Wel duidelijk erop zettend at het voor Leo is, anders komt het misschien bij COC-boys terecht. Maar goed die gaan een eigen bewerking maken van <oulin Rouge dus wie weet kunnen ze er wat mee.
BEO-cluhuis "Den Flamoes"
West-Utrechtsestraatweg 326
5645 SM Bunnik
Wel duidelijk erop zettend at het voor Leo is, anders komt het misschien bij COC-boys terecht. Maar goed die gaan een eigen bewerking maken van <oulin Rouge dus wie weet kunnen ze er wat mee.
woensdag 3 oktober 2012 om 18:45
Starshine, ik denk dat er redenen zijn dat Releonare het liever naar haar priveadres gestuurd wilde hebben. Misschien dat er wel wat vaker iets zomaar zoek is geraakt wat naar het clubhuis is gestuurd.
Niet om het een of ander, hoor, maar ben jij misschien toevallig degene die de postbus van het clubhuis altijd leegt?
Niet om het een of ander, hoor, maar ben jij misschien toevallig degene die de postbus van het clubhuis altijd leegt?
woensdag 3 oktober 2012 om 22:10
quote:dreamer schreef op 03 oktober 2012 @ 16:01:
En ik weet wel, ik hoef niet zo te schreeuwen, jullie zijn niet blind, maar mèn, frustratie groeit en groeit binnenin mij. Waarom weet ik dit niet.
Mail me dan vertel ik je alle ins en outs
op: jebentforumfossielofjebenthetniet.12@forumfossielen.nl
dat nummer is heel belangrijk, want nummer 11 wil je niet mailen.
En ik weet wel, ik hoef niet zo te schreeuwen, jullie zijn niet blind, maar mèn, frustratie groeit en groeit binnenin mij. Waarom weet ik dit niet.
Mail me dan vertel ik je alle ins en outs
op: jebentforumfossielofjebenthetniet.12@forumfossielen.nl
dat nummer is heel belangrijk, want nummer 11 wil je niet mailen.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 3 oktober 2012 om 22:28
Email aan: jebentfourmfossielofjebenthetniet.12@forumfossielen.nl
Beste Mallef Cent.
Wat lief dat ik je mag mailen. Dit stelt mij zo gerust. Soms denk ik werkelijk dat er iets niet klopt. Na ruim 12 jaar op het forum, ben je dan een forumfossiel of niet? Jatoch? Waarom krijg ik dan nooit een mailtje op: jebentforumfossielofjebenthetniet.11@forumfossiel.nl?
Ik word hier so verdrietig van
Veel liefs
Je Dreamer
Beste Mallef Cent.
Wat lief dat ik je mag mailen. Dit stelt mij zo gerust. Soms denk ik werkelijk dat er iets niet klopt. Na ruim 12 jaar op het forum, ben je dan een forumfossiel of niet? Jatoch? Waarom krijg ik dan nooit een mailtje op: jebentforumfossielofjebenthetniet.11@forumfossiel.nl?
Ik word hier so verdrietig van
Veel liefs
Je Dreamer
Later is nu
woensdag 3 oktober 2012 om 23:12
quote:eleonora schreef op 03 oktober 2012 @ 23:09:
Mallevent, doe me een lol, iedereen kent dat mailadres van jou uit z'n hoofd.
Je plempt het al jaren te hooi en te gras overal neer.Zucht, je gaat maar door met je hetze tegen mij. Ik heb de Mods al op de hoogte gebracht en ze houden je in de gaten. Zoooo vermoeiend dit.
Mallevent, doe me een lol, iedereen kent dat mailadres van jou uit z'n hoofd.
Je plempt het al jaren te hooi en te gras overal neer.Zucht, je gaat maar door met je hetze tegen mij. Ik heb de Mods al op de hoogte gebracht en ze houden je in de gaten. Zoooo vermoeiend dit.
woensdag 3 oktober 2012 om 23:25
Gisteravond ben ik erachter gekomen dat mijn vriend vreemd is gegaan met een collega. Hij was niet thuis dus ik ben totaal doorgedraaid, omdat hij een enorme sloddervos is ben ik alles gaan opruimen, poetsen, heb 2 wasmanden gestreken en en passant zijn kapotte dvd speler gemaakt. Gewoon om hem te sarren.
Nu is mijn vriend helemaal overstuur, zegt dat zijn huis niet meer het zijne is, hij zegt tegen iedereen dat ik gek ben en stookt al onze vrienden tegen me op.
Help, wat moet ik nu?
Nu is mijn vriend helemaal overstuur, zegt dat zijn huis niet meer het zijne is, hij zegt tegen iedereen dat ik gek ben en stookt al onze vrienden tegen me op.
Help, wat moet ik nu?
woensdag 3 oktober 2012 om 23:37
Me kat moet een kunstheup, Leo wil jij je ervaringen met hem delen? ZIjn mailadres is Nelis@kittykat.com
donderdag 4 oktober 2012 om 10:20
Wat doen jullie met dierendag?
Ik had bedacht m'n kat een leuke dag te bezorgen, door 'm in de volière van de buren te zetten. Ben ik gelijk van dat ellendige gekrijs af, steeds. De hond, speciaal gefokt voor vechten, zat ik gezellig even bij de chihuahua van de buren in de tuin. Vind ie leuk Daarna neem ik ze mee de kroeg in. Hond is gék op bier, maar ik ga natuurlijk niet dat dure hondenbier voor 'm kopen. Bovendien wil ik het dan zelf ook gezellig hebben. M'n poes krijgt dus waarschijnlijk ook een extra aai vandaag.
Ik had bedacht m'n kat een leuke dag te bezorgen, door 'm in de volière van de buren te zetten. Ben ik gelijk van dat ellendige gekrijs af, steeds. De hond, speciaal gefokt voor vechten, zat ik gezellig even bij de chihuahua van de buren in de tuin. Vind ie leuk Daarna neem ik ze mee de kroeg in. Hond is gék op bier, maar ik ga natuurlijk niet dat dure hondenbier voor 'm kopen. Bovendien wil ik het dan zelf ook gezellig hebben. M'n poes krijgt dus waarschijnlijk ook een extra aai vandaag.
Later is nu
donderdag 4 oktober 2012 om 10:37
quote:wiezewo schreef op 03 oktober 2012 @ 18:45:
Starshine, ik denk dat er redenen zijn dat Releonare het liever naar haar priveadres gestuurd wilde hebben. Misschien dat er wel wat vaker iets zomaar zoek is geraakt wat naar het clubhuis is gestuurd.
Dat is smaad! Of laster!
ik zal mijn advocaat laten uitzoeken wat het precies is.
Dat is smaad! Of laster!
ik zal mijn advocaat laten uitzoeken wat het precies is.
donderdag 4 oktober 2012 om 10:41
quote:dreamer schreef op 04 oktober 2012 @ 10:20:
Wat ben je toch een dierenvriend
Ik denk dat ik mijn vissen eens lekker ga verwennen vandaag. Ik heb een noordzeeaquarium met schollen erin en ik denk dat ze vandaag eens uit dat koude water mogen en lekker warm in een badje van witte wijn in de oven mogen liggen.
Wat ben je toch een dierenvriend
Ik denk dat ik mijn vissen eens lekker ga verwennen vandaag. Ik heb een noordzeeaquarium met schollen erin en ik denk dat ze vandaag eens uit dat koude water mogen en lekker warm in een badje van witte wijn in de oven mogen liggen.
donderdag 4 oktober 2012 om 10:48
Hier ook, Swaainstaain! Ik zorg op dierendag altijd voor een mooi momentje met een scharrelkip Daar doe ik dan ook echt moeite voor, extra verse kruiden en zo. Zo sta ik op mijn manier elk jaar even stil bij Dierendag. Aan een kunstheup voor mijn kat had ik nog niet gedacht, leuk idee!
Ga in therapie!
donderdag 4 oktober 2012 om 20:36