Gelnagels??
donderdag 4 oktober 2012 om 18:27
Ik heb gisteren wat gelnagel spullen gekregen van een vriendin die er niks mee kon...
Dan kan ik het mooi bij mezelf zetten dacht ik!
Ik heb wat filmpjes bekeken op youtube en het precies gedaan zoals ze het voordeden.
Maar ik heb het gisteren gedaan en vandaag zijn ze er al weer af
Heb witte tips gebruikt! De tips knapten er zo af en de rest wat op me nagel zelf zit kon ik ook grote stukken afpellen.
Weet iemand hier hoe je gelnagels moet zetten?
Ik heb 4 potjes:
1. Basisgel
2. Opbouwgel
3. French gel wit
4. Verzegelings gel
Dankje wel alvast
Ik doe het liever zelf dan elke maand die hoge kosten bij nagelstyliste...
Dan kan ik het mooi bij mezelf zetten dacht ik!
Ik heb wat filmpjes bekeken op youtube en het precies gedaan zoals ze het voordeden.
Maar ik heb het gisteren gedaan en vandaag zijn ze er al weer af
Heb witte tips gebruikt! De tips knapten er zo af en de rest wat op me nagel zelf zit kon ik ook grote stukken afpellen.
Weet iemand hier hoe je gelnagels moet zetten?
Ik heb 4 potjes:
1. Basisgel
2. Opbouwgel
3. French gel wit
4. Verzegelings gel
Dankje wel alvast
Ik doe het liever zelf dan elke maand die hoge kosten bij nagelstyliste...
donderdag 4 oktober 2012 om 18:55
donderdag 4 oktober 2012 om 18:58
donderdag 4 oktober 2012 om 19:36
donderdag 4 oktober 2012 om 20:10
quote:dgdgdg schreef op 04 oktober 2012 @ 20:05:
Ehmmm acryl heb ik ook mezelf geleerd dus waarom zou gelnagels dan niet kunnen?
Bedoel, ik ben al ruim 6 jaar bezig met allerlei soorten nagels qua nagellakken en zo...
Het is niet dat ik helemaal onervaren ben!!
Dan vind ik het helemáál belachelijk dat je hier je vraag komt stellen.
Edit: Als je jezelf al acryl hebt leren zetten, waarom geef je dan in je openingspost aan dat je liever zelf gel zet dan naar die dure nagelstyliste te gaan?
Als je een bloempot en een schaar koopt ben je nog geen kapster...
Ehmmm acryl heb ik ook mezelf geleerd dus waarom zou gelnagels dan niet kunnen?
Bedoel, ik ben al ruim 6 jaar bezig met allerlei soorten nagels qua nagellakken en zo...
Het is niet dat ik helemaal onervaren ben!!
Edit: Als je jezelf al acryl hebt leren zetten, waarom geef je dan in je openingspost aan dat je liever zelf gel zet dan naar die dure nagelstyliste te gaan?
donderdag 4 oktober 2012 om 20:16
quote:_origami_ schreef op 04 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Waarom belachelijk???
Acryl kan ik wel en gel niet, dus vandaar de vraag
Ik zeg toch ook helemaal niet dat ik gelijk een nagelstyliste ben omdat ik ruim 6 jaar ervaring heb ik meerdere dingen qua nagels...
[...]
Waarom belachelijk???
Acryl kan ik wel en gel niet, dus vandaar de vraag
Ik zeg toch ook helemaal niet dat ik gelijk een nagelstyliste ben omdat ik ruim 6 jaar ervaring heb ik meerdere dingen qua nagels...
donderdag 4 oktober 2012 om 20:19
Even voor iedereen die hier reageert, waarom altijd zo?
Meestal word er een topic geplaatst omdat iemand hulp nodig is of gewoon even gezelligheid op zoekt...
Ik zie in heel veel topic's dat er alleen ma domme opmerkingen geplaatst word en er amper gepraat word over het onderwerp zelf!
Houden jullie op deze manier dit forum leuk en gezellig?
Nodigt dit mensen uit om (mssn niet altijd slimme onderwerpen) onderwerpen te gaan plaatsen?
Ik denk dat mensen zoals jullie veel voor een ander kunnen verpesten...
De ene mens denkt zo en de andere zo, waarom gelijk BAM er boven op vliegen en doen alsof jij beter bent??
Want zo komt dit over, alsof ik hier het domme schaap ben met een domme vraag omdat er alleen ma reacties geplaatst worden die nergens over gaan...
Hou dan gewoon je mond als het je niet aan staat wat een ander plaatst...
Meestal word er een topic geplaatst omdat iemand hulp nodig is of gewoon even gezelligheid op zoekt...
Ik zie in heel veel topic's dat er alleen ma domme opmerkingen geplaatst word en er amper gepraat word over het onderwerp zelf!
Nodigt dit mensen uit om (mssn niet altijd slimme onderwerpen) onderwerpen te gaan plaatsen?
De ene mens denkt zo en de andere zo, waarom gelijk BAM er boven op vliegen en doen alsof jij beter bent??
Want zo komt dit over, alsof ik hier het domme schaap ben met een domme vraag omdat er alleen ma reacties geplaatst worden die nergens over gaan...
Hou dan gewoon je mond als het je niet aan staat wat een ander plaatst...
donderdag 4 oktober 2012 om 20:21
quote:mitsig schreef op 04 oktober 2012 @ 20:15:
Als je gelnagels hebt kunnen je echte nagels helemaal zacht worden of verkleuren. Ik heb natuurlijke lange nagels en die krijg je niet door allerlei rommel, maar door gezond eten.
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord!
Ik heb ruim 3 jaar nagels laten zetten bij een nagelstyliste, maar omdat ik me baan kwijt ben geraakt is dit helaas niet meer te betalen...
Ik vind nagels laten zetten mooier ieder zijn ding toch...
Als je gelnagels hebt kunnen je echte nagels helemaal zacht worden of verkleuren. Ik heb natuurlijke lange nagels en die krijg je niet door allerlei rommel, maar door gezond eten.
Dat heb ik inderdaad vaker gehoord!
Ik heb ruim 3 jaar nagels laten zetten bij een nagelstyliste, maar omdat ik me baan kwijt ben geraakt is dit helaas niet meer te betalen...
Ik vind nagels laten zetten mooier ieder zijn ding toch...
donderdag 4 oktober 2012 om 20:21
Nee je zegt dat je gel zelf wil doen omdat je niet naar een dure styliste wil. Je krijgt reacties over dat voor zoiets niet voor niets een opleiding bestaat en jij komt met het argument dat je acryl ook zelf heb geleerd en al 6 jaar nagellakt.
Ga dan lekker acryl bij jezelf zetten of neem een cursus.
donderdag 4 oktober 2012 om 20:24
quote:_origami_ schreef op 04 oktober 2012 @ 20:21:
Nee je zegt dat je gel zelf wil doen omdat je niet naar een dure styliste wil. Je krijgt reacties over dat voor zoiets niet voor niets een opleiding bestaat en jij komt met het argument dat je acryl ook zelf heb geleerd en al 6 jaar nagellakt.
Mijn acryl spullen zijn op en ik heb toevallig gel spullen gekregen!
Dus so what dat ik nu gel wil zetten?
Heb er nu de spullen voor vandaar en acryl niet...
Die cursus komt er ook vast en zeker nog wel een keer!!
Zoals ik eerder zei, ben net me baan kwijt, dus geen mogelijkheid om nu gelijk mee te gaan beginnen...
Mijn acryl spullen zijn op en ik heb toevallig gel spullen gekregen!
Dus so what dat ik nu gel wil zetten?
Heb er nu de spullen voor vandaar en acryl niet...
Die cursus komt er ook vast en zeker nog wel een keer!!
Zoals ik eerder zei, ben net me baan kwijt, dus geen mogelijkheid om nu gelijk mee te gaan beginnen...
donderdag 4 oktober 2012 om 20:37
Oh, we gaan weer op die toer.quote:dgdgdg schreef op 04 oktober 2012 @ 20:19:
Even voor iedereen die hier reageert, waarom altijd zo? Altijd? Je krijgt toch reacties? Je krijgt alleen geen antwoord op je vraag, omdat die er niet is. Je moet namelijk een cursus volgen voor je dit soort dingen kan doen.
Ik zie in heel veel topic's dat er alleen ma domme opmerkingen geplaatst word en er amper gepraat word over het onderwerp zelf! Alleen ma, que? Je sprak toch tegen die mensen die hier reageren? Waarom wil je dan dat er over andere topics gesproken wordt?
Want zo komt dit over, alsof ik hier het domme schaap ben met een domme vraag omdat er alleen ma reacties geplaatst worden die nergens over gaan... Weer die ma, weet t nog steeds niet.
Hou dan gewoon je mond als het je niet aan staat wat een ander plaatst.. Wat je zegt ben je zelf. <- voor mezelf, dat ik er nog op reageer ook...
Even voor iedereen die hier reageert, waarom altijd zo? Altijd? Je krijgt toch reacties? Je krijgt alleen geen antwoord op je vraag, omdat die er niet is. Je moet namelijk een cursus volgen voor je dit soort dingen kan doen.
Ik zie in heel veel topic's dat er alleen ma domme opmerkingen geplaatst word en er amper gepraat word over het onderwerp zelf! Alleen ma, que? Je sprak toch tegen die mensen die hier reageren? Waarom wil je dan dat er over andere topics gesproken wordt?
Want zo komt dit over, alsof ik hier het domme schaap ben met een domme vraag omdat er alleen ma reacties geplaatst worden die nergens over gaan... Weer die ma, weet t nog steeds niet.
Hou dan gewoon je mond als het je niet aan staat wat een ander plaatst.. Wat je zegt ben je zelf. <- voor mezelf, dat ik er nog op reageer ook...
donderdag 4 oktober 2012 om 20:53
_orgami_
Als er iemand wat vraagt of met wat zit dan reageer ik daarop en plaats geen opmerkingen wat totaal niks met het onderwerp te maken heeft...
Denk ook niet dat die gene die het onderwerp plaatst dat zo leuk vind!
Je bent idd voor dit soort dingen vaak een opleiding nodig, maar als je je baan kwijt bent dan gaat het moelijk he
Zelf kan ik acryl zetten, maar heb de spullen op en ik kreeg spullen voor gelnagels, vandaar deze vraag!
Dat er dan reacties geplaatst worden van of ik dit serieus meen, ja duhhhhhh anders plaats ik het niet he...
Wat voor jou niet zo snugger is dat is het voor de ander mssn wel!
Als je het een domme topic vind, ga dan gewoon verder met je muis en laat het topic wat je niet aan staat voor wat het is
Ik heb het niet indirect nu tegen jou hoor, algemeen..........
Als er iemand wat vraagt of met wat zit dan reageer ik daarop en plaats geen opmerkingen wat totaal niks met het onderwerp te maken heeft...
Denk ook niet dat die gene die het onderwerp plaatst dat zo leuk vind!
Je bent idd voor dit soort dingen vaak een opleiding nodig, maar als je je baan kwijt bent dan gaat het moelijk he
Zelf kan ik acryl zetten, maar heb de spullen op en ik kreeg spullen voor gelnagels, vandaar deze vraag!
Dat er dan reacties geplaatst worden van of ik dit serieus meen, ja duhhhhhh anders plaats ik het niet he...
Wat voor jou niet zo snugger is dat is het voor de ander mssn wel!
Als je het een domme topic vind, ga dan gewoon verder met je muis en laat het topic wat je niet aan staat voor wat het is
Ik heb het niet indirect nu tegen jou hoor, algemeen..........
vrijdag 5 oktober 2012 om 14:42
Bedoel je eigenlijk gelnagellak - of gelnagels die je op je eigen nagels zet (want je hebt geen tips genoemd in je OP).
En inderdaad, heb je een UV-lamp?
Ik laat tegenwoordig gelnagellak zetten (dus mijn eigen nagels laten lakken, dat blijft dan 3 weken zitten) en ook dat gaat onder de UV-lamp. Kan me trouwens niet voorstellen dat dat mis zou kunnen gaan, dus als jij het over die lak hebt, dan begrijp ik je vraag.
En inderdaad, heb je een UV-lamp?
Ik laat tegenwoordig gelnagellak zetten (dus mijn eigen nagels laten lakken, dat blijft dan 3 weken zitten) en ook dat gaat onder de UV-lamp. Kan me trouwens niet voorstellen dat dat mis zou kunnen gaan, dus als jij het over die lak hebt, dan begrijp ik je vraag.
vrijdag 5 oktober 2012 om 15:48
http://carefornailz.nl/ge ... ls-en-natuurlijke-nagels/
Hier staat duidelijke uitleg hoe het moet.
Zou ik mezelf ook wel kunnen leren en op youtube staan filmpjes.
Hier staat duidelijke uitleg hoe het moet.
Zou ik mezelf ook wel kunnen leren en op youtube staan filmpjes.