Gelnagels??
donderdag 4 oktober 2012 om 18:27
Ik heb gisteren wat gelnagel spullen gekregen van een vriendin die er niks mee kon...
Dan kan ik het mooi bij mezelf zetten dacht ik!
Ik heb wat filmpjes bekeken op youtube en het precies gedaan zoals ze het voordeden.
Maar ik heb het gisteren gedaan en vandaag zijn ze er al weer af
Heb witte tips gebruikt! De tips knapten er zo af en de rest wat op me nagel zelf zit kon ik ook grote stukken afpellen.
Weet iemand hier hoe je gelnagels moet zetten?
Ik heb 4 potjes:
1. Basisgel
2. Opbouwgel
3. French gel wit
4. Verzegelings gel
Dankje wel alvast
Ik doe het liever zelf dan elke maand die hoge kosten bij nagelstyliste...
Dan kan ik het mooi bij mezelf zetten dacht ik!
Ik heb wat filmpjes bekeken op youtube en het precies gedaan zoals ze het voordeden.
Maar ik heb het gisteren gedaan en vandaag zijn ze er al weer af
Heb witte tips gebruikt! De tips knapten er zo af en de rest wat op me nagel zelf zit kon ik ook grote stukken afpellen.
Weet iemand hier hoe je gelnagels moet zetten?
Ik heb 4 potjes:
1. Basisgel
2. Opbouwgel
3. French gel wit
4. Verzegelings gel
Dankje wel alvast
Ik doe het liever zelf dan elke maand die hoge kosten bij nagelstyliste...
donderdag 21 maart 2013 om 19:50
Beste dgdgdg,
Helaas kan ik geen antwoord geven op jouw vraag..
Ik weet dat dit een tijd geleden gepost is maar toch hoop ik dat je wel antwoord op mijn vraag zou kunnen geven. Helaas kon ik geen prive bericht sturen dus dan maar zo.
Ik wil heel graag zelf acrylnagels leren zetten gewoon voor mijzelf, nu las ik eindelijk iemand die dat zichzelf heeft aangeleerd. Hoe heb je dit gedaan, filmpjes gekeken en een starterspakket gekocht ofzo?
Ik hoop echt dat je mij hiermee kunt helpen.
Verder natuurlijk ben ik benieuwd of het uiteindleijk gelukt is om ook gelnagels zelf te zetten, en of je dit makkelijker of moeilijker vind dan acrylnagels??
Zou super zijn als je mij antwoord zou willen geven!!
Groetjes,
Helaas kan ik geen antwoord geven op jouw vraag..
Ik weet dat dit een tijd geleden gepost is maar toch hoop ik dat je wel antwoord op mijn vraag zou kunnen geven. Helaas kon ik geen prive bericht sturen dus dan maar zo.
Ik wil heel graag zelf acrylnagels leren zetten gewoon voor mijzelf, nu las ik eindelijk iemand die dat zichzelf heeft aangeleerd. Hoe heb je dit gedaan, filmpjes gekeken en een starterspakket gekocht ofzo?
Ik hoop echt dat je mij hiermee kunt helpen.
Verder natuurlijk ben ik benieuwd of het uiteindleijk gelukt is om ook gelnagels zelf te zetten, en of je dit makkelijker of moeilijker vind dan acrylnagels??
Zou super zijn als je mij antwoord zou willen geven!!
Groetjes,