Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ben ik ook weer eens.

Namens Enka: Het ontbijt was super, hebben heerlijk ontbeten!

Kokos: Leuk echo, hoe was het?

Mal: Hopelijk wordt het voor Jonathan een stuk prettiger met buisjes, wel balen dat het net rond jullie vacantie is. Malman nog wat kunnen bereiken bij het andere ziekenhuis?

Enka: We willen verslag!!

Hel: Hoe staat het met de verkoop van het appartement? En hoe was het sollicitatiegesprek?. Wow een laptop da's een cool kado, kan jou man dat mijn man niet influisteren?

Jinny: Vannacht wel een beetje langer kunnen slapen? Leuke foto's op je site zeg, wat is het toch al een flink kereltje zeg.

Enne ik wil ook wel even fotootje van het bed zien van Thomas, ik is nieuwsgierig. Wij zoeken ook een bed, en dat van jou klinkt wel heel gezellig.

Mamax: Man weer thuisgekomen, echt suf zeg om je vliegtuig te missen, zou net wat voor mij zijn

Suze: Leuk huis zeg, best groot of denk ik dat maar?

Bridges: Goed zeg, dat gaat snel. Wil je veel afvallen?

Amalia: Lekker in het bos, wij gaan meestal daar bij Kortenhoef ( als ik het goed zeg), als je heel lang loopt kom je bij Bussum uit . Hond nog steeds zo braaf als dat hij van M g is gekomen?
quote:Helenita2 schreef op 23 april 2008 @ 10:02:

Haai effe snel, gesprek gisteren ging goedddd! Als ik de baan ook echt krijg heb ik een probleem

Sorry voor de ego weer, drukkig...Ohh wat goed zeg, wanneer hoor je of je de baan krijgt of niet?. Enne wat is het probleem dan?, reizen?
Haai meisjes,

Hier weer een teken van leven. Druk geweest met werken, rommel maken en de verjaardag van Vent, wat heel erg gezellig was. Vanmiddag moeten we naar de gyneacoloog voor een gesprek over de bevalling. Ik weet niet wat ik er van verwacht maar zo'n dramabevalling als de vorige keer wil ik niet meer. Ook hebben we vorige week een 3d echo gehad, leuk zeg!

Nu heel veel bijlezen maar even kijken hoever ik kom want er zit een zeurmannetje op schoot die de "giraffe van lala" wil doen.

Kokos hoe was de echo?

Leuk Bridge een doop, al mooie kleertjes gewinkeld? Of hebben jullie nog een traditionele jurk?

En Star hoe zijn de luiers?

En dat zijn de nieuwe crocjes voor Ceetje? Leuk zijn ze!

Cd wat een knappe Kevin dat hij al op het potje plast! Goed zeg!
Hel ging het gesprek met het vele reizen goed? En nu? En je was jarig? Gefeliciteerd! En wat gaaf een laptop!

Mal balen dat de buisjes net voor de vakantie geplaatst kunnen worden, in mei gaan jullie toch? Heeft M. al een ander ziekenhuis te pakken gekregen?

Jin wat gaaf Thoams al in een echt bed, hoe vindt hij het? En zand in je thermoskan, tijd voor een nieuwe dus.
Lekker Star asperges eten, ga ik ook gauw weer maken. Wij hadden vorige week ook een kindgesprek over Mart zoals zij dat noemen. Was ook wel leuk. Ze deden het met z'n tweeen, dat vond ik een beetje raar net alsof ze alleen niet durfde.

Jin hier een hele drukke week. Maandag, dinsdag en vrijdag werken. Woensdagmiddag cursus en gyneacoloog, donderdagavond yoga. Vrijdagavond feestje, zaterdag kinderboerderij, zondag feestje en dan heerlijk 2 weken vakantie .

Mamax hoe is het nu bij jullie? Fijn dat de uitslag goed was zeg, wat een opluchting!

Cd hier geen angst voor leeuwen e.d. Mart is er helemaal weg van en doet de hele dag niets anders dan leeuw, krokodil en tijger spelen. Heb je misschien boekjes waar ze in voor komen?

Amaal ga je morgen weer spinnen? Krijg je er geen zere kont van?
Hallo allemaal,

Niet alles bijgelezen hoor, alleen een beetje gescand, wel weer wat knuffels die direct uitgedeeld moeten worden geloof ik voor Cin, Mal en Bridges en een juich voor Mamax, wat een geluk, (heeft de zon toch naar me geluisterd)

Bedankt voor jullie kado’s, Brandaris moet iedere keer aan van Thijmen . En het ontbijt was echt super de luxe. Hebben er nog veel langer van gegegeten.

De week en de dag waren PERFECT! Alles was superrelaxed en liep helemaal goed.

Het appartement wat we hadden was echt supergroot, dus alleen voor ons, 2 badkamers, 3 slaapkamers en alles nieuw dus echt luxe, zou er zo kunnen wonen. Zelfs qua inrichting. Het weer was ook super, alleen ‘s nachts regen en op woensdagmorgen toen we aan het omkleden waren een buitje.

16-04-08 Lekker rustig opgestaan en ontbeten. Man (hihi) is toen bloemen gaan halen en ik heb me met behulp van mijn moeder aangekleed, daarna heb ik me opgemaakt. R heeft Thijmen in zijn kleren gehezen, zooo lief en leuk!

Toen ben ik van de trap afgekomen waarbij R een traantje wegpinkte. Nog even koffie gedronken en toen zijn we, Thijmen en ik, in de bak van een bakfiets geklommen (die had R dus geregld) en is R gaan fietsen. Foto’s gemaakt met Thijmen erbij en toen doorgefietst naar het dorp. Daar lekker met iedereen gegeten en toen naar de Brandaris. En daar... stonden dus vrienden van ons! (Thijmen’s zwemvriendjes, Coen en Esmee en hun papa’s en mama’s) Dat was dus wel heel bijzonder. Wij naar binnen en daar een hele leuke toespraak gehad, JA geroepen en alles ondertekend. Terwijl wij handtekeningenzetten zat Thijmen al te roepen dat hij ook wilde kleuren en dat mocht. Hij mocht op een pagina in ons trouwboekje kleuren! Daarna weer naar buiten. Daar stonden dus ook andere meiden die ik al heel lang ken op Terschelling (had mijn vriendin geregeld). Met de bakfiets wilden we weer terug naar het huisje om daar de auto te nemen naar de taartlocatie, de trapper brak alleen af. Dus even heen en weer gerace en toen toch bij de taartlocatie aangekomen. We hadden een taart in de vorm van Terschelling laten maken met een Brandarisje erop.

Mijn zus heeft Thijmen toen onder haar hoede genomen en wij zijn foto’s gaan maken bij het Wrakkenmuseum en op het strand. Daarna hebben we de fotografe naar de boot gebracht en zijn wij naar ons huis gegaan waar we even lekker hebben genikst. Thijmen lag toen lekker te slapen. ‘s Avonds gingen we eten, in een klein restaurant. Ze hadden het helemaal versierd en twee grote tafels gemaakt waar iedereen lekker neer kon ploffen. We waren de enigen, meer past ook niet, en de kinderen konden ook lekker hun gaan gaan. Ze hadden bij alle gangen gewoon allerlei verschillende dingen gemaakt en de kwamen in schalen op tafel zodat je zelf kon nemen wat je wilde. En het leuke was dat we ook gewoon lekker van plaats konden wisselen. Voor de kinderen waren er bitterballen als voorgerecht en het hoofdgerecht was Pippi spaghetti, daar kregen ze schaartjes bij ipv bestek en hun toetje mochten ze zelf maken in de keuken. Het eten was echt super lekker, o.a. zeeduivel in parmaham en bio-vlees met truffeljus, verse schapekaas met zongedroogde tomaatjes en ga zo maar door.

Thijmen is toen met oma meegegaan en wij naar het huisje. Lekker uitgeslapen en op de fiets naar Thijmen gegaan en naar het strand waar iedereen kwam, ook onze verrassingsvrienden (Thijmen vond het ook geweldig dat zijn vriendjes er waren) , lekker gewandeld met de hele groep en nog even bij een standtent neergeploft en geborreld. Daarna nog lekkere dagen gehad.

En nu weer thuis en aan het werk.

De foto’s hebben we al maar die moet ik eerst even, nou ja even, uitzoeken. Dus die volgen snel.

Zo dit verslagje hebben jullie alvast even binnen nu moet ik echt weer aan het werk hihi, is gelukkig even niet zo druk.
Klinkt als een heerlijke dag Enka, wat fijn!

Echo was helemaal super!!! Uk lag er mooi voor, keek ons recht aan. Erg bewegelijk, want hartslag was even te horen en toen weer weg.

Ik was wel wat zenuwachtig, maar dat was dus snel over

Even kijken of ik de echo's hier kan plaatsen.
Klik hier:

echo's

De eerste is een zijaanzicht: koppie rechts.

Bij de tweede kijkt uk recht in beeld, de donkere vllekjes zijn ogen. Je ziet zijn/haar linkerarm onder het hoofd langs en rechterarm over de buik.

Ik ga mijn bed in. Kokosman is met Lianne aan het fietsen.
Hoi getrouwde vrouw , dat klinkt goed!
Hel, fijn dat het gesprek goed ging, hoe lang wachten voor je bericht krijgt?
Hé wat goed Kokos, gefeliciteerd!!!

Enka: dat klinkt geweldig! Fijn dat het een geslaagde dag was, ben benieuwd naar de foto's!

Juud: hoelang nog werken? Week of 4 denk ik? Lekker joh, straks verlof!

Hier weer een zware dag, Ties is nog steeds snel moe en wat verhoging. Heeft denk ik iets onder de leden. Niet heel erg zolang hij afleiding heeft, maar zodra we thuis zijn... Heb nu al een paar flinke scheppen zand uit mijn woonkamer opgezogen en bende opgeruimd. En weggaan is met Fieke weer minder handig, die er overigens vandaag ook geen zin in heeft. En ik ben moe. Denk dat de hele toestand er ook even uit komt. Gelukkig is het heerlijk weer en heb ik lekker buiten gezeten! En volgende week is vriend de hele week vrij dus zijn we lekker saampjes!
Enka, wat klinkt dat allemaal leuk zeg! Gefeliciteerd nog hoor!

Kokos, gefeliciteerd met de goede echo! Wat fijn dat je het allemaal al zo goed kon zien!

Helen, fijn dat het gesprek goed ging. Lekker positief!

Mal, balen dat de buisjes net voor jullie vakantie geplaatst worden! Gijs heeft toch ook buisjes? Misschien weet Cin wel of ze er last van kunnen hebben.

Juud, dat is zeker een drukke week. Ben je al aan de babykamer begonnen?

Bridges wat knap dat Ties al kan fietsen zeg!

Haha Suze, hier nog zo een die niet begrijpt hoe een fiets werkt. Hij zet zn voeten op de trappers en wacht dan af tot er wat gaat gebeuren..

Star, relaxt, 2 pakken luiers uittesten.. nou maar wel hopen dat ze een beetje goed zijn, anders heb je er nog niks aan.

Jinny is het daar nu ook zo lekker weer? Lekker in de speeltuin met Thomas?

Zo mn zusje is net langs geweest met mn kleine baby neefje. Ahh..echt zo schattig. En Tobias maar zeggen Baby... en dan naar mijn buik wijzen: Mama baby ?? Hij zegt een beetje biebie, klinkt wel grappig!

Morgen Tobias weer naar kdv. Is de 4 de keer dan. Pff.. ik krijg er af en toe een beetje pijn van in mn buik

De eerste keer keek hij me bijna weg en had geen aandacht voor me. En de 2de keer was het ineens kei en keihard huilen. En vorige week waren het dikke tranen en een pruillipje. En toen ik zei, ga je naar mama zwaaien? Zei hij heel zielig ja en er ging een grote traan over zn gezicht

Ik ben toen ook huilend weggelopen Oh wat vond ik dat erg. Zullen de hormonen wel zijn..haha..

En nu belde mn werk of ik om half 8 kon beginnen, dus nu moet naatieman Tobias wegbengen. Is misschien maar even beter ook. En dan hoop ik maar dat hij niet zo verdrietig is! Pff...
Hai naatie! Tobias moet vast nog even wennen aan het kdv. Hier is het ook nog steeds bij tijd en wijlen lastig hoor. hangt net van de bui af, maar na paar minuten is het weer over. En die hormonen heb ik dan ook. Heb het soms nog steeds moeilijk als ik hem wegbreng. Gelukkig doet vriend het nu vaak inderdaad, want met twee kinderen vind ik dat inderdaad best een gehannes...

Oh ja en ben vanmorgen maar meteen op stap gegaan, naar de markt Star! wasd voor de visite weer thuis! Heerlijk gewandeld en brood gehaald en zo!
Kokos hoe was echo?

Opa erg somber weer gisteren. Voor hem hoeft het niet zo.

Hel, wanneer hoor je meer?
Kokos, wat super dat de echo zo goed was (Star, LEZEN :-)). Opluchting!

Hel, goed gedaan! Spannend hoor.

Suze leuk huis zeg. Wanneer weet je meer? Uiteraard is Juul van Thomas. Ik zal de overige kandidaten naar Simon doorspelen oke?

Naatie, het lijkt mij ook zo moeilijk als ze zo huilen. Als ze er elke dag stralend heen gaan is het oke, maar als ze huilen. Slik.

Beterschap Bridges voor Ties.

Juud, zeker een druk weekje! Ik wil BUIKFOTO.Zo, ik heb gezegd. Heb je recht op een ks deze keer (gepland)? Voor de eerste keer naar de gyn?

Enka, wat een geweldige dag. Ik ben echt zo benieuwd naar de foto´s! Wat fijn dat het zo heerlijk ontspannen was.

Bam, u heeft bedmeel.
Heerlijk dagje gehad. Hele dag een stralende zon. Ik heb zelfs met Thomas in de tuin gegeten! Hij riep alleen heel hard door de tuin op mijn nieuwe recept van rijsttaart uit de oven: ieeeeh, bah, bah, ieeeh. En daarna at ie met smaak....... Buren zullen wel denken haha.

Vanochtend naar Ikea geweest met oudste zoon en vanmiddag de hele dag in de tuin gebanjerd. Heerlijk. En morgen belooft het weer ook zon en dan komt ´s middags mijn Duitse vriendin met kind, dus gaan we lekker in de tuin. Wat een luxe een tuin zeg.
Ach Star, wat naar voor opa. Helpt wat meer naar buiten met een zon een beetje?
Ik weet het niet Jinny. Hij gaat morgen met mijn tante en haar gezin een week naar Portugal. Mijn moeder belde hem vandaag om fijne vakantie te wensen en vroeg of hij er zin in had. Nee, want hij is dan wel met anderen, maar hij is toch alleen
JaHAA, ik had nog niet bijgelezen Jinny

Mooie foto's van jullie Kokoskind Kokos! Fijn dat het allemaal zo mooi eruit zag.

Enka, superdag gehad dus, top!
Klinkt als een geslaagde dag Jinny. Beetje bruin geworden?

Rijsttaart. Vertel. Klinkt interessant.
Hoi hoi

Even een update van huize bam

Julian gaat sinds 2 weken naar de peuterspeelzaal en vond het helemaal super. Alleen afgelopen dinsdag bracht ik hem weg, en toen we stopten bij het schooltje riep Juul al : Nee, mama nietttt, mama handje, Nee, niettttt. Hij wilde dus niet. Toen we binnen waren begon hij ook nog te brullen ( en ik heb niet eens hormonen, maar kon zo meedoen, haha). Ik met hem aan het puzzelen en toen was het goed tot ik dus weg ging. Gelukkig was het met 1 minuut over, hij was bij een van de juffen en ik stond om de hoek met een andere juf te praten, dus wel fijn dat ie niet meer huilde, kon ik met een gerust hart weg. ( De eerste keren moesten wij erbij blijven, en dan steeds korter, nu krijgt ie door dat ik dus wegga, en dat is even moeilijk voor hem volgens de juf). Verder was het super gegaan, en heeft ie het ontzettend naar zijn zin gehad en niet meer gehuild. Phieuwww.

Sinds 2 weken zit Juul op "zwemles" met papa, en dat vind hij helemaal geweldig, klein waterratje. Zo leuk om te zien, hadden we veel eerder moeten doen.

Vorige week nog naar ciske de rat geweest, superrrr was dat.

Verder erg druk met de Giraf (moederdag in aantocht), dus vandaar wat weinig hier te vinden.

O enne sporten begint resultaat op te leveren, 12 kilo eraf en ik is er helemaal happy van
Oooh, ik sta te stuiteren. Enka, wat zijn jullie MOOI! Oh, geweldig. Wat een stralend paar. Ik krijg kippenvel!
Enka: Klinkt als een geweldige superdag, top zeg!

Jinny: Oh lekker rijsttaart, hmmmm ben blij dat je zo ver weg woont ;)

Star: Ohh arme opa
12 kilo!!!!! Goed zeg Bam!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven