Entertainment alle pijlers

Virgin diaries (TLC)

20-09-2012 21:07 292 berichten
Alsjeblieft, laat er iemand zijn die zich met mij over dit onwaarschijnlijk surrealistische programma verbaasd...

Een (christelijk??) stel dat elkaar zelfs nog nooit op de mond gezoend heeft want 'dat bewaren we voor onze trouwdag'. Die zit er aan te komen, dus bespreken ze tijdens een wandeling uitgebreid hoe hun huwelijksnacht eruit gaat zien:

'Eerst ga jij douchen, en dan ik... en dan kom ik de hotelkamer binnen in mijn lingerie... en dan doen we onze badjassen uit en dan beginnen we met het voorspel'....

Alle reacties Link kopieren
gatvergatvergatvergatverdamme, wat zag dat zoenen er ONT-ZET-TEND goor uit...!!!!! IEUW!!!!!

Gewoon echt niet om aan te zien... Snap niet dat die 2 zo zoenen terwijl ze blijkbaar toch ook wel filmmateriaal hebben gezien van mensen die seks hebben... dan zouden ze toch moeten weten dat de gemiddelde mens niet ZO zoent... IEUW!!!!!

Raar programma....
quote:amand1969 schreef op 20 september 2012 @ 22:04:

[...]

Nou.. Ach kom, ze waren niet afzichtelijk, gewoon heel gemiddeld en ik denk dat genoeg mannen 2 van de 3 nog mooi zouden vinden ook.
quote:Kastanjez schreef op 20 september 2012 @ 22:05:

[...]

Om te zien niet, maar zodra ze gaan praten...Mannen luisteren toch nooit
Waren prima vrouwen.
quote:frizzy schreef op 20 september 2012 @ 22:18:

Waren prima vrouwen.Go4it!
Nou ik val niet op vrouwen.
'Waarom kust ze me alweer? Het voelt niet normaal!'

Stiekem moest ik erg lachen om deze opmerking
Ik zit ook te kijken. Hilarisch! hoe die twee op elkaar aanvielen bij dat zoenen...
Waarom moeten ze steeds zo nodig die virginity op tafel te gooien
Aaah nee die zoen, nou ja zoen, ik hoorde laatst in een groepje pubers het woord kopkluiven vallen. Dat is dit wat mij betreft.
Dat is toch wel weer schattig. Die 6 samen
Ik kan me er gewoon niets bij voorstellen, en het is niet alsof ik zo'n slet ben. Het lijkt me gewoon onmogelijk om overal mee te wachten tot je gaat trouwen. En zonder een beetje ervaring op te doen.
Het lijkt me inderdaad heel raar om niet al te zoenen ofzo tijdens je relatie voordat je gaat trouwen. Ieder zijn ding natuurlijk maar ik zou dat echt niet kunnen
Is dit programma nog ergens na te kijken dat jullie weten?
Wie kijkt er?? Ik zie het voor het eerst en ben echt geschokt door die vent die al 15 jaar navelpluis spaart. Vind je het gek dat je geen vrouw kan vinden? En dan die t-shirts met vreslijke teksten.

Wie kijkt er mee?
quote:bubbelwijn schreef op 29 september 2012 @ 21:10:

Wie kijkt er?? Ik zie het voor het eerst en ben echt geschokt door die vent die al 15 jaar navelpluis spaart.

Na dit gelezen te hebben weet ik niet zeker of ik het programma wel wil zien.
Je mist er niets aan. Ik zat net aan een lekker wijntje met een hapje, had spontaan niet meer zoveel trek.
Dit komt geloof ik weer vanavond, gaan we hier trashen?
iemand?
omg omg
Hee hallo, hoi!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Jaaahaaa echt wat ik van mijn vriendin/teamgenoot zou willen weten...
41??
Everything you see I owe to spaghetti!
Wat een toeval zeg!!

En zo spontaan....
hoihoi!

Ja lekker ongemakkelijk ;-p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven