lengteproblemen

21-04-2008 12:41 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
hello allemaal, ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren,

k had al 1,5 jaar een relatie een man die heel lief is en zorgzaam. het enige probleem is dat hij klein is. de laatste tijd heb ik hem aan familie en vrienden voorgesteld en alle reacties zijn ongeveer hetzelfde: hij is leuk maar wel heel klein. dat heeft me verschrikkelijk aan het twijfelen gezet dat ik nu zelf denk dat het echt geen gezicht is een man die klein is (1.63). Ik ben zelf erg klein(1.61).

Nou heb ik het vorig week uitgemaakt omdat ik gek werd van twijfels, ik dacht nergens meer aan dan zijn lengte, als ik op straat loop zit ik steeds te vergelijken met lengte en dat terwijl in het begin onze relatie niet echt een probleem was. Op dit moment zit ik weer te twijfelen of ik het wel had moeten uitmaken, hij is de liefste ooit, en ik weet dat ik nooit meer zo iemand vind die zoveel van me houd. Aan de andere kant vind ik het ook ontzettend jammer dat hij klein is. overal waar ik hem meeneemt noemen ze hem ''een kleine jongetje'' en dat kwest mij heel erg.

Op dit moment ben ik erg aan het twijfelen, moet ik hem laten gaan en verder gaan met mijn leven of moet ik me niet teveel bezighouden met wat andere mensen denken?
Als zijn pik maar groot genoeg is.
quote:Zamirah schreef op 22 april 2008 @ 21:01:

Als zijn pik maar groot genoeg is.In ieder geval niet langer dan 1.63m, anders was ze vast gebleven...
quote:Brummetje schreef op 22 april 2008 @ 01:12:

Je beledigt alle kleine mensen met die post!

Nee hoor, mij niet.
quote:misseme schreef op 21 april 2008 @ 14:19:

Fijn dat jullie allemaal reageren en eerlijk zijn. Misschien omdat ik mezelf ook klein vind lijkt het allemaal zo ergMaar wat is er dan zo erg?
ik ben zelf 1.58 en mijn exvriendje is 1.65 ofzo. als ik hakken droeg was ik groter dan hem. ik had daar geen enkel probleem mee en hij ook niet ( groot ego daarom ).

ik denk dat als iemand lengte zo een issue maakt in een relatie er iets anders ook al niet goed zit, als je echt gek op iemand bent doet de mening van anderen er niet toe of ze je partner nu te klein te groot te dik of nog iets anders vinden omdat diegene voor jou dan aantrekkelijk is en dat het enige is dat voor je telt.

bovendien is het niet eerlijk naar je vriend toe hem nu op iets af te rekenen wat je al vanaf day one weet, zijn lengte is niet iets dat hij je verborgen heeft, als je van meet af aan al weet een probleem ergens mee te kunnen krijgen op termijn en je gaat toch een relatie aan en de ander kan er ook nog eens niets aan doen vind ik dat echt niet kunnen naar je partner toe op zoiets een relatie te laten stuklopen.

ik accepteer het ook niet als iemand na een half jaar opeens mijn figuur of lengte ( of eerder gebrek daaraan ) niet aanstaat en die gene me dat dan opeens laat merken.
Lekker stom om je relatie uit te maken om de lengte van je vriend, als je nou zelf 1,90 (zoals mij) zou zijn, had ik het misschien enigszins nog begrepen, maar je gaat al anderhalf jaar met hem en dumpt hem om de meest belachelijke reden die ik ooit heb gehoord..

Oh ja, mijn vriend is ietsje kleiner dan mij, zal het ook maar uitmaken dan.. dat kan natuurlijk niet! sta je vet voor lul
He????

Is dit een serieuze posting???

Jullie zijn verdorie even lang...
quote:pearle schreef op 23 april 2008 @ 20:55:

He????

Is dit een serieuze posting???

Jullie zijn verdorie even lang...nee Pearle, het scheelt maar liefst twee hele centimeters, hoor, da's veel....
ik ben 1.72 hij 1.68 en we zijn happy
ik ben het eens met de meerderheid dat de reden die TO geeft om het uit te maken, op zijn zachts gezegd niet eerlijk is t.o.v. haar vriend. Onderliggend probleem is alleen dat TO zelf problemen heeft met haar lengte en zich niet serieus genomen voelt en daar heeft ze wel een punt. Lijkt mij dat wanneer daar aan gewerkt wordt, de lengte van haar vriend niet meer zo'n issue zal zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 24 april 2008 @ 01:00:

Onderliggend probleem is alleen dat TO zelf problemen heeft met haar lengte en zich niet serieus genomen voelt en daar heeft ze wel een punt. Lijkt mij dat wanneer daar aan gewerkt wordt, de lengte van haar vriend niet meer zo'n issue zal zijnDaar heb je wellicht een goed punt, Rosanna, maar het is zo jammer dan dat ze het uitmaakt met een verder fijne vent....
quote:rosanna08 schreef op 24 april 2008 @ 01:00:

Onderliggend probleem is alleen dat TO zelf problemen heeft met haar lengte en zich niet serieus genomen voelt en daar heeft ze wel een punt.

Anders ruilt TO een weekje met mij. Ik ben een aanzienlijk stukje kleiner.

Gelukkig vind ik het leuk!

Oja serieus genomen worden heeft niets met je lengte te maken.

Ik vind het niet jammer dat ze het uit maakt, omdat de liefde bij haar helemaal niet diep zit. Want als dat zo was, zou ze het om die reden nooit uitgemaakt hebben. Ze heeft met geen woord gerept over liefdesverdriet na het uitmaken, het lijkt alsof ze er geen heeft.

Ook met de liefste man van de wereld kun je niet gelukkig worden, als je niet echt van hem houdt.

Volgens het mij is het dus in elk geval voor haar vriend beter dat het uit is, zodat hij iemand kan ontmoeten die wel helemaal voor hem gaat.

Ik bedoel hier helemaal niet mee dat ik TO veroordeel, alleen dat ik het beter vind dat deze relatie niet doorgaat.
Misseme

Jij vindt je zelf klein ...ik ben 153 en mijn vriend is 178 stel voor dat hij me te klein zou vinden zou ik dus een flinke deuk oplopen hoor

mijn ouders zijn zelf ook niet groot moeder is 163 en mijn paps 170 dus ook niet super groot....maar zijn al 44 jaar bij elkaar
ik ben niet beledigd hoor... ook al ben ik ook klein.

Ik sta ver boven beledigingen mbt mijn lengte.

Zou jij ook moeten doen... als men je lelijk, vies, onsymphatiek vindt, tsja.. maar klein? Klein is fijn toch? En 1.61 is nou ook weer niet zooo klein.

Maar zoals ik al eerder zei, en velen met mij... zijn lengte is heus niet 'het' probleem!
hallo allemaal.

nogmaals bedankt voor alle reacties, sommige waren wel echt hard maar dat had ik wel nodig om de waarheid onder ogen te zien.

iedereen had gelijk, het lag niet aan zijn lengte, absoluut niet. ik bleef daaraan vasthouden omdat het makkelijkste weg was, k zat er al een tijdje mee en op een gegeven moment ben ik erin gaan geloven dat zijn lengte het echte probleem was terwijl dat helemaal niet zo is. Wat ik misschien nog niet had laten vallen is dat in die 1.5jaar dat we samen waren, was het al 2keer uitgeweest ( dus je kan wel zeggen dat de relatie niet helemaal goed zat) we hebben heel veel problemen en ruzies gehad maar ja ik dacht van dat heeft iedereen wel.

Het punt is, ik hou nog steeds van mijn ex maar ik moet toch accepteren dat hoe graag ik het ook wil, mijn gevoelens voor hem niet zo diep zijn.

ik heb hiervoor zoveel relaties gehad die snel stuk liepen, en ik wou zo graag deze vasthouden omdat het makkelijk was: hij is lief, rustig, aantrekkelijk, hij houdt van me, hij zou alles voor me doen precies wat ik nodig had ( nog steeds), een serieus relatie hebben zonder bang te zijn dat je vriend weg zal lopen of vreemd gaat, zich niet steeds te hoefen af te vragen of diegene echt van je houdt want dat was in mijn vorige relaties wel het geval.

maar nu begin ik eigenlijk te begrijpen dat zolang de gevoelens niet zo diep zitten en wederzijds zijn, je dat nooit zo lang kan volhouden.

vandaar dat ik zei van misschien vind ik nooit meer iemand die zo lief is en zoveel van me houdt omdat ik dat nooit eerder had meegemaakt. ( op je 23e wil je toch wel een serieuze relatie een rustig leventje vind ik, tenminste ik wel)

In ieder geval heb ik gisteren een goede gesprek gehad met hem en we hebben afgesproken dat we goede vrienden blijven. dus als er behoefte is aan een luisterende oor of sex dat we elkaar altijd kunnen bellen of elkaar opzoeken, ook al weet ik niet of dat wel zo goed idee is? maar ja dat zien we dan wel weer.
luisterend oor ..... o.k. ... maar bellen als er behoefte is aan seks? Hmmmmm lijkt me niet echt handig als jullie toch niet samen verder willen...
Hey,

Mijn vriend is ook iets kleiner dan ik. Mij kan het niet schelen. Tis de leukste vriend ooit en tevens ook de knapste!!! Mijn omgeving bepaald niet mijn norm wat dit betreft. Ik kan me voorstellen dat je een kleinere man minder aantrekkelijk vind dan een grote gespierde man die jou dat ik-bescherm-jou gevoel daarmee kan geven. Als je echt verliefd bent en echt van hem houd zou lengte denk ik geen issue zijn, dan accepteer je iemand zoals hij of zij is....
Ik heb een ex vriend die ook heel klein was, ik denk 1,68 en ik ben 1.64. Die jongen heeft nu een vriendin en zij is meer dan een kop groter dan hem. Ziet er niet heel leuk uit, maar nou en??!!

Ik vind het net als de andere erg kortzichtig van je, wat wil je nu van ons horen dan??
Ach, je wilt nog wel sex met hem, dan doet de lengte er niet toe?
Nog wel sex en vrienden? Aj, lijkt me geen goed plan. Uit is uit, dit soort dingen zorgt vaak voor veel ellende (zeker als de één nog wel gek is op de ander).

Enne, 23 is nog jong hoor! Je hebt echt nog alle tijd van de wereld om een serieuze relatie te beginnen. En zelfs al heb je die, dan is dat nog geen garantie op levenslang geluk.

Ik heb (na een relatie van 13 jaar) op mijn 36e weer opnieuw de liefde gevonden. Leeftijd is niet zo erg belangrijk, klamp je daar niet teveel aan vast.
ik val op alle maten mannen

dik, dun groot of klein baaihaai vind ze allemaal even fijn

(btw ik vind kleinere mannen juist erg leuk!!!, ze hebben iets schattigs over zich heen) en ze zijn iig voor de kleinere dames ook makkelijker om mee te dansen vaak zijn ze soepeler in de heupjes enzo
Als jij om zoiets al een relatie uitmaakt dan is ie beter af zonder jou. Je houdt niet genoeg van 'm, simpel.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
nou ik heb me ontzettend populair gemaakt met dit topic..... ik wou niemand beledigen hoor, het is alleen dat ik er al een tijdje mee zat en wou meningen van andere mensen horen. in ieder geval bedankt voor alle reacties ( ook de keiharde, en al die stomme erbij) zo
Wees blij dat je vriend in ieder geval groter is... en al die mensen die er iets van zeggen, zij hoeven toch niet met hem te leven? En denk jezelf eens in met iemand van 1,95: dan krijg je ook opmerkingen toch?

Mijn vriend is 1.72 en ik ben 1.74 en vond dat in het begin ook niet fijn. Sterker nog, ik kende mijn vriend al een paar jaar voordat het mijn vriend werd en er werd wel eens gegrapt over dat wij een leuk stelletje zouden zijn en ik zei altijd: 'nevernooit, hij is veeel te klein voor mij.'

Inmiddels zijn we vier jaar samen. Hij is de langste uit zijn familie en in het begin moest ik wel even slikken tussen al die kleine mensen (en ik ben weer de kleinste uit mijn lange familie waar de kleinste vrouwen na mij 1.80 zijn).

Ondanks zijn lengte is hij alles voor mij. Hij heeft alles wat alle andere mannen niet hebben behalve zijn lengte. Tja... wat heb je liever? We grappen er wel eens over... wat als ik 5 cm kleiner was of hij 5 cm groter... dan waren we helemaal het perfecte stelletje. Maar goed, veel mensen zien het niet eens!

Gewoon platte schoenen kopen en niet te veel over nadenken. En vooral veel om je heen kijken op straat. Ik heb sinds ik met hem ben tig stelletjes gezien waarbij de vrouw groter was. En soms ook veel breder. Het kan allemaal veel erger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven