kan hem niet loslaten

02-04-2008 18:38 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal,

Het is nu 2 dagen uit met mijn vriend na een relatie van anderhalf jaar. De reden dat het uit is komt doordat hij de laatste 4 maanden een nare periode achter de rug heeft moeder overleden huis kwijt en nog meer ellende. Hij is de man die zich dan helemaal terug trekt en wat ik al eerder merkte in de relatie zich afsluit voor hulp van anderen. Conclusie ik kon niet meer tegen dat hij mij niet in zijn leven betrok. Hij hoeft er niet met mij over te praten of wat dan ook maar op zulke momenten zag ik hem niet hoorde ik hem niet. we hebben samen besloten om er mee te stoppen.

nu 2 dagen lang kan ik alleen maar huilen en wil ik hem bellen en smsen het spookt 24 uur in mijn hoofd ik word er echt helemaal depresief van kan me niet op me werk foccusen ect ect.

Ik ben 28 jaar en ik heb echt wel meerderen relatie gehad maar wat ik nu meemaak heb ik nog nooit gehad.

Op een andere onderwerp zag ik tips staan met ga weg met je vriendinnen en bla bla maar ik wil gewoon niks ik wil alleen maar huilen en hoopen dat ie me belt.....
Olla,

Ik snap precies hoe je je voelt. Ik zit in hetzelfde schuitje. (zie topic ''relatie uit na 6 jaar'') We hadden plannen om samen te gaan wonen, tot 3 weken ervoor, alles ging goed, we hadden het altijd gezellig en er waren nooit problemen. Een maand ervoor zei hij nog dat hij voor altijd van mij was, en toen ineens de klap. Zijn gevoel was idd ook weg, niet meer zoals het moest zijn in een relatie vond hij. Ik kon niets uitbrengen.. snapte er niets van.

Hij kan zijn gevoel ook niet goed verwoorden, was in ieder geval niet meer zo blij als ik naar hem toe kwam, en dat voelde voor hem niet goed.

Heb nu 2 weken helemaal geen contact en het valt me zwaar, maar ik weet dat het me ff rust geeft omdat je idd telkens die teleurstelling opnieuw krijgt als je m spreekt. Ik zoek nog naar dingen die er niet meer zijn, heb gewoon nog de hoop... omdat er niks mis was en het ook echt voor iedereen in onze omgeving als donderslag bij heldere hemel kwam.

Hij is alleen wel verliefd geworden op een ander, alleen heb ik t gevoel dat hj liefde en verliefdheid nu door elkaar haalt. dat meisje is zo totaal anders dan ik, dat ik niet zie dat hij daar ook echt een relatie mee zou krijgen.. maar ja wie ben ik..

Lees anders mn topic.. daar staat echt alles en ik leef echt met je mee, snap zo goed hoe je je voelt pff

Sterkte!
summerdance...leeft u nog? ;)

En Dora???
Summer leeft nog hoor!

Beetje zwaar weekend gehad door het hele Italie verhaal.

Dus had ff weinig positiefs te meldden hihi.

Maar geloof dat de ergste storm is overgewaaid nu

Raar toch dat je soms ineens weer helemaal NIET op 1 lijn komt te zitten.

Wat ik merkte is dat juist doordat ikhier heel veel aan het schrijven was ik ineens bij mijn lief HEEL erg op mijn strepen ging staan

Werd een beetje TE fanatiek in het bewaken van mijn grenzen

Was het luisteren naar de ander ff kwijt.

Maar na twee sloten tranen van beide kanten, een kilootje onzekerheid van mijn kant en een heule hoop liefde van zijn kant zijn we er weer geloof ik.

Hoest met U mijn beste Sid?

En ja, waar is Dora eigenlijk???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey,

wat vervelend dat het niet zo lekker liep bij je.

Zag je er toch teveel tegenop dat hij naar Italië gaat? Maar het is toch niet gek dat je over zoiets niet altijd helemaal op 1 lijn zit?

Het is voor jou niet niks natuurlijk als je lief ineens 8 weken weg is!

Gelukkig dat jullie er weer uit zijn gekomen..!!

Ik zal je vertellen dat ik het echt herken wat je zegt over het schrijven hier en dan te fanatiek bent met je grenzen aan geven.

Ik merk ook dat als ik hier veel schrijf dat ik meer vanuit mn verstand ga denke, van "oh ja, zo zou het moeten!"

Maar ik kijk dan niet echt meer naar mn gevoel. Dus ik denk ook dat het niet verstandig is om hier te vaak te schrijven!

Je bent er dan ook zo constant mee bezig he....af en toe moet je het ook wel even los kunnen laten.

Fijn weekend!

En Dora, where are you??
Haai Sid, het is PRECIES wat ik bedoel!

Door hier te schrijven schakel ik mijn gevoel een beetje uit en denk ik idd alleen maar ZO moet het, DIT is mijn grens!

Merkte (en lief ook) dat ik halstarrig aan het worden was en dat schrijven hier, maar voornamelijk lezen me meer raakt dan ik had verwacht.

Had het er met een vriendinnetje over en die zei ook, pas op hoor, op een forum LEES je natuurlijk ook voornamelijk wat er NIET leuk is.

Hebbem hier een heel rustig weekend gehad, wel gesproken want zoals het de afgelopen week bij ons ging was echt niet leuk.

Dus lekker genoten van de zon, de buitenlucht en van elkaar

Ja, geloof dat we weer een stapje dichter bij mekaar zijn gekomen

Maar voelde echt niet leuk, zeker niet omdat we de laatste tijd zo naar elkaar toe aan het groeien waren

Voelde een beetje als een behoorlijk aantal stappen terug.

Maar nu weer op de goeie weg, hoest met jou verder?

X
hoi hoi,

klopt inderdaad, je leest hier veel verstandige dingen, maar vaak toch ook veel negatieve dingen, en de dingen die je fout doet, of zoals je het " zou horen te doen".

Helaas gaat dat niet altij op, dus dat is soms heel verwarrend.

Maar toch over het algemeen heb ik best veel gehad aan de reacties, je gaat het dan op een of andere manier ook eens vanuit een andere kant bekijken.

Met mij gaat het goed. Ik heb vandaag heerlijk mn balkon opgeruimd, plantjes gekocht, en alles helemaal zomerklaar gemaakt

Heerlijk dit weer, heb er zo lang naar uitgekeken.

Met mn "vent" alles rustig eigenlijk. Zo af en toe hebben we contact, ik vind dat leuk, maar ik vind het verder wel lekker zo.

Ik merk dat ik op dit moment even geen relatie nodig heb en wil, heb het al druk zat met mezef, haha...ik heb zo'n gevoel van, heerlijk die vrijheid, en lekker even een tijdje met jezelf aan de slag zijn!

En ik zie elke keer meer vooruitgang, dus het gaat best lekker...

Klinkt wel heel stoer en sterk dit, is ook wel zo...maar stiekem baal ik nog steeds van mijn relatie perikelen hoor, had het zo graag leuk met hem gehad, zonder twijfels, irritaties en constant gedachtes of we wel een gelukkig leven samen zullen krijgen...ik zou graag eens echt willen genieten in een relatie, en ik had dat graag met hem gewild.

Maar helaas, nu gaat het niet....

Hoe ist met u?

Wanneer gaat je lief naar Italië?

liefs Sid
Twee dagen maar liefst! Sorry als dit cynisch klinkt hoor, maar een vriendin van mij heeft het na twee JAAR nog heel moeilijk met het scheiden van haar vriend. Vind je het aanmaken van zo'n topic na nauwelijks 48 uur ook niet een tikkeltje onnozel?
Haai Sid, heerlijk he dat zonnetje, ook mijn balkonia is weer lekker schoon (plantjes moeten nog gekocht, moest eerst de KERSTBOOM die er nog stond naar beneden sjouwen hihihi)

Ook hier weer uit het dipje hoor.

Gister samen lekker uit eten geweest en daarna concert was heerlijk.

En ja wat betreft Italie...

Ik moet eens leren om NIET in paniek te schieten VOOR er definieve beslissingen vallen.

1 van de redenen van mijn boze bui was dat hij as maandag al zou vertrekken, nou hebben we straks natuurlijk een onwijs lang weekend, Koninginnedag, Hemelvaart en de extra vrije vrijdag en daar zou hij dus niet bij zijn, en daar baalde ik stevig van want we hadden allemaal leuke dingen gepland.

MAAR, leve het zakenleven, daar loopt namelijk nooit iets zoals afgesproken, hij gaat waarschijnlijk pas over 2 weken hoorde lief gister.

Dusssss......Summer moet toch nog een beetje meer leren haar frustraties onder controle te houden want puntje bij het paaltje is er net niets aan de hand (al ga ik hem straks natuurlijk wel waarzinnig missen)

Enne, meis, volgens mij klinkt je niet alleen stoer, volgens mij BEN je het ook.

Tuurlijk denk je wel eens over hoe je het graag had geweild, but hey......wat niet is kan nog komen toch?

Hoe staat je "vent" eigenlijk in het hele verhaal?

Is hij nog steeds verdrietig of ziet hij ook hoeveel goed het je doet?

Liefs,Summer
haai,

fijn dat jullie volgende week tijdens die dagen toch samen zijn...geniet er dan maar extra van!!

Wat voor leuks gaan jullie allemaal doen? (ik ben niet nieuwsgierig hoor, haha)

Wat betreft mijn vent....die staat er nog steeds hetzelfde in. Die wil mij, en met mij verder. Hij begrijpt nu wel dat de rust mij goed doet, en ziet ook in dat ik eerst met mezelf aan de slag moet.

Eigenlijk praten we er nauwelijks nog over...als we elkaar spreken is het een sms van "hoe is het" enz. Beetje oppervlakkig dus....ik heb ook weinig zin om het er telkens over te hebben, ik wil het graag even loslaten.

Maar ik denk dat hij er nog wel verdrietig over is, logisch!

Als ik heel eerlijk ben moet ik toegeven dat het bij mij zo wel minder wordt. Ik krijg minder behoefte om hem te spreken en te zien. Betrap me er zef ook op dat ik niet meer zo heel veel aan hem denk, het wordt minder erg he!

Ik voel me zo schuldig nu ik dit zeg, maar ik wil eerlijk zijn, zeker tegenover mezelf.

Is denk ik ook wel logisch nu je elkaar zo weinig spreekt en ziet, maar ik vraag me dan af, is het juist goed?

Of is zo'n break juist niet goed, omdat mijn behoeftes naar hem minder worden?

Maar goed, we gaan gewoon door!

Op naar die heerlijke zomer!!

liefs

Sid
Sid, ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen met de break (of uit elkaar gaan, net hoe je het noemen wilt)

Zeker als je merkt dat het verlangen minder wordt.

Ik denk dat het niet een logisch iets is namelijk dat het gevoel minder wordt als je elkaar niet ziet of spreekt.

Als je behoeftes inderdaad minder worden dan is het niet meant to be.

Wat niet wil zeggen dat ook DAT behoorlijk klote is natuurlijk.

Vind het wel sneu voor je vent want ik heb eigenlijk wel het idee dat hij toch op je aan het wachten is

Heb je het daar zelf niet moeilijk mee, of vind je het nu nog te vroeg om tegen hem te zeggen dat het gevoel minder wordt?

Djeez wat vraag ik veel zeg op de vroege morgen.

En hier, helemaal zin in het weekend

We g aan met vrienden heel erg truttig een weekendje naar Center Parcs wordt mooi weer dus dat wordt lekker drinken in de tuin en misschien een BBQtje erbij.

Volgende week hebben we echt de tijd aan onzelf, mijn hondje gaat een paar dagen proefdraaien in een pension (ff om te kijken of we van de zomer 3 weken ver weg kunnen) dus we hebben helemaal geen verplichtingen.

We willen in elk geval een super Koninginnedag gaan houden in 1 van de grote steden en verder en verder gewoon lekker doen waar we heel goed in zijn...genieten!!!

Dus lekker fietsen (we zijn echte sportfreaks) saunaatje pakken, lummelen in de tuin...je kent het wel een mini vakantietje.

En jij, jij nog wilde plannen voor het super lange weekend wat gaat komen?

Goed ik ga nog ff snel een half dagje werken en dan HUP de file in

Duim je voor lekker weer????

Liefs,Summer
Hey meiden,

sorry dat ik even niks van me liet horen. Het ging de laatste tijd erg goed veel afleiding en druk bezig met me huisje opknappen ( tja je moet je ergens me bezig houden ) ik heb wel ondertussen contact met mij ex gehad hij had mij opgezocht.

we vorige week de hele nacht zitten praten en hij ziet nu echt goed in wat er fout ging/gaat en we zijn allebei overtuigd dat we nog steeds voor elkaar zijn. Alleen hij heeft ( vind ik ) nog steeds tijd nodig dus hebben we besloten om gewoon heeeeel rustig aan te doen we bellen nu af en toe en dat is wel fijn ik merk dat hij opener is maar ook erg in de knoop zit met zichzelf.

Ik kan wel zeggen dat ik er nu meer vrede mee heb en dat tijd zal het leren. ( natuuuuurlijk hoop ik dat we lang en gelukkig ooit zullen leven )

hoe gaat het met jullie ?

x dora

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven