Hoe word ik zsm beter?
zondag 7 oktober 2012 om 09:26
Vannacht werd ik wakker van de gierende buikpijn. Af en toe uit pure vermoeidheid wel in slaap gevallen, maar ook weer regelmatig wakker geworden van de pijn. Pijnstillers helpen amper. Vanmorgen kwam mijn complete maaginhoud er uit, en sindsdien is het een cyclus van steeds erger wordende buikpijn, als het niet meer te houden is overgeven, dan even 10 minuutjes 'rust' en dan begint het weer van voor af aan. De tijd die er tussen zit word gelukkig steeds langer, maar weg is het nog lang niet. Inmiddels heb ik er een vervelende hoofdpijn bij. Geen constante hoofpijn, maar zo'n stekende, alsof iemand elke 30 sec een ijspriem in mijn schedel steekt. Het is ook niet meer alleen overgeven, maar ook diarree. Geen idee waar het vandaan komt, want ik zou toch denken dat ik inmiddels wel helemaal leeg zou zijn.
Maarrrr, ik móet vanmiddag beter zijn. Een vriendin van me woont in het buitenland en die is nu tijdelijk in Nederland. Vanmiddag is de enige middag dat ik haar kan zien, en dat gaat dus gebeuren ook, ziek of niet (liever niet natuurlijk). Anders kan ik weer een half jaar wachten...
Ik heb dus geen idee wat ik heb, geen griep, geen voedselvergiftiging oid (want mijn vriend heeft hetzelfde gegeten als ik en nergens last van), maar vervelend is het wel. Wie heeft de gouden tip om zsm weer beter te worden?
Maarrrr, ik móet vanmiddag beter zijn. Een vriendin van me woont in het buitenland en die is nu tijdelijk in Nederland. Vanmiddag is de enige middag dat ik haar kan zien, en dat gaat dus gebeuren ook, ziek of niet (liever niet natuurlijk). Anders kan ik weer een half jaar wachten...
Ik heb dus geen idee wat ik heb, geen griep, geen voedselvergiftiging oid (want mijn vriend heeft hetzelfde gegeten als ik en nergens last van), maar vervelend is het wel. Wie heeft de gouden tip om zsm weer beter te worden?

zondag 7 oktober 2012 om 09:51
Ik zou de afspraak ook niet zomaar afzeggen.. Ik zie volgende week mijn zusje weer voor het eerst in 5jaar, voor geen goud dat ik die afzeg..
On-topic; neem voor nu een goeie warme douche, en als je eet en drinkt neem dan een beschuitje en n kop thee.
Beterschap en veel plezier met je vriendin! (wel ff zeggen dat je zo beroerd bent)
On-topic; neem voor nu een goeie warme douche, en als je eet en drinkt neem dan een beschuitje en n kop thee.
Beterschap en veel plezier met je vriendin! (wel ff zeggen dat je zo beroerd bent)
zondag 7 oktober 2012 om 09:58

zondag 7 oktober 2012 om 11:02
zondag 7 oktober 2012 om 11:05
zondag 7 oktober 2012 om 11:05
zondag 7 oktober 2012 om 11:12
Nou Jo, je loopt wel erg hard van stapel met je diagnose en je adviezen.
Het halve land heeft buikgriep, dus heel vreemd zou dat niet zijn.
En flink veel Norit naar binnen gooien is niet echt de bedoeling van dat spul, me dunkt.
Desalniettemin, als het aan blijft houden natuurlijk altijd HA raadplegen.
Beterschap!
Het halve land heeft buikgriep, dus heel vreemd zou dat niet zijn.
En flink veel Norit naar binnen gooien is niet echt de bedoeling van dat spul, me dunkt.
Desalniettemin, als het aan blijft houden natuurlijk altijd HA raadplegen.
Beterschap!
zondag 7 oktober 2012 om 11:19
Bedankt voor jullie advies over dat vochtgebrek! Dat wist ik niet. Ik dronk vanmorgen wel veel, maar omdat dat er net zo hard weer uitkwam ben ik daar mee gestopt. Sindsdien heb ik inderdaad die hoofdpijn. Voel me nu redelijk beter. Ben helemaal leeg, dus er kan niks meer uit dus de paracetamol heeft eindelijk gelegenheid gehad om aan te slaan . Ga nu proberen wat te eten en te drinken...