koffievlek witte bank

07-10-2012 12:50 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heeft onze oppas flink gemorst met zwarte koffie op de witte bank. Jammer want de hoes was net nieuw. Ze heeft al met een doekje lopen poetsen maar je ziet het nog erg. Nu kan de boel wel in de wasmachine (is Ikea ) maar zou eigenlijk liever eerst proberen de vlek eruit te poetsen voordat ik de hele bank moet afhalen. Iemand tips om koffievlekken ter plekke weg te halen?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
http://www.koffievlek.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dasty.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://www.supertips.nl/schoonmaken/kof ... rwijderen/
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 oktober 2012 @ 13:00:

[img]http://www.fishingdirect.nl/webshop/ima ... Schaar.jpg[/img]
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:nouschi schreef op 07 oktober 2012 @ 12:59:

Dasty.

Dat heb ik laatst ook geprobeerd en het werd geel (te weinig verdunt of zo)

Serieus met water en paracetamol heb ik de vlek eruit gekregen.

Vlek met water nat maken en daarna met paracetamol voorzichtig overheen wrijven.
Paracetamol? Hoe kom je erop!

Helaas geen paracetamol in huis, alleen kinderzetpilletjes
quote:felice71 schreef op 07 oktober 2012 @ 13:20:

Paracetamol? Hoe kom je erop!

Helaas geen paracetamol in huis, alleen kinderzetpilletjes

Die zijn te vettig

Kun je bij de buren wat lenen? Anders de oppas ze laten brengen, die heeft nog wat goed te maken
Ik vond er nog eentje... maar zie helaas nog geen verschil hoor
Een witte bank en kinderen? Hoe kom je erop !
Hoe groot is die vlek?

Met water deppen en met die pil over de vlek wrijven.

De pil moet als het ware op de vlek oplossen.
Ze had gisteravond al lopen wrijven. Het zijn veel kleine vlekjes en meerdere hele grote. Ik denk dat ik deze week toch maar een nieuwe hoes koop (gelukkig niet duur) en deze dan maar in de wasmachine doe. Nou ja, we hadden wel een leuke avond!
quote:zwanenmeer schreef op 07 oktober 2012 @ 14:13:

Een witte bank en kinderen? Hoe kom je erop !Gewoon met je rug er naar staan en je kont naar beneden laten zakken. Eraf gaat in omgekeerde volgorde
Kan ook. Of toch maar een andere kleur hoes?
Ik heb de grijze overwogen, maar dan is het gelijk zo donker in huis. Wit is niet echt praktisch maar aan de andere kant wel mooi en hij kan in de wasmachine, moet gewoon een reserve halen!
Je hebt een hele leuke avond gehad en dat is ook belangrijk
Kan zij het niet onder haar aansprakelijkheidsverzekering laten vallen? Jij doet er namelijk gelukkig voor haar nogal makkelijk over om een nieuwe hoes te kopen maar voor hetzelfde geld wil of kan je dat niet of had je een bank van een paar duizend euro ipv Ikea.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Voor als 'ie in de wasmachine zit: er is vuilafstotend spul waar je hem mee kan wassen, dan dept het een volgende keer makkelijker op. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Het is voor mij wel weer een heerlijk excuus om naar Ikea te gaan
Ikea rules. Die in D was echt leuk! Heel kindvriendelijk ook, met al die verschoningsunits onderweg. Oppas al weg?
Oppas is vanmorgen vroeg weggebracht (schoonmoeders) . Ikea doe ik denk ik dinsdag, zonder feliciaatje... ze is nog niet groot genoeg om het zweedse winkelgenot te kunnen waarderen. Heb je die crackers nog gevonden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven