Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 07 oktober 2012 @ 20:10:

Oww, fuck, zit net te bedenken dat Sum natuurlijk naar die boeren zit te kijken...... domme zij!Huh? Sinds wanneer wint Yvon het van Dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op zondag 07 oktober 2012 20:10 Oww, fuck, zit net te bedenken dat Sum natuurlijk naar die boeren zit te kijken...... domme zij!Wie kijkt er nou naar die boeren als je naar Dan kunt kijken
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 07 oktober 2012 @ 20:12:

[...]





Huh? Sinds wanneer wint Yvon het van Dan? Daarom zeg ik toch ook dat het een domme keuze van haar is.
Alle reacties Link kopieren
Je kiest natuurlijk niet voor je eigen stijl.
Alle reacties Link kopieren
Je laat zo'n keuze toch niet afhangen van wat je vriendinnetje doet!?

Tjeezus vent, grow up!
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 20:13:

Je kiest natuurlijk niet voor je eigen stijl.En wat nou als het beide je stijl niet is??
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 20:12:

Hee Bert! Kun je niet opstaan voor je lader? Neuh, naast opstaan is het ook 15 minuten fietsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 07 oktober 2012 @ 20:15:

[...]





En wat nou als het beide je stijl niet is??Dan kies je waar je je het meest in kunt ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 07 oktober 2012 @ 20:16:

[...]



Neuh, naast opstaan is het ook 15 minuten fietsen. Oh ja dat red je niet in de reclame.
"frizzy, 2 minuten geleden

Je kiest natuurlijk niet voor je eigen stijl."



Ik dacht dat je het over Sum had

Had helemaal niet door dat ze moesten kiezen tussen Modern en Hiphop
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 07 oktober 2012 @ 20:15:

[...]





En wat nou als het beide je stijl niet is??Het is een workshop, dus ik zou degene kiezen waar je het meeste kan leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op zondag 07 oktober 2012 20:16 "frizzy, 2 minuten geleden

Je kiest natuurlijk niet voor je eigen stijl."



Ik dacht dat je het over Sum had

Had helemaal niet door dat ze moesten kiezen tussen Modern en Hiphop
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 20:16:

[...]





Dan kies je waar je je het meest in kunt ontwikkelen.Zo te zien heeft niet iedereen zo gedacht daar in NY
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 07 oktober 2012 @ 20:16:

"frizzy, 2 minuten geleden

Je kiest natuurlijk niet voor je eigen stijl."



Ik dacht dat je het over Sum had

Had helemaal niet door dat ze moesten kiezen tussen Modern en Hiphop Je vergeet tv te kijken he?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 20:16:

[...]





Oh ja dat red je niet in de reclame. Klopt. Ik had ook moeten plannen en zo natuurlijk en niet om 19:55 de laptop aan moeten slingeren om dat pas te bedenken dat deze bijna leeg was.
Alle reacties Link kopieren
Wauw hee, ff in de metro.
"frizzy, 54 seconden geleden

quote:

Je vergeet tv te kijken he?"



Hahaha, dringt gewoon niet tot me door

Misschien moet ik gewoon eens gaan opletten
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 07 oktober 2012 @ 20:20:

"frizzy, 54 seconden geleden

quote:

Je vergeet tv te kijken he?"



Hahaha, dringt gewoon niet tot me door

Misschien moet ik gewoon eens gaan opletten Af en toe kom ik stiekem niet trashen als ik gewoon wil kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ze moeten dus heel veel moeite doen om het eruit te laten zien alsof het geen moeite kost.
Goed idee Friz

Hou het in gedachten
Gek hè Bert...?

Moeite doen om het makkelijk te laten lijken... Wil niet weten hoe ze dan gaan kijken hahahah
Alle reacties Link kopieren
Wow! Dat stukje zag er wel heel gaaf uit!
Die Delano doet het best goed voor een hiphopper
Alle reacties Link kopieren
Dansen op je sokken..... dan glij je juist veel eerder op je smoel....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de meneer van modern een stuk aardiger dan de hiphopper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven