SYTYCD 2012
zondag 7 oktober 2012 om 21:01
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 20:59:
Liezze dit is geen druk topic toch?
Je mobiele browser heeft toch ook een ververs knop?
Vandaag is het niet zo druk, maar dat kan ook wel eens anders zijn.
Ik ben een van de laatste volhouders en gebruik nog steeds de App, daarmee maak ik het mezelf wellicht niet al te makkelijk nee
Liezze dit is geen druk topic toch?
Je mobiele browser heeft toch ook een ververs knop?
Vandaag is het niet zo druk, maar dat kan ook wel eens anders zijn.
Ik ben een van de laatste volhouders en gebruik nog steeds de App, daarmee maak ik het mezelf wellicht niet al te makkelijk nee
zondag 7 oktober 2012 om 21:32