Mode & Beauty alle pijlers

DE legging

15-08-2012 22:26 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nieuw hier ( hallo iedereen) en hoor net dat de legging hier een gevoelig onderwerp is.

ik hou dus niet van leggings.

omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.

heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.

sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten

het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?

sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.

ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
Ik vind leggings echt afschuwelijk!
Hé, dat topic van Estelle en Badr is geen afzeiktopic. Dat is gewoon onderzoeksjournalistiek!
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:july07, 2 minuten geleden

Ik vind leggings echt afschuwelijk!

Dat kan. Sommige leggings vind ik best leuk, vooral de funky, beetje gekke.

Ik vind ook niet alles even mooi. Dan draag ik t gewoon niet. Maar ik ga ook geen fb pagina openen om anderen die niet aan mijn smaak voldoen volledig af te zeiken.

Triest.
quote:mrsstanleywalker schreef op 08 oktober 2012 @ 16:27:

Hé, dat topic van Estelle en Badr is geen afzeiktopic. Dat is gewoon onderzoeksjournalistiek!Dat snapt niet iedereen.
quote:missy_acy schreef op 08 oktober 2012 @ 16:28:

[...]

Ik vind ook niet alles even mooi. Dan draag ik t gewoon niet. Maar ik ga ook geen fb pagina openen om anderen die niet aan mijn smaak voldoen volledig af te zeiken.

Triest.Ik ook niet. Neemt niet weg, dat ik er wel even om moest grinneken.
quote:missy_acy schreef op 08 oktober 2012 @ 16:28:

[...]

Triest.Dat is zeker triest! Iedereen mag dragen waar hij of zij zich prettig in voelt.
Trouwens, je ziet dit seizoen ineens dit soort leggings:

Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Hoe draag je ze?
quote:mrsstanleywalker schreef op 08 oktober 2012 @ 16:27:

Hé, dat topic van Estelle en Badr is geen afzeiktopic. Dat is gewoon onderzoeksjournalistiek!
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 16:34:

Trouwens, je ziet dit seizoen ineens dit soort leggings:

[afbeelding]

Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Hoe draag je ze?

Met deze trui:

Geen idee, mijn smaak is het niet.
OMG waar heb je dié foto vandaan!? Ik dacht dat ik van GJ toch wel zo'n beetje het ergste had gezien maar dit slaat echt alles!
Deze kost 80 euro!

80 euro? Dat is best veel.

Die bovenste van jou was volgens mij van Hugo Boss toch? Zal even de style googlen.
Geen idee waar die van was Missy. Ik heb gegoogled op 'Noorse legging', wist anders ook niet hoe ik het moest noemen. Weinig passende resultaten dus het zal wel anders heten.
80 Euro?? Pffffff.

Was d&g. Sorry.
Maar das toch weer anders Missy, degene die ik zag hangen was echt dik en gebreid. Zoals een trui.
Vraag me wel af of diegene die die FB pagina hier afzeiken zelf toevallig witte legging draagsters zijn (wrs durft niemand nu nog ja te zeggen).

D&G is wel grappig, hier zijn ze de legging vergeten.
quote:Onrustig schreef op 08 oktober 2012 @ 16:48:

Vraag me wel af of diegene die die FB pagina hier afzeiken zelf toevallig witte legging draagsters zijn (wrs durft niemand nu nog ja te zeggen).

Ik draag wel leggings maar alleen lange en nooit wit. Ben niet principieel tegen wit ofzo () maar dat is omdat je huid er vaak zo gek doorschijnt.

Ik heb trouwens wel een witty skinny jeans en als ik daar een tuniek over doe lijkt het misschien best een witte legging. Maar dat doe ik eigenlijk niet vaak want daar staat die broek me te goed voor.
Ik niet, onrustig. Ik draag wel leggings. Maar lange.
quote:missy_acy schreef op 08 oktober 2012 @ 16:49:

[afbeelding]

D&G is wel grappig, hier zijn ze de legging vergeten. Die laarzen!
Ik heb vandaag zoiets aan:

Maar dan met bruin/zwart als bovenstuk ipv wit.
Ik heb ook lange leggings, maar geen witte. Jaaaaaaren geleden heb ik er wel 1 gehad. En raadt eens: Het was geen gezicht
Ook dat je je kruis kan zien Missy?
Nee, bovenkleding valt over m'n billen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven