Mode & Beauty alle pijlers

DE legging

15-08-2012 22:26 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nieuw hier ( hallo iedereen) en hoor net dat de legging hier een gevoelig onderwerp is.

ik hou dus niet van leggings.

omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.

heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.

sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten

het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?

sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.

ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
quote:missy_acy schreef op 08 oktober 2012 @ 16:55:

Nee, bovenkleding valt over m'n billen.

Gelukkig.

Ik heb trouwens net een nieuwe legging. Zo'n superlekkere van Didi. Van mijn moeder gekregen want ze waren tijdelijk 2 voor 30. Mijn andere had ik volledig afgedragen.
Ik heb een roomwitte gebreide legging.

Zoiets, maar dan dus zonder voet en in het wit. Schaam ik me niet voor

quote:mrsstanleywalker schreef op 15 augustus 2012 @ 22:56:

Ik draag alleen in de winter leggings met laarzen, dus in plaats van een maillot of een dikke panty. Ik vind het echt niet kunnen en al helemaal niet onder een spijkerrok.

Ik snap dat het voor sommige mensen wel praktisch is wat betreft schurende bovenbenen ofzo, maar mij krijg je er niet in.

Maar niet getreurd, op de catwalk is er een nieuwe trend, rok over de broek!

http://www.fashionscene.n ... _rok_over_de_broek_trend_Rok over de broek deed ik vroeger op de middelbare school. Volgens mij is dat ook eerder een trend geweest. (Of ik hield mezelf dat voor.)
Leggings zijn trouwens wel ideaal om tijdens de koude dagen onder een broek te dragen.
Onder een lange trui (als soort van jurk) vind ik een legging heerlijk, met een paar hoge laarzen.

Witte legging heb ik nog in de kast liggen, draag m niet meer, ik droeg m op de klassieke wijze, onder een spijkerrok (die ik overigens ook zelden of nooit meer draag).
Leggings, ik zou niet meer zonder kunnen. Ik ben zo blij dat het weer terug is van weggeweest, was in de jaren 90 ook een groot fan. Het zit lekker en het combineerd zo goed met tuniekjes en lange vesten enzo. Ik hoop dat de legging een blijvertje is!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 16:34:

Trouwens, je ziet dit seizoen ineens dit soort leggings:

[afbeelding]

Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Hoe draag je ze? in bed??
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:wcpapiertje schreef op 08 oktober 2012 @ 17:01:

[...]

Rok over de broek deed ik vroeger op de middelbare school. Volgens mij is dat ook eerder een trend geweest. (Of ik hield mezelf dat voor.)Dat zag je vroeger veel bij allochtone meisjes, en ook nog veel vroeger toen vrouwen eigenlijk nog geen broek mochten dragen op school.
quote:rosanna08 schreef op 08 oktober 2012 @ 17:19:

[...]

in bed??

Natuurlijk is de legging een blijvertje Mutsje, we dragen em intussen toch alweer járen?
Heb mijzelf een lasercut legging aan laten smeren maar of ik hem echt buiten de deur ga dragen ben ik nog niet helemaal zeker van.

Mijn dochter wil hem maar wat graag aan.
Ik heb ook een legging in de kast liggen in de categorie: hij leek zo leuk in de winkel. Ik vind em trouwens nog steeds leuk, maar als ik hem aan trek lijkt ie nergens bij te staan.

Maar die van jou valt nog best te combineren Khemam?
Leggings tja die witte zijn echt monsterlijk, wel heb ik een wijnrode en bruine gekocht van die hele dikke lekker voor nu en winter met een leuke lange trui of vest er over die over je billen vallen, maar zomers spijkerrokjes draag ik niet en dan al helemaal niet met een legging!!
Leggings zijn gewoon kledingstukken, net als broeken en truien. Er bestaan afzichtelijke broeken en hele mooie broeken en dan hangt het er nog vanaf hoe je ze draagt. Zo is het ook met leggings. Ik draag ze heel veel en krijg er alleen complimenten over. Al kan het natuurlijk ook zijn dat al die andere mensen er niets over durven te zeggen . Maar ik vind ze ideaal, lekker warm ook. Mooi in plaats van een panty onder een jurk of rok, lekker makkelijk met een lange trui of blouse, wel altijd met iets dat over mijn achterwerk valt. Staat prima.
Ik krijg nou eigenlijk nooit complimenten over mijn leggings.

Draag jij hele bijzondere Liquorice?

Voor als je niet kan kiezen.
En eruit wil zien als 12 jaar?
Jee wat een ding

Ik heb ook een roomwitte gebreide legging. Maar die draag ik eigenlijk alleen als het echt koud is onder een rokje en dan met mn winterlaarzen aan. Bij andere laarzen staan hij niet.

Ik vind deze wel mooi / leuk voor van de winter.

linkje voor de duidelijkheid
Been there, done that, got the T-shirt.
Winter-wit vind ik wel weer leuk.
quote:frizzy, 2 uur geleden

En eruit wil zien als 12 jaar?Japans. Daar is dit hip. Maar ja, er uitzien als een manga figuur ook.
Draag al jaren leggings, geen putten bij mij ik ben heel slank en gespierd misschien daardoor geen putjes? Ik krijg juist veel complimenten, vandaag op het werk, ik kwam binnen meteen te horen wat zie je er leuk uit! Je ziet er goed uit en wat zie je er wild uit hahahahhaa. Nee gewoon een zwarte legging met een korte broek erover. Soms heb ik ook grijze of gestreepte leggings aan. Luipaard leggings vind ik dan weer wel afschuwelijk, denk dan meteen aan de: Veerkampjes hahaha. Niks mis met de Legging, hartstikke handig, zit lekker en rekt mee.
quote:frizzy schreef op 09 oktober 2012 @ 10:37:

Ik krijg nou eigenlijk nooit complimenten over mijn leggings.

Draag jij hele bijzondere Liquorice?

Ik heb er veel in opvallende kleuren, met prints, gebreid of van kant. Het is min of meer mijn handelsmerk. Daar zeggen mensen wel eens wat van, ja. Al denken ze meestal dat ik panty's of een broek draag, dus misschien telt dat niet .

In Engeland zie je momenteel heel veel (jonge) vrouwen die een legging als broek dragen, dus zonder iets langs eroverheen. En eerlijk gezegd vind ik dat ook niet altijd even flatteus. Je ziet er echt alles in. Een skinny jeans of een wat langere top is dan echt mooier. Maar wie weet wat mensen denken als ze mij zien. Ach, het zijn maar kleren.
Ik ben gek op leggings, heb ze in alle kleuren en draag ze veel. Onder een rok, tuniek of jurk. Warmer dan een panty en zit lekkerder, vind ik.

Wat ik ter variatie doe is een gekleurde panty (kleur van mijn shirt) over de legging heen. Geeft vaak een leuk effect.
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 19:04:

Ik heb ook een legging in de kast liggen in de categorie: hij leek zo leuk in de winkel. Ik vind em trouwens nog steeds leuk, maar als ik hem aan trek lijkt ie nergens bij te staan.

Maar die van jou valt nog best te combineren Khemam?Ja, heb er een heel leuk lang shirtje en kort jasje bij gekocht. Gaat mij meer om het gevoel dat ik in alleen een netpanty over straat loop. Voel me letterlijk naakt in dat ding. Ben bang dat die legging onder de categorie "het leek zo'n goed idee in de winkel" valt. En om uit te gaan vind ik hem dan net weer te simpel. Pffffff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven