Superreclames
maandag 8 oktober 2012 om 22:23
Wat vind jij een fantastisch bedachte reclame? Ik zit net de reclame te kijken van Ziggo, dat iedereen in huis zijn eigen zender kan kijken, erg komisch. Zo ook de reclame van... peugeot? Mini Darth Vader die de auto met zijn krachten gestart krijgt.
Deel jouw favorieten!
Ook de reclame van Palm met die gasten van Zonde Van De Zendtijd vind ik erg leuk.
Deel jouw favorieten!
Ook de reclame van Palm met die gasten van Zonde Van De Zendtijd vind ik erg leuk.
maandag 8 oktober 2012 om 22:34
maandag 8 oktober 2012 om 22:39
quote:borodini_ schreef op 08 oktober 2012 @ 22:35:
Die van -geen idee eigenlijk - met zo;n man die een euro uit zijn chesterfield bank haalt en zegt : Van 10 miljoen ( oid ) euro op de bank naar 1 euro ín de bank. Vind ik wel grappig Precies, wat ik bedoelde met mijn post. een leuke reclame maar wie weet nog waarvoor is eigenlijk weggegooid geld. Ik ken de reclame ook, maar ook geen idee meer wat. Denk misschien een goedkope telefonie/tv/internet aanbieder.
Die van -geen idee eigenlijk - met zo;n man die een euro uit zijn chesterfield bank haalt en zegt : Van 10 miljoen ( oid ) euro op de bank naar 1 euro ín de bank. Vind ik wel grappig Precies, wat ik bedoelde met mijn post. een leuke reclame maar wie weet nog waarvoor is eigenlijk weggegooid geld. Ik ken de reclame ook, maar ook geen idee meer wat. Denk misschien een goedkope telefonie/tv/internet aanbieder.
maandag 8 oktober 2012 om 22:53
maandag 8 oktober 2012 om 23:00
quote:giuliettacapuletti schreef op 08 oktober 2012 @ 22:25:
De mooiste reclames zijn voor mij die van WWF. Zo prachtig gedaan. Mooie, passende muziek erbij. Ik ben een watje, soms krijg ik er tranen van in mijn ogen.
Dit inderdaad.
Verder Pietertje natuurlijk.
En die van Telfort. Geld op de bank en 1 euro in de bank
De mooiste reclames zijn voor mij die van WWF. Zo prachtig gedaan. Mooie, passende muziek erbij. Ik ben een watje, soms krijg ik er tranen van in mijn ogen.
Dit inderdaad.
Verder Pietertje natuurlijk.
En die van Telfort. Geld op de bank en 1 euro in de bank
maandag 8 oktober 2012 om 23:03
maandag 8 oktober 2012 om 23:06
Deze is kort maar krachtig';
http://adviz.nl/nl/object/6669/?fromsearch=1
http://adviz.nl/nl/object/6669/?fromsearch=1
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020