Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
dinsdag 9 oktober 2012 om 09:35
dinsdag 9 oktober 2012 om 10:02
Pff, het lijkt wel alsof ik elke keer meer last heb van het heen en weertje. Voel me belabberd, bah!
Maar, moet mezelf toch zo gaan vermannen, heb sport van 11 tot 12, toch wel belangrijk om dat gewoon te gaan doen, maar wel even met mijn fysio over gaan hebben.
Hmm, zou hij me niet gewoon een lekkere massage kunnen gaan geven.....
Maar, moet mezelf toch zo gaan vermannen, heb sport van 11 tot 12, toch wel belangrijk om dat gewoon te gaan doen, maar wel even met mijn fysio over gaan hebben.
Hmm, zou hij me niet gewoon een lekkere massage kunnen gaan geven.....
dinsdag 9 oktober 2012 om 11:47
Grin, blader net de folders door, folder van Woonexpress, gratis klusjesman bij een bepaalde besteding. Staat een ongelovelijk lekkere vent op de foto, maar eronder staat in kleine lettertjes: Klusjesmannen in de praktijk kunnen afwijken van het hier getoonde exemplaar...
Verwacht je zo'n lekker exemplaar, komt er een dikbuikige, met spillepootjes en zo lelijk als de nacht aan je deur. Dat is dan een tegenvaller!
Verwacht je zo'n lekker exemplaar, komt er een dikbuikige, met spillepootjes en zo lelijk als de nacht aan je deur. Dat is dan een tegenvaller!
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:19
Maya. Wel jammer van die kleine lettertjes..
Nop! Ik kap ermee hoor! Ik heb opeens wel 500 aanmeldingen in de mail.. Zolang er geen degelijke selectiecriteria zijn, ga ik er niet aan beginnen.
Rooss, dubbele flikflaks? Hoeveel van die pillen heb jij naar binnen gewerkt joh?
Nou ja, en voor de rest: mea culpa. Ik was een beetje carried away zeg maar.
Nop! Ik kap ermee hoor! Ik heb opeens wel 500 aanmeldingen in de mail.. Zolang er geen degelijke selectiecriteria zijn, ga ik er niet aan beginnen.
Rooss, dubbele flikflaks? Hoeveel van die pillen heb jij naar binnen gewerkt joh?
Nou ja, en voor de rest: mea culpa. Ik was een beetje carried away zeg maar.
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:40
dinsdag 9 oktober 2012 om 12:52
dinsdag 9 oktober 2012 om 13:03
[quote]Rooss4 schreef op 09 oktober 2012 @ 12:40:
En nu ga ik doen of ik een leven heb.. ikquote]
Lieve schat, wij weten toch állemaal beter... Relax! Doe ff diep innnnnnn en weer uit! Tis vief hoor! Doe es glijden van je rug! Oh, en neuq ff voor twee vanaaf, wil je? Heb ook zin in uit elkaar trekkerij..
Brrr muizen. Sommige mensen mogen dan heel hard lachen om mijn hippe nieuwbouwgeval, 1 voordeel heeft het wel, wij hebben geen muizen.. Sterkte Tam!
En nu ga ik doen of ik een leven heb.. ikquote]
Lieve schat, wij weten toch állemaal beter... Relax! Doe ff diep innnnnnn en weer uit! Tis vief hoor! Doe es glijden van je rug! Oh, en neuq ff voor twee vanaaf, wil je? Heb ook zin in uit elkaar trekkerij..
Brrr muizen. Sommige mensen mogen dan heel hard lachen om mijn hippe nieuwbouwgeval, 1 voordeel heeft het wel, wij hebben geen muizen.. Sterkte Tam!