nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
hoei, daar was ik weer even.

La traviata was mooi, echter het was in de bioscoop dus niet live,

het was op film zeg maar. Dat wist ik niet, live vond ik het mooier maar dit was ook wel mooi. Aan het eind zowel mn moeder als ik braaf mee zitten brullen.

Oww en ik vind het niet jammer dat (in ieder geval voorlopig) zeer waarschijnlijk Violetta er voor mij niet inzit, wat een rotpartij is dat zeg!

Zit ook wel alles in volgens mij Isa (een beetje lyrisch, wat coloratuur, beetje drama enz. technisch zong deze mevrouw goed hoor, al had ik het idee dat haar stem vooral Lyrisch was. ik twijfel of dat bij Violetta past...)

Idd met ondertiteling (was het ook) is wel handig, tenzij je vloeiend Italiaans spreekt.....

nutteloos: geen tijd voor vandaag, das best wel ernstig...

Heb overigens wel een extra vrije dag vandaag, maar toch wat dingen te doen.
100 pagina's! We hebben 100 pagina's gevuld met onzin! Wat goed van ons.

Vanochtend voor niets naar mijn werk gefietst: Vergadering was afgelast en netwerk lag plat, dus niemand kon werken. Fijn was dat. Nu zit ik de dag thuis, maar heb wel wat werk gedaan (zonder netwerk)
aaah wat goed!! ik ga taart halen!!

foei Ies! ik ouwehoer van alles tegen je (met wat zang-technische vragen) en dat lees je niet, jij krijgt geen taart

of wel, want voor niks naar je werk gefietst. hey lollig, gister lag ons netwerk ff plat....
Jaaaaaa, ik wil ook taart!!!!

Ben nog steeds aan de hoest, dus vind dat ik wel troosttaart verdien. Of is dat weer een andere taart dan de 'hoera-we-hebben-100-pagina's-vol-ge-nutteloosd-taart'?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Taart! Ik wil ook taart :'(

Om in aanmerking te komen voor een stuk taart: Violetta is een ontzettend rare partij. Eerste deel is een vrij lichte coloratuursopraan, maar daarna wordt het veel zwaarder. Die ene E is niet het moeilijkste van de partij en daar word je niet op afgerekend.

Cherubino is geweldig! Zo heerlijk speels en leuk. Veel plezier op het podium :-)
ik weet nog niet of ik Cherobino ga doen hoor Isa, zo goed ken ik hem nog niet. we moeten er technisch nog aan sleutelen...

(kom je ff hier voor een illegaal lesje? heb heerlijke nasi gemaakt )

que faro is ook mooi (al moet ie wel wat dramatischer van Sandra. dat vind ik niet eerlijk, met haar stem krijgt ze iedereen bij 'poesje mauw' al aan het janken..)

het is overigens niet de eerste x dat ik 'on stage' zing hoor..

ja Violetta lijkt me een drama, idd met meerdere 'stemsoorten', al vond ik de sopraan van gister vooral lyrisch...

van Cherobino ga ik huppelen, dat komt goed uit aangezien Cherobino ook zo'n type is, hihihi

soezie jij bent zielig, jij hebt recht op 2 taarten

(en als je nog een x met mij gaat auto rijden krijg je er drie )
Driedubbele chocoladetaart met vanillesaus voor ons allemaal!

Mijn liefje had chocolademousse voor ons meegebracht vanavond, er wordt goed voor mij gezorgd :-)

Owww Soezie, hou eens op met dat hoesten. Het irriteert je.

Ik heb een klein koffiezetapparaat gekocht. Eentje voor op de camping. Maar ik wil nooit meer dan drie kopjes en zo'n groot apparaat neemt te veel plaats in. Ik ben heel blij met mijn koffiemakertje.
nou las je volgens mij weer mn vorige bericht niet Isa

ja of je vindt mn geouwehoer niet interessant, dat kan ook....

heb je zo'n apparaat met 2 koppies? ik heb een dolce gusto, eerst had ik zo'n grote zwangere mug van Marktplaats, maar nu heb ik een piccolo, ben toch de enige die hier koffie drinkt...

nutteloos: ik heb het koud.... zal ik straks mezelf ff naar buiten schoppen voor een wandelingetje?
mijn nachtrust is ruk! Vannacht vanaf 4 uur in touw met zoon. En nu ook weer een huilend kind, pffff tandjes krijgen is een aanslag op mij!
Sterkte MDF! Aan al deze tandjes ellende komt ook weer een eind!

Hier ook een kindje wat slecht in zijn vel zit, en een mama die nog steeds de longen uit haar lijf hoest. Ik ben er zooooooo zat van! Heb man al gevraagd of hij indien mogelijk eerder naar huis wil komen van zijn werk. Hopelijk lukt hem dat...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ben ik erg aso als ik zeg dat ik blij ben dat ik geen kids heb?

volgens mij bestaat karma echter wel, vannacht namelijk een poezenkind gehad die uren keihard aan de deur stond de krabben... dilemma is dus of we de deur maar weer open doen... echter dan heb je het volgende probleem: dat ze om 4 uur snachts willen knuffelen. kan iemand die beesten ff leren klokkijken?
Nee hoor P82, op dagen als deze lig ik ook liever in mijn eentje op de bank. Maar gelukkig ben ik in de momenten eromheen wel heel blij dat ik ze wel heb. Anders had ik wel een probleem gehad natuurlijk .

Wat je poezekind betreft, stug volhouden om de deur niet te openen. Ook poezen leren op een gegeven moment dat iets geen nut heeft. Al kan het wel heeeeeeeeeeeeeel lang duren . Klokkijken kunnen die van mij wel overigens, al heeft dat altijd met etenstijd te maken...
ik denk dat dat ook het beste is, idd even een paar dagen volhouden aangezien het zeer hardnekkige beestje zijn zoals je weet.

ja en bij vriend oordoppen in zn oren dauwen

ik snap mezelf niet trouwens, vanmiddag weer ff stukje getufd in (benzine) auto van mijn moeder. ik snap het niet, maar ik ben aardig gewend en begin de auto van mn mams (een toyota huppeldep, zo'n klein modelltje. zelfde als peugot 107...) bijna prettiger te vinden dan de diezel golf van vriendin van mn vader.

ik ben nu zo gewend aan benzine dat ik in een diesel weer ff de knop om moet zetten en dus een beetje te hard optrek, te vroeg schakel enz. het is ook nooit goed...
Tsss we zijn veeeeeel te nuttiggeweest, stonden al op pagina 2!!

1 helse nacht gehaddeze week, nu een kind wat lekker drinkt en gewoon goed slaapt, heerlijk dus.

Vrijdag even op verjaardag geweest, maar zoon kon er nietig slaap komen doordat er iets teveel geluid was, dus nietlaatgemaakt..

Gisteren nuttige dingen in huis gedaan, vandaag op de planning om nuttig buiten te gaan doen.

Nutteloos: vroeg opstaan op je vrije dag! Gelukkig is zoon een makkelijke. Nu opstaan tijd!
vroeg opstaan? ik werd om 8.30 (das laat voor mijn doen) wakker gemaakt door de katten die ff kwamen melden dat ze

bijna dood gingen van de honger...

ik bedacht mij trouwens laatst dat er wat 'vaste' mensen zoals

theeleut al een tijdje niet meer hier geweest zijn. weet iemand of ze nog leeft?
Ik heb OETL idd ook al even niet gespot. Het zijn vooral MP en Isa die ik hier nu spot, best wel jammer eigenlijk.

Zoon heeft een dag vol energie, maar nu is die eigenlijk op, nu hopen dat hij zo wil slapen (is nu aan het drinken).

Vandaag heel nuttig in het huishouden geweest, morgen hoef ik dan niet meer zoveel te doen.

Buiten is alleen de voorkant klaar, hopelijk lukt de achterkant straks of anders morgen.
en bedankt
Misschien wat minder over zingen praten...

Vandaag de hele dag vergaderd. Echt de hele dag! Ongelooflijk hoe veel mensen kunnen praten. Morgen thuis alle verslagen uitwerken.

Het is paddenstoelentijd! Vandaag paddenstoelen met pasta gegeten, morgen op de markt weer nieuwe halen :-)

Ik hou al twee maanden een orchidee in leven en bloeiend. Dat is me nog nooit gelukt! Hopelijk houdt hij het uit in de winter.
das niet zo moeilijk Isa, ik lul vooral over zingen maar jij lult

er zelden over terug dus das niet zo moeilijk om daar minder over te zwammen

heb trouwens dit weekend mn 'Cherobino-vuurdoop' (was bij een familiebijeenkomst, mn tante wilde me horen zingen...)

dus die doe ik bij dat leerlingengedoe, makkie...

verder heb ik weer 'gekookflanst' (iets nieuws uitgeprobeerd bij het koken): ik had niet zo veel zin dus coucous gemaakt met gerookte kip, paprika en avocado. was lekker!!
Bah bah wat een dag, mijn werkweek is weer begonnen.

Eerste telefoontje op de dag was niet leuk: rotnieuws dus. Daarna nog een paar slechte berichten gehad over werk en aanverwante zaken. Al voor de lunch was ik al helemaal in mineurstemming.

Toen ik 's middags zoon ging halen op het KDV bleek hij ook nog ziek te zijn. Ik vermoed dat het een tandje is, nou ja eigenlijk hoop ik dat, want dan valt het wel mee.

Zoon ligt nu lekker te slapen, was ook erg moe. Morgen zien we wel weer, gelukkig is man dan ook thuis.

Van mij mogen jullie lekker doorgaan over zingen hoor, vind het wel leuk om te lezen, maar ik weet gewoon dat ik het niet kan. Ik waardeer de kunst van anderen wel! En als ik in de auto zit, dan ben ik ineens wel een popster en zing ik met de radio mee.

Nutteloos: je wat gammel voelen, maar niet weten wat de oorzaak is.
mdf: wat vervelend, beterschap!

ik heb niks nuttigs te melden (komt goed uit want nutteloze topic) behalve dat ik het niet vind kunnen dat het regent. (ben vrij vandaag en wilde ergens heen op fiets. nu ben ik een gezonde hollandse meid, van regen smelt ik niet, maar toch...)
Pheebs heeft een nieuw plaatje en nu herken ik haar niet meer

Ik heb vandaag geshopt met een vriendin. Het was heel gezellig, maar ik heb niets leuks gevonden. Ik stond midden in de H&M toen ik werd gebeld door een evenementenbureau. We hebben volgende week een bedrijfsuitje en ze hebben bedacht dat ik wel De Mol kan zijn in hun variant van Wie is de Mol. Ik ben ontzettend slecht in dat soort spelletjes.

MDF, ben je een beetje verwend door je liefje?
Soms kan je in met een hele dag in de stad niks vinden en in een paar uur tijd een compleet nieuwe garderobe gevonden krijgen.

Man is lief geweest, maar moest wel gewoon werken. Zoon heeft een kies die doorkomt, ik lig nu met kruik in bed...

Bedtijd!!
Ik weet nu met zekerheid dat het doorkomen van de kies het probleem is; de bijhorende spuitluiers zijn nu ook een feit. Niet erg lekker op nuchtere maag.

Nutteloos: was draaien, het wordt toch wel weer vies vandaag.
ach wat een toeval, ik heb ook even geshopt gister...

nee joh, geen vies weer. juist wel lekker en niet zo koud...

had allemaal nutteloos nieuws, ben aan het werk en kreeg zojuist even van alles dus ik ben alles weer kwijt. grom.

nou ja dan is dit meteen mn nutteloze nieuws

ja ik weet het weer! ik weet niet waarom, maar ik geloof niet dat Armstrong schuldig is aan die doping. geen idee waarom, het is onderbuikgevoel, maar het gaat er niet in bij mij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven