Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:30
quote:libelle69 schreef op 09 oktober 2012 @ 18:25:
Mmm, mijn vivahunk is ook verdwenen...
Gelukkig zitten hier nog wel een paar heren die veel meer waard zijn dan alleen maar hunk-zijn!
Uiteraard ga ik nu vragen: wie was jouw hunk dan??
Overigens was mijn hunk ook niet mijn hunk vanwege het leuke plaatje...
Mmm, mijn vivahunk is ook verdwenen...
Gelukkig zitten hier nog wel een paar heren die veel meer waard zijn dan alleen maar hunk-zijn!
Uiteraard ga ik nu vragen: wie was jouw hunk dan??
Overigens was mijn hunk ook niet mijn hunk vanwege het leuke plaatje...
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:36
Casher, ik proef een lichte frustratie? Bijten ze niet?
Kijk, ik ben zelf de jongste ook niet meer. Maar ouwe lullen op viagra? Pff, ik heb echt wel seksdates gehad van een uurtje of 8, zonder viagra, zonder verveling. Maar wel met weet ik hoeveel orgasmes en heel veel ander geweldigs. Zou dat nooit hebben willen missen hoor!
Kijk, ik ben zelf de jongste ook niet meer. Maar ouwe lullen op viagra? Pff, ik heb echt wel seksdates gehad van een uurtje of 8, zonder viagra, zonder verveling. Maar wel met weet ik hoeveel orgasmes en heel veel ander geweldigs. Zou dat nooit hebben willen missen hoor!
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:38
Ien, ik had er ruim 300 in mijn mailbox. Meer dan de helft kon ik zo wegmikken en ik heb de criteria flink aangescherpt. Stuur de jouwe maar door, ik maak een top 10!
Denk dat ik er morgenavond wel uit ben, kun je dan? Vanavond mochten we aanschuiven bij Roos haar uitelkaartrekkerij toch? Gezellig!
Casher, ik heb andere favo's, sorry! Je bent me veel te jong.
Denk dat ik er morgenavond wel uit ben, kun je dan? Vanavond mochten we aanschuiven bij Roos haar uitelkaartrekkerij toch? Gezellig!
Casher, ik heb andere favo's, sorry! Je bent me veel te jong.
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:48
Vlam, dat ga ik hier maar niet niet neerzetten, maar ik kwam ongeveer een jaar geleden op dit forum terecht, net gedumpt na 24 jaar relatie en met een en al complex over alles wat je je maar kan inbeelden. Maar uiteindelijk na een paar maanden met deze Jonge God een date gehad, mijn eerste date, en dat heeft mijn leven toch wel aangenaam veranderd...
Dus Casher, er zitten hier zeker jonge mannen die de moeite waard zijn...
Dus Casher, er zitten hier zeker jonge mannen die de moeite waard zijn...
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:56
quote:Onrustig schreef op 09 oktober 2012 @ 18:51:
libelle, is dat alweer een jaar geleden dat je hier als verdwaasd vrouwtje terecht kwam??? Pfffff, time flies when you're having fun.
Ja, september geloof ik, of oktober... Moet ik even checken.
Maar ik ga mijn jubileum pas vieren op de dag dat ik mijn eerste echte date had... December!
libelle, is dat alweer een jaar geleden dat je hier als verdwaasd vrouwtje terecht kwam??? Pfffff, time flies when you're having fun.
Ja, september geloof ik, of oktober... Moet ik even checken.
Maar ik ga mijn jubileum pas vieren op de dag dat ik mijn eerste echte date had... December!
dinsdag 9 oktober 2012 om 18:58
dinsdag 9 oktober 2012 om 19:01