Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:libelle69 schreef op 09 oktober 2012 @ 19:01:

[...]



Kom je dan ook DS? Graag Libelle
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 09 oktober 2012 @ 19:02:

Ik ben vast uitgesloten van deelname Libelle Ik doe alleen maar aan nette feestjes DS, aan de rest ben ik nog niet helemaal toe, denk ik... En een jubileum zonder de medeforummers die me vanaf de eerste dag gesteund hebben, kan natuurlijk niet
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik bedoel van het raden van je Jonge God
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetinez schreef op 09 oktober 2012 @ 19:02:

Gosh Casher, wat ben jij rete irritant zeg. Kan je niet ff naar FOK forum ofzo? Je wordt een beetje triest. Kippetjes scoren werkt hier niet hoor. Doei!u mad?
Alle reacties Link kopieren
ik voel een midlife crisis
Mad? Nee hoor, daar is wel iets meer voor nodig. Maar ik vind je er niet leuker op worden.
Alle reacties Link kopieren
niet zo happen op alles
casher, trek het je niet aan. Mij vind ze ook niet meer zo leuk.
Klopt. Dus vanaf nu ga ik maar geen aandacht meer aan je besteden!
Als je niet wil dat er gehapt wordt, moet je geen aas uitgooien.

Als je die vage kreten echt meent, lijk je me een beetje een sneue gozer die het lid op de neus kreeg bij het scoren op het vivaforum. En als je het doet om lekker een beetje te jutten, dan zit je snel onder de blokkeer. Is jammer, want het zou evengoed wel gezellig kunnen zijn om op een normale manier mee te kletsen.
Oh, zo slaat ie op 2 irritante mannen. Was ook weer niet de bedoeling
2 vliegen in 1 klap, wat wil een mens nog meer
Zit je nu uit te dagen O.?
Nee hoor Sweet, ik ken je toch inmiddels
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook heel geneigd ben om je onder de negeerknop te zetten, Cash. Met deze opmerkingen win je geen zieltjes én idd, misschien dat je dan op FOK beter tot je recht komt.



Libel, gezien deze omschrijving denk ik ook te weten welke hunk je bedoelt

Jubileum? Leuk, waar?



DS, ik hoop idd dat er wat structurelers bedacht kan worden; dit gaat me iedere keer meer moeite kosten, vooraf 6 uur niet eten, dan de rest van de dag vloeibaar en vervolgens tot 2 dagen erna doodmoe, gaar en buik- en keelpijn. Nah ja, 1 jaar geleden wist ik niet of ik er nu nog uberhaupt zou zijn... daar hou ik me dan maar aan vast..
Alle reacties Link kopieren
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooodver wat een dag.....



Zijn er misschien 5 tot 10 lieve kippetjes die zich even willen besprenkelen met druivenpitolie, en dat jullie dan wasstraatronddraaiborsteldinges zijn, en ik een autootje?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je wel leuk hoor Onrustig
A dirty mind is a joy forever
Joh, je meent het..
Alle reacties Link kopieren
5 tot 10 nog wel, Stout?

Helaas, ik ben juist zelf toe aan 2 (of meer) vaardige handen die mijn pijnlijke lijfje willen ontpijnigen, maarre daarna wil ik je best een body to body geven, hoor!
Alle reacties Link kopieren
Jemig Ien op oorlogspad?

Have fun, doe je wel je oorlogsstrepen op je gezicht?
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
wat een zure kutjes zeg, een beetje pit erin mag toch wel?
Nog even toetjes, tandenpoetsen, liedje zingen en een kusje! Tot zometeen!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar mijn dag was zó rot dat ik echt even een mevrouwenoverschot moet hebben...



Bij gebrek daaraan ga ik zo maar even een aantal sportmaten bewusteloos meppen met squashen.
quote:casher schreef op 09 oktober 2012 @ 19:25:

wat een zure kutjes zeg, een beetje pit erin mag toch wel?Je hebt pit en je hebt dat wat jij schrijft. wereld van verschil hoor!
Mep ze Stout!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven