Zachte vrouwen

10-10-2012 15:13 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier jongeman van 20 jaar. Ik val op zachte vrouwen. Wat karakter betreft. Maar het lijkt wel of alle vrouwen ontzettend bijdehand zijn. Van het type haai-baai. Verschrikkelijk is dat toch. Ik vraag me wel eens af zijn er geen leuke zachte vrouwen meer?



Of zoek ik nu verkeerd? Als jullie ze weten te vinden zou ik graag een aantal tips ontvangen waar ik ze kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Kom je ze dan niet tegen in het echte leven?



Mensen met een sterke mening reageren eerder op fora en ook op bijvoorbeeld enquêtes. Het kenmerk van de zachte types is dat je ze wat minder hoort. Soms zijn te vinden stil aan de zijlijn, de muurbloem of in een hoekje, in de bieb, in de kerk en bij de SGP.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
nee, die bestaan niet meer.

Jammerdebammer!
Alle reacties Link kopieren
Overwegend veel typetjes waar ik liever omheen loop.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind assertieve, grappige vrouwen veel leuker persoonlijk.
Die bestaan niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Wat versta je precies onder een zachte vrouw?
Je denkt toch niet alle "zachte" vrouwen zich op een geheime plek in het bos hebben verzameld, waar wij "harde vrouwen" de coördinaties van hebben hè?

Met andere woorden, wat verwacht je nu eigenlijk van ons?
Ik kan je wel een tip geven: je kunt beter niet te lang hier blijven hangen, want dat helpt je niet in je zoektocht!
Wat maakt dat je denkt dat dit forum een goed forum is om deze vraag te stellen eigenlijk?



Wanneer vind jij iemands karakter zacht?



Ik vraag dat omdat ik mensen in mijn omgeving ken die hard lijken maar zacht zijn en ook wel die zacht lijken maar hard zijn.



En voor wie moet die vrouw zacht zijn? Voor jou of voor haarzelf? Kun jij het een vrouw bieden om zowel zacht voor zichzelf als voor jou te zijn? Zo ja, wat heb jij te bieden dan?
Alle reacties Link kopieren
Je denkt toch niet alle "zachte" vrouwen zich op een geheime plek in het bos hebben verzameld, waar wij "harde vrouwen" de coördinaties van hebben hè?

Met andere woorden, wat verwacht je nu eigenlijk van ons?



Hahaha Roos
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 10 oktober 2012 @ 15:19:

Je denkt toch niet alle "zachte" vrouwen zich op een geheime plek in het bos hebben verzameld, waar wij "harde vrouwen" de coördinaties van hebben hè?

Heb jij die kaart niet ontvangen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:nummerzoveel schreef op 10 oktober 2012 @ 15:19:

Ik kan je wel een tip geven: je kunt beter niet te lang hier blijven hangen, want dat helpt je niet in je zoektocht!
Hallo?!
Misschien kan je ze wel vinden bij assertiviteits cursussen. Zullen we vast meerdere tussen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje zoals Lieke?
Alle reacties Link kopieren
En waarom staat dit onder seks? Vind je seks toch iets belangrijker dan het karakter? Maakt dat je dan niet een niet-zachte man?
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:22:

Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.Dus de vrouwen die jij tegenkomt zijn niet lief en erg mannelijk? Arme jongen..
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:22:

Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.

Hopeloos. Die zijn onvindbaar. Tenzij je je bewijst als de prins op het witte paard en de coördinaten krijgt.

Hopeloos dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:22:

Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.

O, daarvan zijn er zat hier op het forum. Je moet alleen de ruwe bolster er even af pellen. Of vind je dat eng en zoek je eigenlijk een gedwee type?
quote:Sssenta schreef op 10 oktober 2012 @ 15:23:

En waarom staat dit onder seks? Vind je seks toch iets belangrijker dan het karakter? Maakt dat je dan niet een niet-zachte man?Aardig kun je niet neuken. Dus hier alvast een topic openen is een erg vooruitziende blik
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'zacht' zo subjectief. Geef eens een concreet voorbeeld van wat een zachte vrouw dan doet of laat.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een toffe peer hoor. Gewoon niet zacht en niet hard.
Alle reacties Link kopieren
Tamara, je bedoelt deze plek:







Tja het kenmerk van een geheime plek is dat ie geheim is....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:25:

Ik ben een toffe peer hoor. Gewoon niet zacht en niet hard.Een rijpe peer, zeg maar
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven