Zachte vrouwen

10-10-2012 15:13 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier jongeman van 20 jaar. Ik val op zachte vrouwen. Wat karakter betreft. Maar het lijkt wel of alle vrouwen ontzettend bijdehand zijn. Van het type haai-baai. Verschrikkelijk is dat toch. Ik vraag me wel eens af zijn er geen leuke zachte vrouwen meer?

Of zoek ik nu verkeerd? Als jullie ze weten te vinden zou ik graag een aantal tips ontvangen waar ik ze kan vinden.
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:29:

Maar die meiden die niet zacht zijn lopen vaak ruzie te maken. En daar heb ik echt een hekel aan.

~zucht~

je moet ons ook gewoon gelijk geven en geen ruzie lopen maken. Dan ontmoet je vanzelf onze zachte kant. Chocolade helpt ook
Later is nu
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:37:

Nee, en ik zit niet te wachten op een Bitch. Da's lekker.nee jij zit te wachten op een sprookje. Geloof je ook nog in Sinterklaas? Jij zoekt een vrouw jaknikker die nooit boos is, alleen maar vrolijk, op en top vrouw, vriendelijk, de hele reutemeteut. Zulke mensen zijn er wel, maar die zijn nep. Iedereen flipt wel eens. Ruzies heb je soms in relaties. Welcome to the real world!

Ben jij zo iemand die soms ook denkt dat vrouwen nooit boeren en scheten laten soms?? want o dear, dat is het toppunt van non-vrouwelijkheid...
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:35:

Op school veel gepest. Ook door meiden. Heb me voorgenomen dat ik dat niet meer wil. En een vrouw wil die lief is. Maar is moeilijk blijkt.

Dat is vervelend en ik kan me voorstellen dat het je zelfvertrouwen heeft beschadigd. Neem de tijd om dat weer op te bouwen. Daar schiet je meer mee op dan met jeremiëren dat vrouwen niet lief zijn. Vele zijn dat namelijk wel, maar als je ego een flinke deuk heeft opgelopen is het lastig om dat te zien en ermee om te gaan.
Ok, omdat je zo aandringt, dit is de kaart waarmee je ze terug kunt vinden:

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:41:

Echt, jullie zijn verschrikkelijk zeg. Wat een afzeik humor. Een leuke vent zo naar beneden halen. Ga jullie schamen.

Of je een leuke vent bent kan ik door het scherm niet zien

Wat ik wel weet is dat humor en zelfspot een hoop leed kan relativeren. En geloof het of niet, het vergroot je zelfvertrouwen en maakt je aantrekkelijker voor andere mensen om mee om te gaan
Hallo?!
Jaap, ik zag toch heel wat bruikbare tips voorbij komen (incl. mijn post), volgens mij "hang" jij eerder naar de "harde" vrouw.
quote:Elynn schreef op 10 oktober 2012 @ 15:43:

[...]

Dat is vervelend en ik kan me voorstellen dat het je zelfvertrouwen heeft beschadigd. Neem de tijd om dat weer op te bouwen. Daar schiet je meer mee op dan met jeremiëren dat vrouwen niet lief zijn. Vele zijn dat namelijk wel, maar als je ego een flinke deuk heeft opgelopen is het lastig om dat te zien en ermee om te gaan.Eens met Elynn. En jeremiëren is een geweldig woord
Hallo?!
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:26:

Nou laat ik eens zeggen een aardige verpleegster of zo. Iemand met het hart op de juiste plaats en zo. Gewoon een aardige meidAl een ziekenhuis geprobeerd ? Daar schijnen ze zich wel eens op te houden. Verpleegsters dan hè ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nou, ik heb het al in de gaten. Hier wordt ik ook niet verder geholpen. Een paar meiden zijn soms serieus maar de meeste lachen weer. Ik ben weg hier hoor. Veel plezier nog.

P.s. Had ik niet achter jullie gedacht.

Echt, jullie zijn verschrikkelijk zeg. Wat een afzeik humor. Een leuke vent zo naar beneden halen. Ga jullie schamen.

Waaruit blijk dan dat je leuk bent? Ik heb je nog niks leuks en constructiefs horen zeggen. Je legt alles buiten jezelf neer. Een ander verandert hier niks aan. Wat heb je zelf gedaan om vrouwen écht te leren kennen?
Oh ja Ezel Donkey: Verpleegsters had ik zelf ook al.
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:45:

Nou, ik heb het al in de gaten. Hier wordt ik ook niet verder geholpen. Een paar meiden zijn soms serieus maar de meeste lachen weer. Ik ben weg hier hoor. Veel plezier nog.

P.s. Had ik niet achter jullie gedacht.Lachen is gezond Probeer het eens
Hallo?!

Echt, jullie zijn verschrikkelijk zeg. Wat een afzeik humor. Een leuke vent zo naar beneden halen. Ga jullie schamen.Ben je op zoek naar een vrouw die jou zielig vindt en die je komt troosten ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Het is welbekend dat Nederlandse vrouwen hard zijn. Heel hard. Eenieder die een vriendin uit een willekeurig Zuid-Europees/Amerikaans land heeft gehad weet dat.

Of dat 'zachte' beter is? Een vriend van mij had zo'n zacht zorgzaam vriendinnetje. Ik zou er kriegel van worden!
En misschien volgende keer het relatiepijler proberen. Anders krijgt een visueel ingesteld iemand als ik, gelijk al beelden bij het woord zachte vrouw.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou dag dan, Jaap.

Jammer dat je niet inziet dat ook confronterende reacties je verder zouden kunnen helpen.
Misschien ook vrouwen in andere verzorgende beroepen?

+ kleuterjuffen

+ bejaardenverzorgsters

+ kapsters (?)
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:45:

P.s. Had ik niet achter jullie gedacht.

Tip voor goed forumgebruik: Schrijf een duidelijke, heldere OP.

Als je meteen over je pestverleden had verteld, had je meer begrip gekregen. En waarschijnlijk de tip om een assertiviteitscursus o.i.d. te volgen.

En wat de vrouwen hier zeggen is waar. We hebben allemaal een lieve kant, die in een relatie zelfs de overhand heeft.

Maar in het werkende leven helpt het gigantisch om ook hard en bijdehand te zijn. Anders gaan die lieve vrouwtjes eraan onderdoor.
Waarom staat dit op de sexpijler?

Dacht dat het om lichamelijk zachte vrouwen ging namelijk! Lol

Dat ben ik wel namelijk.
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:22:

Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.

Vrouwen die een eigen mening hebben, zelfstandig zijn en voor zichzelf en hun naasten opkomen zijn dus niet lief, niet vrouwelijk en niet vriendelijk?

Hihihi, ik wist niet dat er nog zulke ouderwetse mannen bestonden.
Ik zou vooral vrouwen zoeken met de naam Robijntje; die zijn over het algemeen erg zacht.
Dag Jaap, sterkte, ontwikkel een gevoel voor humor en een stukje zelfrelativering. Pesten is niet leuk, maar van een beetje plaag is nog nooit iemand dood gegaan.

En je weet plagen is flirten
quote:kadanz schreef op 10 oktober 2012 @ 15:47:

Het is welbekend dat Nederlandse vrouwen hard zijn. Heel hard. Eenieder die een vriendin uit een willekeurig Zuid-Europees/Amerikaans land heeft gehad weet dat.

Of dat 'zachte' beter is? Een vriend van mij had zo'n zacht zorgzaam vriendinnetje. Ik zou er kriegel van worden!Echt? Mijn italiaanse buurvrouw scheldt de buurman anders ELKE dag de huid vol. Ze ziet er wel lief uit, en tegen mij is ze heel aardig. Nooit geweten dat NL vrouwen hard zijn. Lomp, onromantisch, eigengereid en economisch afhankelijk, die statements ken ik wel. Maar hard? Tja. Misschien wel..
Wellicht kan Jaap dan beter verhuizen naar Zuid Limburg...

Ik vind de Nederlandse vrouw overigens helemaal niet hard, ik meende echt wat ik zei in mijn eerste post...
Bij Blokker te koop:

zachte vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven