Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Tamara, ziek.... i dont care...... i want a
Alle reacties Link kopieren
Dat valt nog niet mee he, een vrouw charmeren zónder haar uit haar broekje te proberen te kletsen!
Alle reacties Link kopieren
Enjoy, ik wil niet zeuren hoor, maar doe es ff oefenen?
Ik kan je melden, Stout, dat ik kleine stukjes al wel kan.....heb ik het helaas over 3%, maar het begin is er.

Ik blijf oefenen!



Maya ik snap wat je bedoel hoor en ja ook ik heb mijn dips...soms flinke dips. Het hoort er helaas bij.



Zij....ik weet dat jullie idd ook apart daten, maar ik snap het gewoon niet. Maar als jullie je er goed bij voelen, moeten jullie dat zeker blijven doen. Ik ben het niet met de therapeut eens trouwens.

Ik hoop dat jullie er echt uit gaan komen, zou heel mooi zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 18:41:



Ik blijf oefenen!







Ik ben dus echt een verdomd goede coach op vrijwel alle gebieden, had ik dat al eens verteld?



Bij de weg... mag ik de kleding ook kiezen?
Ach waarom ook niet....mij staat alles zoals je hebt gezien

Van kerstsletpakje tot paashaasje....kom maar op!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht meer aan een string in een te grote maat met een kapot elastiek?
Wat?
Alle reacties Link kopieren
Schuddende billen en een afzakkende string?
En dat vind jij opwindend?

Kan het me bijna niet voorstellen....maar ik ben de beroerdste niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat dan ook om mijn opwinding he. Jij moet gewoon hoelahoepen en lief lachen.

Oh, en enjoyboy mag mijn champagneglas gevuld houden
Tja....dat is nou jammer he.

Het is andersom meneer stout....jij vult het champagneglas, jij boft dat hij je binnenlaat. Respect zou fijn zijn!
Alle reacties Link kopieren
Verdomme, daar heb je eigenlijk gelijk in...



Maar.. het feit dat ik de champagne niet mors over je mooie persische tapijt, daar spreekt toch ook al respect uit?
Alle reacties Link kopieren
Ook weer thuis aangeland en gegeten, beetje laat, maar dat krijg je als je rond etenstijd bij je moeder gaat koffiedrinken.



Enjoy, Mayatown-Zuid is juist waar ik woon, dus daar ga ik dus niet heen. Ik blijf trouwens thuis, goede vriend komt op bezoek. Ook gezellig!



PP, yep android, dus kom maar op met goede apps-ideeën!



Zij, herkenbaar wat je schrijft over Hij en inderdaad als er maar genoeg leuke dingen tegenover staan... Precies hetgeen waar ik me op dit moment nog aan vasthou.

Dat de therapeut het geen probleem vindt dat daten van Hij, prima. Maar hoe sta jij er tegenover? Ook niet onbelangrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:xsxaxmx schreef op 09 oktober 2012 @ 01:04:

voor Hyp, ik mis je!

Slaap lekker allemaal!



Likewise!



Ik ben ook niet weg hoor. En wat niet weg is, raak je ook niet kwijt. Simpel.
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 09 oktober 2012 @ 09:33:

[...]





Mag ik me hierbij aansluiten? Hyp....



Enjoy!!



En uiteraard de hartelijke groente aan Enjoyboy!!!!
Wees blij...ik heb geen persisch tapijtje hoor, je kan hier gewoon de druppeltjes van de vloer likken.

Al zou ik het wel jammer vinden van de dure champagne....
En daar is ineens Hyp...
Welke groente Hyp? Wortel of komkommer?
Alle reacties Link kopieren
quote:vlammetje_ schreef op 09 oktober 2012 @ 18:20:

Ik heb hem even gezocht, maar hij is hier al een paar jaar niet geweest. Maar dat was voor mij toch echt Tedvrpl! Verder heb ik hier geen 'eigen' hunk rondfladderen. (Al is Stoutje natuurlijk onweerstaanbaar )Inderdaad...waar is good old Tedje eigenlijk? Ik heb hem ooit nog eens tijdens een gezellig samenzijn (dat uiteraard weer enorm uit de hand liep) de hand gedrukt. Jammer dat 'ie hier niet meer is..
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:18:

Wees blij...ik heb geen persisch tapijtje hoor, je kan hier gewoon de druppeltjes van de vloer likken.

Al zou ik het wel jammer vinden van de dure champagne....



Druppels is meisjesvocht, en vloer is meisje?



Of is my dirty mind alweer tricks on me aan het playen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil Tedje ook terug, en Tedje zijn bandje met het onvolprezen succesnummer: Hoentelaaaaaaaar!
Ach stout...jouw dirty mind kent geen grenzen volgens mij.

En aangezien mijn te grote stringetje mijn druppeltjes niet op zullen vangen ben ik weer blij dat ik mijn a-sexy voel in zo'n pakje. Maat goed je moet wat he?
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 09 oktober 2012 @ 19:56:

Ik maak m'n broek wel vast open.



Oh, ondanks mijn VRESELIJKE dag ben ik vanochtend toch maar gestopt met roken....



Mocht ik ineens heel ongesteld reageren de komende dagen, dan weten jullie waar het aan ligt. Sorry, reeds nu, voor alsdan.Roken is smerig. Respect voor je beslissing en succes met volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Je moet helemaal niks hoor poebeliewoepsie!



Ik heb een vreselijk goed humeur ineens, zou ik nu plotseling bipolair zijn geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven