Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:zeb schreef op 10 oktober 2012 @ 10:33:

Ik heb afscheid genomen van mijn virtuele D. En dat is kut!



Ze is verdrietig en alles behalve blij. Ze begrijpt me, ze begrijpt mijn keuze voor real life. Ze wilde me dat wel bieden, maar kon het nu niet omdat ze er simpelweg geen ruimte voor had in haar leven. Nu niet, later mogelijk wel.

We waren nog lang niet klaar, ik ga verder met een ander en ben helemaal happy, zij blijft achter, is haar eerste subje die ze zo leuk, lief en lekker vond kwijt. Ingeruild voor een ander.....



Sec genomen is dat ook zo, maar niet uit onvrede. De ander was er al, ik heb haar niet ingeruild, ik ben veroverd door de ander, heb me laten veroveren. Een ander met wel ruimte voor me nu, een ander die me vast kan houden, die ik kan voelen en ruiken. En proeven



Afscheid nemen blijft een lastig iets, het is moeilijk om dingen los van elkaar te blijven zien. Afscheid komt vaak over als afwijzing, zo voelt het.

Ik wijs haar niet af, ik heb geconcludeerd dat een ander me nu meer bied dan zij kan geven.



Mijn theorie..., haar praktijk voelt anders, ze is verdrietig en dat doet me pijn. Daar weegt zelfs het positieve van een nieuwe D even niet tegen op. Ik sta het gevoel vandaag maar gewoon toe, het is er dus zal het wel een reden hebben.

Het voelt kut!Dat is waardeloos, Zeb. Sterkte en take care..
Hyp...ik wil niet daten met rokers, tja dan moet je wat he? Houdt hij ook nog eens geld over voor een leuk jurkje als hij komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad speciaal voor jou gestopt met roken enjoy.



Maar ik doe geen jurkje aan voor je hoor, dat trekt mijn ego niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:19:

Welke groente Hyp? Wortel of komkommer? Beide uiteraard. En in willekeurige volgorde. Jou staat immers alles!
Alle reacties Link kopieren
Roken is mijn vloek.. heb er zoveel moeite mee om te stoppen. Ik vind het nu zelfs vies.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:29:

Ik ben inderdaad speciaal voor jou gestopt met roken enjoy.



Maar ik doe geen jurkje aan voor je hoor, dat trekt mijn ego niet.Niet erg hoor. Dan trek ik wel weer een jurkje aan voor Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een jurkje zou dragen.
Alle reacties Link kopieren
Good luck met stoppen stout!

Ik heb net gezondigd...



Hyp, je hebt gelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:hyperion schreef op 10 oktober 2012 @ 20:33:

[...]





Niet erg hoor. Dan trek ik wel weer een jurkje aan voor Enjoy!



Doe je ook een mooie pruik op?

Als ik wap ben kijk ik niet zo nou....
Hyp in jurkje....een hele lange jurk staat 'm wel goed weet ik. Daar krijg je mij wel gek mee

Ik kan me ook nog wel een passende pruik erbij bedenken trouwens...nee doe toch maar niet!



Hey maar stout...neem dan maar een jurkje voor mij mee, zal ik 'm showen. Heb niet zo heel veel sexy kleren nl.
Sam...
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:42:

Heb niet zo heel veel sexy kleren nl.



Dan maar zonder kleertjes, vrouwen denken in problemen, mannen in oplossingen.



Scheelt nog was ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Goh, Enjoy, waarom geloof ik je nou niet?
Ik zou het niet weten Maya....;-)



Stout dat is echt een verkeerd antwoord! Ik wil uitgepakt worden als een cadeautje en dat gaat niet zonder kleding he......
Alle reacties Link kopieren
Ik draai je in de gordijnen, dan kun jij je er uit rollen en vloeiend door gaan met je hoolahoop?
Oeps...nu wil je wel heel veel hoor. Dat gaat 2015 worden
Alle reacties Link kopieren
Ok, laat dat dansje maar zitten dan, maken we er maar weer een doorsnee date van....
Alle reacties Link kopieren
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:42:

Hyp in jurkje....een hele lange jurk staat 'm wel goed weet ik. Daar krijg je mij wel gek mee

Ik kan me ook nog wel een passende pruik erbij bedenken trouwens...nee doe toch maar niet!



Hey maar stout...neem dan maar een jurkje voor mij mee, zal ik 'm showen. Heb niet zo heel veel sexy kleren nl.Och..niks mis met leuke jurken- en pruikenfeestjes. Sweet memories!
Ik ben zo doorsnee stout...echt totaal niets verrassend aan hoor. Echt zo'n 13 in een dozijn.



En toch he...aan elke date heb ik leuke herinneringen.

Er is altijd wel iets dat ik me blijf herinneren....
quote:vlammetje_ schreef op 09 oktober 2012 @ 18:20:

IVerder heb ik hier geen 'eigen' hunk rondfladderen.



Zeg hee.



Vergeet je mij?
Ik ga weer wat anders doen....iets met een wortel & komkommer.



Toedels!!!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met keukenmachine spelen enjoy!
quote:spraakwaterval schreef op 10 oktober 2012 @ 21:35:

[...]





Zeg hee.



Vergeet je mij?Eh... maar ken ik jou dan? In het echie?



Vergeet ik toch zomaar SWV!
quote:vlammetje_ schreef op 10 oktober 2012 @ 21:44:

Vergeet ik toch zomaar SWV! *smiles from ear to ear*
Maya, het ligt eraan waar je van houd, maar zal er een paar opnoemen die ik gewoon top vind.

op no 1: whatsapp

dan Dropbox, app backup, shazam, Flipboard, Opera mobile, de wegenwacht apps (indien lid), buienradar, Jorte kalender, bsplayer, Facebook en hyves apps,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven