Revenge
dinsdag 24 april 2012 om 16:15
Een van m'n favoriete series die, na een korte onderbreking, nu weer verder gaat in het tweede deel van seizoen 1. Wie kijkt er ook en schrijft mee?
Emily Thorne rents a house in the Hamptons for the summer, seemingly intent on nothing more than enjoying a break in the popular resort. But it soon becomes clear that there's more to her visit. Her real name is Amanda Clarke and her father was framed for a crime he didn't commit and sent to prison for life and she has come to the Hamptons to seek revenge against the people who betrayed him and saw him sent to jail.
Emily Thorne rents a house in the Hamptons for the summer, seemingly intent on nothing more than enjoying a break in the popular resort. But it soon becomes clear that there's more to her visit. Her real name is Amanda Clarke and her father was framed for a crime he didn't commit and sent to prison for life and she has come to the Hamptons to seek revenge against the people who betrayed him and saw him sent to jail.
woensdag 10 oktober 2012 om 21:22
Hier ook een fan van Revenge! Mijn man en ik vinden het helemaal geweldig! We zijn inmiddels bij aflevering 13 van de eerste seizoen dus gelukkig nog wat kijk plezier tegenmoet... Alleen heb ik een love & hate relatie met Emily( als actrice), soms vind ik haar leuk, maar meestal niet...wel grappg trouwens dat zij in het echt ook Emily heet
Victoria speelt erg goed, echt een bitchy bitch en van de mannen vind ik Daniel leuk .
Victoria speelt erg goed, echt een bitchy bitch en van de mannen vind ik Daniel leuk .
woensdag 10 oktober 2012 om 21:54
woensdag 24 oktober 2012 om 09:35
woensdag 19 december 2012 om 01:39
geweldige serie!! ik wacht op de nieuwste aflevering die in het nieuwe jaar verschijnt!
Er komt trouwens een Turkse versie van in Turkije volgend jaar, dat gebeurd wel is vaker met series die goed in de VS aanslaan.
ik ben op zoek naar een nieuwe serie, suggesties? Breaking bad ben ik ook fan van, dat soort dingen zoek ik, niet dingen als the walking dead enzo
Er komt trouwens een Turkse versie van in Turkije volgend jaar, dat gebeurd wel is vaker met series die goed in de VS aanslaan.
ik ben op zoek naar een nieuwe serie, suggesties? Breaking bad ben ik ook fan van, dat soort dingen zoek ik, niet dingen als the walking dead enzo
woensdag 19 december 2012 om 01:42