Mode & Beauty alle pijlers

Brede heupen

11-10-2012 21:41 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wat vinden jullie: brede heupen en laarzen over de jeans, kan dat?

Of ben je met brede heupen gebonden aan de bootcuts?

Groetjes, Chocolatelover
Ik draag geen bootcuts, maar laarzen over mijn jeans moet ik echt, echt, echt niet doen.

Rechte pijp (onderkant dan) en een iets te lange pijp is ideaal.
Ik denk niet dat je met brede heupen gebonden bent aan bootcuts, maar dat is wel waar ik mezelf het prettigst in voel.
ik vind dat het wel kan, mits je dan een iets langer shirt draagt. Of een wat wijder jasje, maar niet alles helemaal strak.
Ik vind juist dat een smalle broek met laarzen met hoge schacht slanker maakt!
Ik vind laarzen over broek Nooit mooi bij niemand

Je krijgt er altijd rare korte pootjes van
quote:lilalinda schreef op 11 oktober 2012 @ 21:54:

Ik vind laarzen over broek Nooit mooi bij niemand

Je krijgt er altijd rare korte pootjes van

Tenzij je mijn dochter bent. Dat kind heeft stelten ipv benen.

Maar terug on topic; to, je moet het aandoen en dan bekijken. Het ligt aan je figuur, je lengte, de rest van je kleding, de hoogte van de laarzen.

Kortom, of het wel of niet kan hangt af van het totaalplaatje.
..kijkt naar beneden en ziet laarzen over skinny jeans...Hoe draag jij die strakke broeken dan? Met gympen lijken mijn voeten zo groot in verhouding tot de rest!
quote:Robin78 schreef op 11 oktober 2012 @ 21:57:

..kijkt naar beneden en ziet laarzen over skinny jeans...Hoe draag jij die strakke broeken dan? Met gympen lijken mijn voeten zo groot in verhouding tot de rest!Pumps
laarzen in broek kan als je 12 bent, verder niet
Ik heb mijn laarzen er op uitgezocht: ze hebben veters en een smalle schacht, zodat ze onder mijn slim fit of skinny kunnen. Wil prima. Ik vind laarzen over een broek ook niets, maar dat zal door m'n vader komen: 'Dan ku'j zo noar 't ven hen en grupp'n!'
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 oktober 2012 @ 21:58:

laarzen in broek kan als je 12 bent, verder nietEn broek in laarzen?
quote:Saartje84 schreef op 11 oktober 2012 @ 21:45:

ik vind dat het wel kan, mits je dan een iets langer shirt draagt. Of een wat wijder jasje, maar niet alles helemaal strak.Dan lijk je echt heel dik. Door dat wijdere jasje komt je hele taille in de verbergzone.
quote:sophie1211 schreef op 11 oktober 2012 @ 21:48:

Ik vind juist dat een smalle broek met laarzen met hoge schacht slanker maakt!nou, niet bij mij hoor!
Laarzen IN je broek, Sabbaticalmeds? Hoe zie je dat?

Tja ik weet niet... heb zelf redelijk brede heupen maar ben ook lang. Ik zie nog altijd de laarzen over de broek, ik vind het zelf best leuk, maar vraag me toch wel af of t met mijn figuur kan... Ben slank, maar dus bredere heupen. Maar wil niet voor gek lopen :-)
Bedoel je met brede heupen dat je (ietwat) te dik bent of gewoon brede heupen hebt? In het laatste geval vind ik dat je prima laarzen kan dragen. De brede heupen kan je verbergen door hier met je shirt/trui minder nadruk op te leggen (dus niet één die in een rechte streep precies op het breedste stuk van je heup eindigt). Heb je echt hele brede heupen doordat je te stevig bent, dan vind ik iets bredere schoenen mooier.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar een leuk jurkje of een rok met daaronder laarzen
Het kan, als je lang bent en verder een goed gevormd figuur (taille!) hebt. Maar het wordt al snel ordi, dat wel.

Ik vind brede heupen mooi. Dus geen jasje erover.
.
Ik vind het bij brede heupen (dus echt de breedheid van je heupbot zeg maar) wel mooi. Brede heupen door 'zadelzakken' vind ik echter verschrikkelijk bij een skinny.
Ik draag gewoon mijn skinny in mijn laarzen en ik heb ook brede heupen. Ik draag er wel een shirtje overheen dat net tot halverwege mijn heup komt.

Overigens doe ik dus enkel in mijn vrije tijd met stoere korte boots.

Dus niet als ik een etentje heb of naar mijn werk ga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven