mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!

Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!

NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
Nou mijn laatste verlofdagje liep heel anders dan ik gehoopt had. Lief was ziek (ik had hem aangestoken van het weekend denk ik) dus ik stond vanmorgen naast mijn bed om NZM aan te kleden en naar het KDV te brengen. Daarna naar huis om de andere te voeden en te brengen..Ik was om half 10 thuis en heb het huis opgeruimd, was gedaan, hard gelopen, 2x gekolfd (productiedip to the max) en toen was het alweer 15.45, tijd om WZM weer op te halen. Niet echt een hele dag 'vrij' gehad dus. Op het KDV had mini niet veel geslapen. Er waren geen vaste leidsters en ze hadden 1 flesje gekolfd gegeven en een enorme fles van 180cc KV. Ook had ze nauwelijks geslapen ik denk doordat ze haar helemaal niet in de puckababy hadden gedaan en in bed hadden gelegd. Ze was verder enorm vrolijk maar ik vond het niet echt leuk. Ze kunnen haar toch wel ergens even op bed leggen? En dan een BV baby zo'n enorme fles geven. Maar goed ze was wel helemaal relaxed, zelfs tijdens het eten. Normaal is dat wel even een huil- en pruiluurtje voor haar.

oooooh Sap en Stella ook weer helemaal into de doeken. Ik heb gewoon 3 girasollen onderweg. Wat dat betreft is het veel beter dat ik weer moet werken, ik kan niet meer stoppen met internet shoppen . En dan nog een wompat.. Wat superleuk dat je die cursus gaat doen zeg. Lijkt me ook erg leuk maar ik ben nog zo'n groentje. Jij hebt tenminste bijna alle dragers ook al in huis. Past ook mooi bij je beval cursus. Jammer van dat stel zeg. Maar ook wel weer een mooie leerschool toch?

Hiro ook al snotterig en koortsig en ook een kraaiende baby...zo lief is dat he? Mini houdt echt van kletsen, zo schattig!

Stella hier hetzelfde, zin om mijn leven weer op te pakken en het ritme wordt hier wat voorspelbaarder waardoor ik veel meer geniet. Kan nu ook veel meer genieten van even plakken met mijn baby. Besef nu pas dat het nooit meer terugkomt deze periode. Maar de eerste drie maanden blijf ik als loodzwaar zien, maar deze fase vind ik zo leuk! Mini kan nu ook goed slapen overdag. Haar schema lijkt zelfs op die van Sapbaby. Ook snachts gaat het nu beter, ze slaapt nu van 21.30 tot 5. Wel met behulp van een fles KV als laatste fles

Ik zit zo ambivalent in het hele BV gebeuren. Aan de ene kant wil ik gewoon combineren. Overdag KV en de rest BV. Het kolven ging goed maar na mijn griep is het bijna niet meer op te krikken. En om er nu weer zoveel energie in te moeten stoppen terwijl ik weer moet werken, staat me zo enorm tegen. Enfin morgen en donderdag kan ik weer gewoon live voeden dus ik kijk het maar weer aan.
-
Vandaag is mamadag. Morgen is papadag dus dan kan ik mini voeden. Alles beter dan kolven Mini kreeg gisteren een flesje van papa om 21.30 en toen heeft ze tot 5.30 geslapen. Ik heb haar wakker gemaakt want ik stond op knappen! Productie gaat dus gelukkig alweer beter.

Ik krijg een girasol amitola purple weft en ik heb toch een earthy rainbow diamond besteld. Die komt ergens jan/febr (kan ik hem mooi voor mijn verjaardag vragen ofzo ) en ik heb een exclusive (nog een diamond) besteld van mama natural. Die was achterlijk duur maar wel exclusive dus die behoud zijn waarde wel. Ik vind die diamantweving zo mooi. Ben ook benieuwd naar die Amilota. Dat is een gewone weving maar die is 2e hands dus hij is al vrij zacht. En dan nog mijn wompat...die komt hopelijk in november! Echt te erg haha!
Ter compensatie heb ik trouwens al mijn zwangerschapskleding verkocht, Plus veel babykleertjes en de bugaboo
Is je vriend al weer wat beter Loeszie? Wel jammer dat je je laatste verlofdag niet echt zo ontspannend was. Vind het eigenlijk best wel raar dat ze bv baby zo veel kv geven. Neem toch aan dat zij ook in hun beleid hebben dat ze bv ondersteunen. Wel fijn dat je productie al weer wat beter was.

Stella, wat fijn dat het zo goed is gegaan met wennen. Hoe was het voor jou? Nog iets leuks voor je zelf gedaan, behalve internetshoppen... ;)

Vanmorgen werden we al om 6 uur wakker van Hera en het eerste wat ze keihard riep was haar naam. Haha zo grappig dat ze echt nog het idee heeft dat de wereld helemaal om haar draait. Wel vreemd dat sommige mensen dat ook altijd houden. Hera praat nu ook echt de hele dag, gisteren had ze op kdv gezegd "wafel kaas" kan niet zeggen dat ze niet duidelijk maakt wat ze wil. Nou genoeg opschepperij over mijn kinderen, zo even gtst kijken. Fijne avond allemaal!
Haha Hiro, schep maar lekker op over je kinderen hoor! Het is ook zo leuk als ze gaan praten! Ik vind het ook elke keer geweldig als ik weer iets nieuws hoor van Twietie. Een leidster op het KDV vond het alleen niet zo leuk dat Twietie had gezegd dat ze dikke billen had haha .

Loes, ik vind het heel raar dat ze mini zo'n grote fles KV hebben gegeven. Heb je daar wel wat van gezegd? Was het uberhaupt afgesproken dat ze KV mochten geven? Ik snap wel dat je nu erg twijfelt of je door wilt gaan met de bv. Misschien eerst twee weekjes kijken hoe het gaat met kolven? En bedenk wel dat het de komende twee maanden waarschijnlijk het pittigst zal zijn. Als ze daarna bijvoeding krijgt, wordt het steeds makkelijker omdat de druk om genoeg te kolven minder wordt. Niet om je over te halen hoor, maar omdat je zelf aan geeft dat je twijfelt en je er (volgens mij) net de laatste tijd zo erg van geniet.

Leuk dat je zoveel doeken onderweg hebt!! Ik denk echt dat ik girasols de fijnste doeken vind. Ben benieuwd of jij dat ook vindt! Ik heb amitola pink en ik denk dat ik die nooit meer weg doe.

Vandaag is bij mij pfau violet binnen gekomen. Eerst vond ik de pfau-en heel lelijk, maar nu ben ik ze toch gaan waarderen. Kan niet wachten om hem te proberen! Twietie zei wel gelijk dat het een nieuwe doek voor haar was en ze vond de kleur erg mooi, maar ze wilde toch niet even op mijn rug om te proberen. Waarschijnlijk blijft hij liggen voor baby2 .

Wat is mini trouwens alweer veranderd! Ze kijkt al zo wijs van zich af. Die wordt waarschijnlijk net zo stoer als haar grote zus! Gaan jullie haar verjaardag nog uitgebreid vieren?

Sap, pff, wat lastig dat je gelijk zo'n vreemd stel had op je eerste avond. Knap dat je ze gemaild hebt! En natuurlijk heel fijn dat ze er goed op reageerden en waarschijnlijk gaan stoppen. Het zou jammer zijn als zij zo'n stempel drukken op jouw eerste cursus.

Trek je het allemaal nog wel in combinatie met je drukke werk? Of krijg je juist veel energie van je baan? Het is in ieder geval een heel verschil met je vorige baan waar je van verveling niet wist wat je moest doen.

Stella, KVR (leuke naam!) ook al wennen op het KDV. Vond je het lastig? Wat heb je gedaan met je vrije tijd? Leuk dat ze misschien gaan dragen! En wat lief dat Steltje hem steeds kusjes kwam geven. Ik zie het al helemaal voor me, wat een lieffie is het toch!

Jua, heb je een beetje bij kunnen slapen dit weekend? Zijn er al wat concrete afspraken met Juaman over zijn werktijden? Ik kan me helemaal voorstellen hoe zwaar het nu voor je moet zijn. Jij hebt natuurlijk ook niet echt verlof, want je hebt sowieso JZ om je heen. voor jou!

Hier gaat het met ups&downs. Dit weekend was ik weer helemaal stuk en maandag moest ik er een beetje van huilen bij de VK. Ze zei precies de dingen waar ik nu mee worstel. Ik wil me niet aanstellen, maar voel me ondertussen vaak zo vreselijk moe. Ik baal er ook van dat ik zo door mijn lijf wordt tegen gehouden, want tot een paar weken geleden ging alles nog zo goed. Ik zag mezelf al tot 36 weken rondhuppelen. Maar helaas, ik moet nu toch echt accepteren dat ik al 30 weken zwanger ben en wat rustiger aan moet doen.

Gelukkig gaat het met Twietie heel goed! Ze slaapt nog steeds elke avond rond half 8 en heeft vannacht zelfs weer de hele nacht doorgeslapen! Hopelijk zet ze dit door!
Er is er een jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is NZM!!

Gefeliciteerd Loes, met de 2e verjaardag van je grote dochter! Op de foto's van vanochtend zag ze er al helemaal uit als een feestvarken. Viert ze het vandaag op het KDV of is ze thuis? Hoe zijn jouw eerste werkdagen eigenlijk weer bevallen?

Stella, is KVR weer naar het KDV geweest? Wanneer moet jij precies beginnen met werken? (sorry als je het al verteld hebt, maar mijn geheugen is zo'n zeef...)

Ik denk er trouwens over om mijn wompat te kopen, heb jij interesse?
Jaaaaa! NZM is ook twee jaar, gefeliciteerd! Hoe hebben jullie haar verjaardag vandaag gevierd?

Mooi hoor, je nieuwe doek! Is je vriend trouwens weer beter? En hoe waren de eerste werkdagen weer?

Hiro, groot gelijk, lekker opscheppen en vertellen hoor over je knappe kindjes! Heerlijk hè, dat geklets! Hoe bevalt het werken voor jou? Tweede week achter de rug nu toch?

Twiedel, het is natuurlijk zo logisch dat je teruggeroepen wordt door je lichaam nu je al 30 weken bent. Geef er aan toe meid, denk aan jezelf en dat frutje in je buik. Hebben jullie eigenlijk al namen? En heb je zelf een voorgevoel of het een jongetje of meisje is?

Stella, is de KVR nog een keer gaan wennen op het KDV ondertussen? Wat lief dat Steltje zo lief is voor zijn broertjes! En leuk dat ze in dezelfde groep zitten!

Jua, wat heb je toch een knap ventje! En hebben jullie nog iets leuks gedaan in het weekend toen JZ uit logeren was?

Hier alles goed! Vandaag bij het CB geweest met mijn kleinste meisje en ze is idd net zo zwaar als de KVR: 7530 gram. Ze is nu 67,2 cm lang en blijft met deze 'afmetingen' dus een klein frutje, net onder het gemiddelde, net zoals jaar zus. Verder alles prima, het was de afspraak over eten etc. Iemand vroeg daar geloofde nog naar. Ze drinkt nu 3 flessen, 2 grote sochtends en savonds en een kleine smiddags. Tussendoor fruit, sinds deze week een rijstwafeltje, smiddags een broodje boter en savonds warm eten en yoghurt. Ze stimuleerden erg verder uit te bouwen met het vaste eten, flessen, wat minder, beleg op brood, ander drinken als water. Ga het wel mooi op ons eigen tempo doen hoor.

Verder eindelijk een weekend samen thuis, de afgelopen weken was sapvent de zaterdagen overdag weg. Moet zelf zondagmiddag wel even extra gaan werken, maar goed, dat is een paar uurtjes maar.

Het lastige stel heeft zich gelukkig afgemeld voor de cursus. Gisteravond was dus ook leuk, het gaf me nu energie ipv dat ik helemaal moe en met een vol hoofd thuis kwam. Wat een verschil. Ze hadden ook flink indruk gemaakt op de andere cursisten bleek gisteren, dus het is goed dat het zo is opgelost en dat ze nav mijn mail besloten hebben te stoppen.

Nu lekker The voice kijken. Fijn weekend allemaal!
-
Loeszie, op de valreep gefeliciteerd met nzm! Mooie foto's ook, vond ze het leuk om haar verjaardag te vieren?

Sap, wat fijn dat cursus nu weer zo goed ging, wat kan 1 stel dan een stempel drukken. Hero heeft babysapje trouwens ook al qua gewicht ingehaald...

Stella, maatje 74 wow en dan te bedenken dat ze die officieel pas bij 9 maanden ofzo hebben. Lekker dat je nog twee kindvrije dagen hebt voor het er echt opzit.

Twiedel, heb je op je werk nu ook al echt stapje terug kunnen doen? Haha die opmerking van twietie over de billen, kinderen zijn soms wel erg eerlijk...

Vandaag wel pittige dag, Hera was chagerijnig want had te weinig geslapen. Wat een dramaqueen kan ze dan worden zeg, af en toe ligt ze huilend plat op de grond, moet er heel stiekem ook wel beetje om lachen.

Nu even slapen, werkende leven is toch best vermoeiend... ;)
Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Hier weer een mijlpaal, eerste tandje bij Hero is door. Pfff nog even en hij gaat naar school...
-
Wow Hiro, idd, wat gaat Hero rap

Ik heb hier nog een heerlijk tandenloos bekkie met 7,5 maand oud! Verwacht ze voorlopig ook nog niet merk ik (komt omdat Sapjes eerste tandje met 11 maanden en 11 dagen pas om de hoek kwam kijken hihi)
Wow een tandje!! Dat gaat hard! Hier ook nog een tandeloos bekkie. Maar NZM had ook al rond 4 mnd een tand. Zo vroeg die wekker. Ik ga op weg naar werk!
Loeszie, en hoe gingen de eerste twee daagjes back in business? Ging kolven goed? En hoe deed mini het op de opvang?

Jua, nog iets meer dan een maandje... Komt nu wel echt dichterbij. Heb je al idee hoe je het wilt, ziekenhuis of thuis en met of zonder pijnbestrijding?

Twiedel, hoe gaat het met je?
Mini deed het heel goed op de opvang. Kolven ging redelijk maar niet genoeg voor 2 hele voedingen. Maar 200cc bij elkaar gekolfd. Gelukkig had ik gisteren op mijn thuisdag nog wat extra gekolfd. Ben nu wel moe van zo'n werkdag...weer moe van een hele andere orde

Wow Jua je bent gewoon alweer 36 weken. Ik zeg: tijd voor meldplicht!

Twiedel gaat ook hard. Trek je het nog een beetje? Nog even en dan heb je herstvakantie

Ik heb wel weer enorme zin in nieuwe forumbaby's
Hiro jij kunt ook wel weer door voor baby 3
Fijn dat je werkdag goed ging Loes! En dat Mini zich heeft vermaakt op de opvang. Hoe beviel het je nu om te kolven? Zie je het zitten om te blijven doen of denk je erover om af te bouwen?

Hiro, wat een snelle is Hero! Nu al een tand! Ik zeg: fotoooo :-D

Sap, ik vind dat babysapje al best veel eet voor haar leeftijd hoor. Ik zou het inderdaad ook rustig aan doen, gewoon kijken naar wat ze zelf aangeeft. Hoe gaat het eigenlijk met avondeten van Sapje? Eet ze inmiddels wel wat? Twietie weigert nog steeds alles, behalve hamburger en gister een paar hapjes droge macaroni.

Stella, hoe gaat het met rugdragen? Al wat meer geoefend? Wel toevallig, want in de indio die ik via ebay had gekocht zaten ook wat vlekjes. Het meeste is er weer uitgegaan. Maar ik vond het eigenlijk niet zo erg, want dan was ik zelf ook niet zo bang dat ik er vlekken op maakte .

Jua, hoe gaat het met je? Het komt nu echt dichtbij! Hebben jullie eigenlijk al bedacht wat je met JZ gaat doen als je gaat bevallen?

Pres, wat heb je toch een mooi ventje! En hij heeft altijd van die stoere kleren aan. Leuk om de foto's te zien!

Het gaat hier lichamelijk gezien weer een stukje beter. Ik heb het gevoel dat ik over mijn dip heen ben. Wat wel jammer is, is dat Twietie de laatste dagen wat van slag is. Veel huilen en jammeren. Snel boos, maar tegelijkertijd ook erg hangerig naar mij toe. Ook 's nachts is ze een paar keer helemaal overstuur geweest zonder een duidelijke reden. Ik heb idee dat ze niet fit is (ze eet ook nauwelijks), maar ik kom er niet achter wat er precies aan de hand is. Nou ja, hopelijk is ze er snel weer overheen.
Ja Stella, dat klopt. Ik vond het toen heel duidelijk vanaf de 30 weken écht pittiger worden. Dus Twiedel, ik snap het helemaal!

Ben je nog extra aan het genieten van je verlof Stella? Zie je op tegen vrijdag, de eerste wenochtend van KVR? Mooi is je indio zeg, alleen al om hoe hij eruit ziet zou ik een indio willen... *mag niet meer van mezelf*

En KVR zelfs soms al in maatje 74, dat gaat ook snel zeg! Hier kan Babysapje net is 68 hoor. Zal de tabel nog even bijwerken, ze was qua lengte minder snel gegroeid als qua gewicht.

Hiro, was Hera afgelpen weekend alweer wat gezelliger? En door voor baby 3... haha. Loeszie is er snel bij voor je. Denken jullie er uberhaupt wel eens over na?

Loeszie, wat heerlijk dat het zo goed was gegaan met WZM op de opvang. Had je gelijk een lange dag vandaag? Ik vind de kolf opbrengst nog best goed eigenlijk, houd je dit vol denk je?

Twiedel, wat sneu dat Twietie niet lekker in haar velletje lijkt te zitten. Soms heb je van die dagen he, ik herken het wel een beetje. Gelukkig gaat het hier meestal als ik op dag 3 hoop dat ze weer wat gezelliger is weer over

Sapje eet nog steeds geen avondeten. Heel selectief eet ze dingen als appelmoes, soms droge pasta of rijst, pannenkoeken, pizza, patat, sommige soep, kroepoek. Allemaal niks gezonds dus. Ze weigert te eten. Ze krijgt nog steeds gewoon eten op dr bord. Altijd. Maar ze eet dus nagenoeg nooit iets. Ze wacht gezellig aan tafel totdat wij klaar zijn en dan eten we samen een toetje.

Hoeveel weken hebben jullie herfstvakantie? Hier verschilt het per basisschool, 1 of 2 weken. Ga je eigenlijk met 34 weken met verlof of werk je langer door?

Hier alles goed! Babysapje ontwikkelt snel, het is zo'n heerlijk grietje. Geniet ontzettend van de momentjes knuffelen. Dat ze op mijn schoot zit en heel dicht met haar gezichtje bij mijn gezicht komt, en dan zo lief met haar handjes voelt aan mijn neus, wangen.. Wangetjes tegen elkaar, daar geniet ze echt van. Ze kan ook zich ook zo fijn lekker 'in mij storten'. Helemaal hangen en in me kruipen, zo fijn.

Heb gisteren Sapjes fotoboek weer eens gepakt. Zo leuk om te zien dat Sapje zat vanaf 6,5 maand en met 8,5 maand in de box stond. Babysapje doet dat beide niet (nu 7,5 maand) maar ligt bijvoorbeeld weer veel op haar buikje te spelen. Dat vond Sapje dan weer verschrikkelijk. Leuk om te zien hoe verschillend ze toch in die dingetjes ontwikkelen. En ook mooi om juist dezelfde dingen te zien. Babysapje heeft nu (net zoals Sapje had rond die leeftijd) de eenkennigheidsfase. Heel hard huilen als er onverwachts iemand voor dr neus gaat hangen. Zo zielig, gaat ze echt intens snikken.

Had ik trouwens al vertelt dat Sapje voortaan op ballet zit? Zo leuk, ze geniet er echt van. Ik hoor regelmatig als ze een stapje of beweging doet 'doet de balletjuf ook!'
Ik lees net heel goed nieuws op FB van Liselot!! Ik ben er gelijk helemaal vrolijk van!

Maar nu moet ik weer verder met nakijken, ik mocht van mezelf maar heel even pauze houden .
Inderdaad super nieuws voor liselot. Ben heel erg blij voor haar.

Loeszie, haha voorlopig geen derde hoor. Blij om weer even mijzelf te zijn. Had je nog wat extra gekolfde melk of krijgt ze nu op opvang ook standaard een keer kv?

Jua, spannend weer bijna tijd voor meldplicht, maar je hield zelf rekening met 41 weken toch?

Twiedel, Pfff moet je nog veel nakijken? Vooral nu heb je avonden lijkt mij ook wel nodig om bij te komen.

Sap, grappig zeg dat je meisjes zich weer zo anders ontwikkelen. Vind je ook al dat ze ander karaktertje hebben?

Hera is nog steeds beetje chagerijnig, weet niet goed wat er aan de hand is. Misschien herfstdipje...
Klaar! Morgen komt er weer een lading aan, maar dat kan ik in de vakantie doen. Wij hebben trouwens maar een week vakantie (volgens mij vroeg Sap dat). Daarna moet ik nog drie weken werken. Ik ben dan ruim 35 weken. Dat zal wel pittig worden, maar zoals het nu gaat, zie ik het wel zitten.

Sap, erg leuk om te lezen hoe je meisjes zich ontwikkelen! Sapje stond dan trouwens al heel vroeg, terwijl ze pas laat ging kruipen. Zo schattig dat ze op balletles zit. Ik vond het filmpje ervan echt leuk om te zien! Durft ze nu al echt mee te doen of staat ze nog voornamelijk te kijken?

Het eten gaat dus hetzelfde als hier. Twietie wil ook alleen de

ongezonde dingen. Maar blijkbaar hebben ze er zelf geen last van en gaan ze hopelijk vanzelf ook andere dingen eten.

Hiro, haha, ik had stiekem ook gedacht dat jullie snel aan een derde zouden denken. Maar ik snap het heel goed dat je dat nu (nog) niet ziet zitten!

Het herfstdipje is heel herkenbaar. Twietie is ook niet te genieten. Morgen wordt het bijna 20 graden, misschien helpt dat

Vandaag trouwens de Driftbui aller driftbuien gehad. Mijn moederlijk geduld werd flink op de proef gesteld. Het was namelijk op het station, terwijl ik net mijn fiets had gepakt. En Twietie weigerde op de fiets te gaan. Krijsen, gillen, tieren.... het heeft volgens mij wel een half uur geduurd. Ik schaamde me af en toe best voor alle mensen die langs liepen, maar ik kon toch redelijk rustig blijven. Uiteindelijk bleek ze gewoon heel moe te zijn, want eenmaal op de fiets viel ze in slaap! Thuis kon ik haar overleggen in haar bed en sliep ze gewoon verder.

Ik vroeg me wel even af hoe ik straks met zo'n situatie om moet gaan als ik ook nog een baby bij me heb. Maar ja.... wie dan leeft, wie dan zorgt...
-
Oh ja... En hij spuugt Al-tijd als ik hem op mijn rug heb. Bah.
Dat laatste komt echt omdat hij nog zo klein is denk ik Stella. Babysapje deed dat eerst ook. Sinds dat ze de 6mnd voorbij is spuugt ze stukken minder. Dus ook als ik haar op mn rug (of buik) heb.

Ga nu snel gtst terugkijken en slapen. Vanavond cursus gegeven, was een leuke avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven