Betaalbaar abonnement met telefoon

13-10-2012 23:20 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben toe aan een ander abonnement. Nu ben ik wel een beetje aan het rondkijken, maar er zijn zoveel aanbieders en vormen.

Ik zoek een betaalbaar abonnement met een internetbundel van ong. 250 mb. Hebben jullie suggesties? Waar heb je goede ervaringen mee? Qua abonnement en smartphone? ( samsung y, galaxy s/ace, iphone 4s zijn de telefoons waar ik over denk)

Bedankt iig!
Wil je een abonnement in combinatie met een telefoon? Of een sim only met een losse telefoon. Hoeveel belminuten/smsjes etc.

Google eens wat zou ik zeggen. Ga eens naar een winkel en probeer eens wat telefoons uit.
Wat is betaalbaar voor jou?
kijk eens op www.gsmtopdeals.nl
Het liefst met een telefoon erbij, of voor een bijbetaling ofzo. Voor het abonnement denk ik aan max. 40 euro. En dan ong. 100-150 min. en smsjes
@ikkeh, dankje voor de tip, daar kan ik wel wat mee!
Wat zijn jullie ervaringen met de 'bekende' smartphones? Over samsung lees ik best veel negatieve verhalen, is dit echt zo? Sorry hoor, maar ben hier echt zo niet in thuis
Ik zou als ik jOu was een sim only dOen en een losse telefoon kopen. Ben je goedkoper uit.
ik heb geen ervaring met samsung, wel met sony ericsson en dus die website en mij bevalt het tot nu toe prima! was eerst bang voor het bereik bij tmobile maar ben nu bijna een jaar verder en het valt mij alleen maar mee!
Bij ben hebben ze een deal met een samsung y plus 250 min en 500 mb internet geloof ik,voor 14 euro in de maand, geen geld toch? ik heb het wel overwogen maar ik denk dat ik zelf het scherm te klein zal vinden, man heeft 3,2 inch scherm en dat vind ik dus klein
Ik ben zeer tevreden over mijn Iphone 4s. Besturingssysteem vind ik ideaal en t ding gaat lang mee. Weet niet hoe oud je bent? Anders zou je ook nog studentenkorting kunnen overwegen. Succes in ieder geval. Zou je wel aanraden lekker naar een winkel te gaan, kun je het zien en voelen.
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Ik heb eerst de samsung g1 gehad en nu de 3 en bevalt prima. Ik lees juist positieve recentie over de galaxy 3.
Ik zit bij HI, gratis Samsung Galaxy S plus, vorig jaar 35 euro per maand, 500mb internetst.
quote:citronella schreef op 13 oktober 2012 @ 23:59:

Bij ben hebben ze een deal met een samsung y plus 250 min en 500 mb internet geloof ik,voor 14 euro in de maand, geen geld toch? Bij Ben koop je de telefoon, dus betaal je eenmalig bv 190 euro, daardoor is het abbonnement goedkoop.
De ellende is dat bijna alle providers nu toestel-lease hebben. Daardoor betaal je mega veel in de maand bij de nieuwste toestellen en aan het einde van je abonnement is je toestel ook nog eens niet van jou..
.
Wat houdt dat toestellease precies in dan? Lees het overal inderdaad. Ik twijfel nu tussen Samsung en Iphone, maar de meningen zijn over beide telefoons/merken echt verdeeld..
En wat betreft die Ben aanbieding, die telefoon is gewoon gratis, dus echt wel een scherpe actie. Alleen het scherm lijkt mij inderdaad ook aan de kleine kant.
quote:heppiedepeppie12 schreef op 14 oktober 2012 @ 08:55:

[...]

Bij Ben koop je de telefoon, dus betaal je eenmalig bv 190 euro, daardoor is het abbonnement goedkoop.

Die aanbieding was met gratis telefoon.

Maar buiten dat koop ik ook liever een toestel dan dat ik het lease of dan dat mijn abonnementskosten maandelijks gigantisch duur zijn.

Ik hou niet van ondoorzichtige deals, met een los toestel weet ik tenminste gewoon wat ik waarvoor betaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven