Betaalbaar abonnement met telefoon
zaterdag 13 oktober 2012 om 23:20
Hallo allemaal,
Ik ben toe aan een ander abonnement. Nu ben ik wel een beetje aan het rondkijken, maar er zijn zoveel aanbieders en vormen.
Ik zoek een betaalbaar abonnement met een internetbundel van ong. 250 mb. Hebben jullie suggesties? Waar heb je goede ervaringen mee? Qua abonnement en smartphone? ( samsung y, galaxy s/ace, iphone 4s zijn de telefoons waar ik over denk)
Bedankt iig!
Ik ben toe aan een ander abonnement. Nu ben ik wel een beetje aan het rondkijken, maar er zijn zoveel aanbieders en vormen.
Ik zoek een betaalbaar abonnement met een internetbundel van ong. 250 mb. Hebben jullie suggesties? Waar heb je goede ervaringen mee? Qua abonnement en smartphone? ( samsung y, galaxy s/ace, iphone 4s zijn de telefoons waar ik over denk)
Bedankt iig!
zondag 14 oktober 2012 om 00:18
Ik ben zeer tevreden over mijn Iphone 4s. Besturingssysteem vind ik ideaal en t ding gaat lang mee. Weet niet hoe oud je bent? Anders zou je ook nog studentenkorting kunnen overwegen. Succes in ieder geval. Zou je wel aanraden lekker naar een winkel te gaan, kun je het zien en voelen.
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
zondag 14 oktober 2012 om 08:55
vrijdag 19 oktober 2012 om 21:19
quote:heppiedepeppie12 schreef op 14 oktober 2012 @ 08:55:
[...]
Bij Ben koop je de telefoon, dus betaal je eenmalig bv 190 euro, daardoor is het abbonnement goedkoop.
Die aanbieding was met gratis telefoon.
Maar buiten dat koop ik ook liever een toestel dan dat ik het lease of dan dat mijn abonnementskosten maandelijks gigantisch duur zijn.
Ik hou niet van ondoorzichtige deals, met een los toestel weet ik tenminste gewoon wat ik waarvoor betaal.
[...]
Bij Ben koop je de telefoon, dus betaal je eenmalig bv 190 euro, daardoor is het abbonnement goedkoop.
Die aanbieding was met gratis telefoon.
Maar buiten dat koop ik ook liever een toestel dan dat ik het lease of dan dat mijn abonnementskosten maandelijks gigantisch duur zijn.
Ik hou niet van ondoorzichtige deals, met een los toestel weet ik tenminste gewoon wat ik waarvoor betaal.