*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hondje. Met de jongen leek er niets aan de hand. (hij stond meteen op, alleen wondje op gezicht) maar later op de avond bleek (na bezoek arts) dat hij zware hersenschudding, gekneusd hoofd en kaak, hele rechterkant blauw, schouder gekneusd en teen gekneusd had...) mijn man is met zijn vader naar politieburo geweest...Dus hij was pas heel laat weer terug. Met de auto is het helaas minder, want die rijdt niet meer, die moet dus gemaakt worden. Dit is dus het werkbusje van mijn man, aangezien hij eigen bedrijf heeft en een paar jongens die moeten werken...echt balen. Je schiet er allemaal niks mee op, maar ja.

Winterlelie inderdaad niet zo lekker geslapen :-). Je ligt toch wat te piekeren enz. vooral toen bleek dat die jongen toch wel wat verwondingen had zeg maar.

Mamayahoo geniet lekker van je vakantie! heerlijk er lekker tussenuit. Volgens mij gaat er een groot aantal van ons binnenkort lekker met vakantie , heerlijk hoorl

Twaalfseptember wat vervelend voor je! lijkt me verschrikkelijk, vooral als je al een kleintje hebt rondlopen...Ik heb er trouwens ook nog nooit van gehoord zeg, van een ontsteking aan evenwichtsorgaan??. Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte toe.
**Breek even in om te vertellen dat ik weer zwanger ben!

Ben eind december uitgerekend maar lees en blijf dat ook nog doen, met jullie mee hoor!

Fijn dat de 20 weken echo's zo goed gaan!!

Liefs, en ben weer weg!**
Sunlight! wat ontzettend gefeliciteerd zeg! Leuk dat je ook nog meeleest :-). Hopelijk gaat het allemaal goed! Heel veel succes en geniet ervan!
Sunlight, gefeliciteerd!! Leuk dat je ons dit geweldige nieuws nog even komt vertellen!!

Lino, wat zal dat schrikken zijn geweest!! En dan is het niet jullie schuld, maar jullie zitten nu wel met de ellende. Hopelijk gaat het natuurlijk wel snel beter met die jongen!

Mamayahoo, je bent waarschijnlijk al weg, maar toch nog fijne vakantie!!

Winterlelie, ik heb het boek "Het nieuwste voornamen boek" (Van Berkel, Deelstra-Boerhof en Horjus) van een vriendin geleend, ik blijf erin kijken en zie elke weer nieuwe namen lijkt het.

Twisje, goed inkopen gedaan! Helaas geen tijd komende dagen, hoop dat ze de komende 5 maanden nog een keer zo'n uitverkoop doen....

Twaalfsept, dat klint heftig zeg, veel sterkte en fijn dat je moeder zo goed jullie kan helpen!

Paulien, jij ook fine vakantie. Goed idee om even kopietje mee te nemen bij de vk, wij gaan over 2 weken naar Griekenland, dus altijd handig om mee te nemen.

Movamoba, bij jou ook al zo heftig, positief blijven, probeer wel te genieten van je zwangerschap en geniet van je vakantie!

Alejandra, hier (nog) geen last van lekkende borsten, lijkt me ook wel vervelend, zeker als je net op je werk bent ofzo en je loopt met een nat plekje op je borst, een klein drupppeltje is al voldoende...

Zondag zijn we 1 jaar getrouwd, dus we gaan even lekker weekend weg. Niet heel bijzonder, naar huis van mijn schoonouders, die met vakantie zijn, wonen heerlijk buiten tussen de weilanden en niet zoals wij hier in de drukke stad....

Iedereen fijn zonnig weekend

liefs

Freddy
Hoi meiden,

*Sunlight, wat goed zeg, gefeliciteerd en idd erg lief dat je nog meeleest en dit mooie nieuws ook brengt! Geniet ervan.

*Lino, jeetje heftig verhaal hoor. Gelukkig is met jouw en de kleine alles goed. Nu de auto nog...

*freddy, lekker zeg een weekendje weg. Geniet ervan en natuurlijk gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum!

*mamayo, geniet van je vakantie!

*12-9, wat een ellende zeg, fijn dat je hulp krijgt van je moeder. En hopenlijk was dit het en gaat de rest van de zwangerschap voorspoediger! En ja, als je éénmaal aan het bevallen bent, wil je liever een andere pijn. hahaha

Wat een lekker weer hé, alleen zijn de voorspellingen voor volgende week minder en daar baal ik van, zijn we eens lekker samen twee dagen vrij, wordt het waarschijnlijk regen, regen, regen. BAH!

Straks komt mams en vriend en die eten lekker mee, dus zal even het strijkgoed weg werken.

Vriendin van mij belde net, zij krijgen een jongentje! Alles was goe den gezond. September is wel de maand van de jongens of niet..

Doei,xxx
Leontien, zeker lekker weer Alleen jammer straks van die vrije dagen inderdaad.

Ben je ook al aan het aftellen voor je 20 wk echo?

Freddy, leuk dat jullie even weg gaan. Alvast gefeliciteerd met jullie 1 jarige jubileum

Sunlight wat goed zeg! Gefeliciteerd! Fijn voor jullie. (f)

Lino heftig zeg dat ongeluk! Pff.. Gaat het allemaal wel een beetje?

Belle lekker zeg 2 weken naar Italië! Lekker genieten!

Mamayahoo, jij ook een fijne vakantie!

Twisje, leuk hè die inkopen doen? Ik wacht eerst even totdat het kamertje een beetje klaar is, anders kan ik echt niks kwijt!

En ik wil de 20 weken echo even afwachten. Ik heb eigenlijk nog helemaal niks gekocht. Terwijl de eerste keer toen ik zwanger was, de kast al vol lag..hihi..

Winterlelie, ik ben ook nog op zoek naar een goed boek. Dus als jij een goede hebt..hoor ik het graag

En heb je liever niet dat ik het in het schema vermeld wat het geslacht is? Want dan maak ik jou gewoon groen.

Twaalfsept, wat een verhaal zeg. Jakkes, ik hoop dat het snel allemaal weer wat beter gaat!

Hondje is het gelukt met het poetsen?

Pauline, fijne vakantie. Waar ga je naar toe?

Movamoba veel plezier op Texel!

ADL gefeliciteerd met je nichtje. Alles verder goed? Hoe heet ze? Kan ik misschien weer nieuwe namen op doen. Ik vraag aan iedereen die iemand kent die bevallen is,hoe ze heten.. Misschien zit er nog een leuke naam bij..

Zo net nieuwe schoenen voor m'n zoon gekocht. Kom ik bij de kassa zijn ze ineens 10 euro goedkoper! Beter!

Voelen jullie de baby nu regelmatig? Ik voel hem/haar alleen eigenlijk maar s avonds als ik in bed lig, en dan ook niet altijd. Word er soms wel zenuwachtig van. Ben tenslotte al bijna 21 weken! Ohh.. houdt het nog eens een keer op die onzekerheid??
Sunlight dat is snel zeg, gefeliciteerd hoor!!! Echt super voor je!

Naatie, ik ga dit weekend even op zoek naar een goed boek, als ik wat vind laat ik het weten, bedankt voor de tip in ieder geval Freddy. Maak mijn kleurtje inderdaad maar groen, dank je.

12 september: heel veel sterkte!

Lino: naar zeg allemaal, gelukkig is alles goed met de baby!

Nog even vraagje: die vlekken die je door de zon kunt krijgen, is dat nu alleen in je gezicht of ook op je lijf? Ik lees eigenlijk overal alleen over een zwangerschapsmasker (dus gezicht), betekent dat dus veilig is voor vlekken?
lino gaat t weer wat? jee schrik je kapot man!

die vlekken is t ergste op gezicht d8 ik...gaat er nooit weer af..

gewoon insmeren..denk ik?

vraagje hoeveel zijn jullie gegroeid?

ik ben nu 21 weken zwanger en 4 kilo gegroeid! baby was lekker aan t groeien dus mist niks..

sommigen zijn al 10 kilo gegroeid..
Hey meiden,

Lekker weekend vandaag??? Gaan jullie nog wat leuks doen?? Genieten van het weer zolang het duurt...

Ik ben nu 17 wkn zwanger en ongeveer 2 kilo gegroeid, en heb sinds deze week zw, broek aan. Kon t niet langer uitstellen, mn knoop deed zon pijn in mn onderbuik.

Ik heb alleen sinds een weekje dat ik echt helemaal niks voel in mn buik. Ik vergeet soms echt dat ik zwanger ben. Heeft iemand dat hier die ongeveer even ver is als ik????

Ik vind het wel een beetje gek namelijk, ik voel me totaal niet zwanger op mn zw. broek na dan..Die 1 of 2 kwaaltjes die ik had zijn ook voorbij.

Herkent iemand dit?? Begin gewoon weer te twijfleen of er echt wel wat in zit...raar he???

Sunlight onwijs gefeliciteerd meid, het is je gegund!!!!

fijne avond meiden...xxx MW
hallo meiden,

Lino: ben je al weer wat bijgekomen van de schrik??

Sunlight: gefeliciteerd! geniet ervan!

12-9 :gaat het allemaal al weer wat beter?

vandaag gesprek gehad met mn baas, ik ga een heel stuk rustiger doen, heb nu 2 weken vakantie en als het daarna niet minder benauwd is, ga ik tijdelijk een "los" project doen, waar wat minder druk achter zit, en op tijden waarop ik me goed voel (dus niet meer iedere dag om 6 uur op en pas tegen 7 uur thuis.... heerlijk!) collega's nemen mijn reguliere taken over, dus ik ben alleen gevraagd om de overdracht te regelen. Fijn gevoel! nu ben ik sowieso wel heel blij met mijn baas, ze houdt echt rekening met mensen.

Dit weekend wordt het echt prachtig weer, he? heb zo een zin om de zon op te zoeken, ik vond het vandaag al heerlijk om weer buiten te lopen!

voor alle meiden die deze week hun 20weken echo hebben: succes! hoop dat alles goed gaat!

fijn en vooral warm weekend allemaal!
Jeetje Lino wat een toestand? Alweer een beetje bijgekomen?

Sunlight, wat leuk dat je nog meeleest en super dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd. Voel je je goed?

Vandaag heb ik een oproep gekregen voor het baarmoederhalskankeronderzoek (uitstrijkje dus). Ik wordt dit jaar 30 dus dat klopt. Kan je dat laten doen als je zwanger bent? Ik ga zoiezo daar even mijn arts over bellen..

Ik begin nu wat kilo's aan te komen. In totaal nu 3 kilo dus valt nog reuze mee. Als je m'n buik ziet lijken het er veeel meer. Haha!

Ik heb wel de hele dag door honger en lekkere trek, vooral in ongezonde dingen helaas..

Probeer me toch nog een beetje in te houden voor zover dat lukt.
Kiara, joh maar 3 kilo , dat valt reuze mee!! Knap hoor dat je je zo goed in weet te houden meid..
*Kiara, op de achterzijde van die "uitnodiging" staat dat je dit niet mag laten doen als je zwanger bent. Je moet het formulier dan terugsturen met je uitgerekende datum erbij vermeld, en dan krijg je na die tijd vanzelf een nieuwe oproep. Heb deze oproep ook gehad twee maand geleden. Alles staat in de bijgesloten brief en brochure.

(Ik zit nu trouwens op 5 kilo, dik 20 weken zwanger)
Sunlight, gefeliciteerd! Wat fijn voor je!

Ik heb volgende week pas weer een afspraak met de gyn, pff, het duurt zo lang steeds. Ik zou elke week wel willen gaan om te kijken of alles goed is.

Ik voel ook helemaal niets van de zwangerschap, voel me prima en actief. Ik merk het alleen als ik aan het sporten doen of iets moet optillen, dan blijkt mijn kracht toch echt minder te zijn geworden.

Gisteren belde mijn moeder, die voor de eerste keer oma wordt, en we hebben weer eens heerlijk gekletst over zwanger zijn en alles wat er bij komt kijken. Hoe grappig is het dat er eigenlijk niets veranderd is in 27 jaar, zij voelde heel veel dingen op dezelfde manier.

Wat betreft aankomen, ik weet het eigenlijk niet, want ik heb thuis geen weegschaal. Ik heb het idee dat mijn buik nu pas flink aan het groeien is, en dus mijn gewicht toeneemt. Als ik bij de gyn ben geweest, zal ik het vertellen.
Goedemorgen!

Missworld, ook ik herken het wel hoor, dat je je bijna niet zwanger voelt. Vooral ook omdat jij het op dit moment nog niet voelt en verder geen kwaaltjes hebt...Misschien nog paar weekjes geduld en dan voel je het zelf ook. Als ik naar me buik kijk, dan weet ik genoeg

Naatie, ik had ook echt nog helemaal niets voor de nieuwe spruit gekocht :-) dus na de 20 weken echo heb ik ook voor het eerste een lief (meisjes) baby pakje gekocht. Ben alleen nog niet helemaal overtuigd van het feit dat het ook een meisje is , maar goed.

Mn zus die nu net zwanger is, (bijna 8 weken denk) die had ook al een 'pakje' gekocht voor de baby...dat zou ik dan weer niet zo gauw doen...ach ja zo ervaart iedereen het anders.

Wel superleuk dat er nu weer twee leeftijdsgenootjes bijkomen! Tussen mijn zus en mij scheelt het 3 maanden..

Movamoba, wat fijn dat het op je werk 'geregeld' is dat je gewoon wat rustiger aan kan doen! Dan is de druk er van af en dat voelt altijd goed! Fijn dat je zo'n lieve baas hebt!

Hoeveel vrouwen krijgen zo'n zwangerschapsmasker? Vorige zwangerschap heb ik het niet echt gehad...dan gaan we straks op vakantie, is ook geen gezicht, bruin lijf en een wit gezicht van het smeren

Allemaal heel fijn en zonnig weekend!
Zo Lino jij bent er vroeg bij. Ik dacht dat ik vandaag vroeg was voor de zaterdag! Was je dochtertje al wakker?

Heb eigenlijk niks te melden,maar het is nog een beetje vroeg om boodschappen te gaan doen, dus danmaar even op de computer.
Wat zijn sommige van jullie nog weinig aangekomen! Dan voel ik me echt een olifantje haha. Ik ben nu met 19 weken, 5,2 kilo aangekomen. Volgens dat ene schema wat ik destijds doorstuurde is dat keurig voor mijn lengte en startgewicht en ook in vergelijking met de vorige keer is het een stuk minder, maar het klinkt wel al als heel veel..
Hallo,

Gisteren waren wij 5 jaar getrouwd en om dat te vieren zijn mijn man en ik heerlijk een middag en avond naar de sauna geweest.

Was echt lekker, heerlijk ontspannen en lekker gegeten.

Iedereen die komende week een echo krijgt succes.

En voor iedereen die deze week een goede echo heeft gehad GEFELICITEERD.

SUNLIGT: tof gefeliciteerd.

Voor iedereen een lekker en weekend.

Groetjes,

Twisje
Goeiemorgen,

Allereerst Sunlight, van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, super!

Naatie, ons nichtje heet Anouk.

Ik span nog steeds de kroon denk ik met aankomen, want ik ben al 11 kilo aangekomen bij 21 weken. (terwijl ik normaal en overwegend gezond eet, en maar af en toe snoep) Helaas behoor ik tot de zwangeren die veel aankomen. Heb het ook buiten de zwangerschap om trouwens, een paar dagen wat meer eten/snoepen en er zit zo 1 of 2 kilo aan. Tja...

Verder wil ik alle zwangeren die nog voor de echo moeten heel veel succes wensen en veel plezier!

Verder voel ik me lichamelijk gezien gelukkig een stuk beter. Ook wel fijn want we gaan bijna op vakantie. Ik meld me bij deze dus af voor de komende 2 weken. Wij gaan naar Limburg voor 12 dagen en we vertrekken maandag.

Liefs ADL
ADL fijne vakantie!

Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer? Was echt een heerlijk dagje vandaag.

Wel voor een boek gaan kijken, maar helaas nog niets naar wens kunnen vinden.
Hoi Hoi,

ADL, Freddy en Belle, fijne vakantie!! En Sunlight, gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws!

Twisje, nog gefeliciteerd. 5 Jaar getrouwd, ik moet nog

Ik had ook een uitnodiging gehad voor een uitstrijkje precies tussen m'n 2 zwangerschappen in. Ben ik er mooi vanaf. Het viel best mee trouwens.

Movamoba, goed van je gesprek met je baas. Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is voor je!

Missworld, kan wel kloppen hoor dat je het 'vergeet'. De kwaaltjes zijn voorbij (als je geluk hebt) en je voelt je weer goed. Ik heb het in ieder geval vaker gehoord. Wanneer mag je weer naar de vk?

Naatie, ik voel hem al (bijna) elke dag. Meestal dus als ik even rustig zit..

Het was hier ook heerlijk weer, ben lekker veel buiten geweest. Verder gaat het hier goed, alleen merk ik wel dat ik minder kan doen dan ik wil. Ik heb ook best vaak een harde buik en probeer het dan rustig aan te doen. Hoort erbij zullen we maar denken.

fijne avond nog!
hondje hoe voelt een harde buik? ik heb de hele avond al een trekkerig stekende pijn boven in mijn buik bij de ribben ong...

werd er even bang van! ha zo op bed en leg er wel een warm kruikje tegen aan.

ik voel de baby ook erg vaak bewegen dus das dan wel weer prettig he!

slaap lekker iedereen!
Naatie, mijn dochtertje was nog niet wakker, maar werd zelf om 07.00 uur wakker en dacht ik ga er lekker uit. Heb ik even 3 kwartier voor mezelf, rustig bakje koffie, ff achter de computer...

ADL heel fijne vakantie , rust lekker uit en hopelijk ben je dan weer helemaal 'de oude' als je weer terug komt!

Ik voel de baby praktisch de hele dag door (kreeg nu ik dit tikte meteen een reactie in mijn buik :-) ). Toch apart, omdat mijn placenta toch voor ligt...Voel het ook echt op bepaalde tijden, bijvoorbeeld rond het avondeten en dan om 22.30 als ik naar bed ga en nu dus ook :-)

Jacqie, ik weet ook niet precies hoe een harde buik nu voelt, aangezien ik dit volgens mij met vorige zwangerschap ook niet echt gehad hebt...

Wij gaan morgenochtend met de fam. (ouders, zus, broer en de kids) voor 3 daagjes naar de Preston Palace. Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd. het zal ongetwijfeld een dolle boel worden met 5 kleintjes rondrennend. Maar er is daar veel te doen voor de kids dus zal wel leuk worden.

Misschien kom ik vanavond nog ff langs en anders tot woensdag! allemaal alvast een gezellige koninginnedag!
Hondje, ik mag dinsdag weer naar de VK en dan zal ik het hartje weer horen en gerustgesteld zijn. Ja ik denk dat jullie gelijk hebben, de kwalen zijn over en dan voel je niks meer. NU wachten tot ik de baby begin te voelen.

Heerlijk weer he dames, jullie gaan allemaal leuke dingen doen lekker hoor. Preston palace en Limburg leukkkk ik vind maastricht ook helemaal geweldig. Ikben in juni jarig en dan wil ik weer een weekendje naar Mstricht. Zo gezellig daar. Alleen voor ns dik 2 uur rijden maja heb ik er wel voor over.

Twisje gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum!!!

Tja over t aankomen, dat kan zo verschillen, je kan eerst langzaam aankomen en dan opeens als een gek gaan groeien. Of je groeit eerst heel snel en dan staat t opeens stil. Ach ik probeer niet al te gek te doen, en vooral veel fruit en groente naar binnen te werken, en natuurlijk ook regelmatig eten.

Als je maar goed voor jezelf zorgt, dan krijgt je baby ook al t goede binnen.

Maar ja ik houd wel in de gaten want ja wat er aan komt moet er ook weer af dus ja...ik probeer t wel te beperken hoor, maar ja die (vr)eet momenten kan ik ook niet altijd tegenhouden hoor.

Zeker softijsjes nu daar ben ik echt verslaafd aan erg he...

Meiden fijne dag ik ga lekker rommelen in huis en tuin
Jacqie, een harde buik merk ik meestal dat ik een soort 'pijn' heb in m'n buik en als ik dan voel ik 'tie keihard. Dus de spieren zijn helemaal aangespannen. Het kan ook een gedeelte zijn, dus alleen bovenaan ofzo.

Maar hoe gaat het nu met je??

Missworld, dat heb ik ook van dat aankomen. De ene week groeit m'n buik elke dag wel en daarna lijkt het wel of het stilstaat. Zal er wel bijhoren.

Hoe was jullie dag verder? Wij zijn naar een verjaardag geweest en hebben daar lekker in de tuin gezeten. Het schijnt deze week week slechter weer te worden, balen!

Fijne avond nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven