Mode & Beauty alle pijlers

kleurshampoo

14-10-2012 17:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriendin willen heel graag een blonde kleurshampoo doen. Maar wij hebben een hele donkere kleur haar. Dus is het mogelijk om een blonde kleurshampoo te doen? Of krijgen we dan orange haren? En welke is dan de beste om te gebruiken?
Een blonde kleurshampoo op donker haar pakt niet.
Nee, dan zul je echt moeten blonderen.
Dat gaat niet werken meiden. Kan alleen op blond haar.
bedankt! Dan gaat het feestje helaas niet door =( !
kleurshampoo ??

hoe werkt dat dan, en welke merken hebben dat ?
quote:reanne schreef op 14 oktober 2012 @ 17:34:

kleurshampoo ??

hoe werkt dat dan, en welke merken hebben dat ?Kleurshampoo gebruik je net zoals een shampoo, maar dan kan je je haar een kleurtje geven voor een paar dagen. Als je het dan niet mooi vind, is het na een paar keer wassen er weer uit. Je hebt het van de merken Guhl, Andrelon, l'oreal, bijna alle merken volgens mij !
ooh :') nee dat hoef ik niet
Slaat donkerblond ook niet aan?
quote:Superhuisvrouw schreef op 14 oktober 2012 @ 17:18:

Een blonde kleurshampoo op donker haar pakt niet.Donkerblond ook niet?
Nee, helaas niet

Je haar kan alleen lichter worden als je er pigment uit haalt (met o.a. waterstofperoxide). Alle semi-permanente producten kunnen alleen maar pigmenten toevoegen.

Minder drastisch, maar wel wat lichter in zijn geheel, zijn bijvoorbeeld highlights. Zou dat een optie zijn? Met spoelingen e.d. kan je ook donker haar overigens wel een gloed geven (bijvoorbeeld rood).

Hopelijk kunnen jullie er iets leuks van maken!
quote:jen16 schreef op 15 oktober 2012 @ 15:55:

Nee, helaas niet

Je haar kan alleen lichter worden als je er pigment uit haalt (met o.a. waterstofperoxide). Alle semi-permanente producten kunnen alleen maar pigmenten toevoegen.

Minder drastisch, maar wel wat lichter in zijn geheel, zijn bijvoorbeeld highlights. Zou dat een optie zijn? Met spoelingen e.d. kan je ook donker haar overigens wel een gloed geven (bijvoorbeeld rood).

Hopelijk kunnen jullie er iets leuks van maken!Highlights heb ik al! Dat vind ik op zich wel leuk. Ik wilde het een keer in het geheel blond hebben. Als ik het lichter zou maken denk ik dat ik spijt krijg! Hahaha. Toch heel erg bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven