Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
SYTYCD 2012
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
SYTYCD 2012
02-09-2012 19:51
3489 berichten
1
...
55
56
57
58
59
...
140
S0LEIL
zondag 2 september 2012 om 19:51
Alle reacties
Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!
Dan met zijn dansers!
Wie geniet mee?
Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Anoniem_6523240b244e0
zondag 7 oktober 2012 om 21:36
Jammer dat ik geen houtkachel heb Liezze!
En het is nu in m'n woonkamer 23 graden zonder verwarming... Beetje zonde om dan te gaan stoken
S0LEIL
zondag 14 oktober 2012 om 20:01
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_6523240b244e0
zondag 14 oktober 2012 om 20:03
Yes ik ben op tijd thuis
Summerdance
zondag 14 oktober 2012 om 20:06
Alle reacties
Link kopieren
Zon, bedankt voor de FB update...
Voor mijn gevoel was het nog veel vroeger, 19.00 of zo...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance
zondag 14 oktober 2012 om 20:07
Alle reacties
Link kopieren
Ik was wel een beetje verbaast dat Sigourdinges naar huis moest
Ik had haar tijdens de selectie wel hoog zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
NymphadoraTonks
zondag 14 oktober 2012 om 20:07
Alle reacties
Link kopieren
Jammer dat dat duo niet samen meer is.
Het Viva forum is papaja.
S0LEIL
zondag 14 oktober 2012 om 20:08
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 20:06:
Zon, bedankt voor de FB update...
Voor mijn gevoel was het nog veel vroeger, 19.00 of zo... Ik keek er al de hele dag naar uit, haha, heb vorige week moeten missen natuurlijk.
NymphadoraTonks
zondag 14 oktober 2012 om 20:08
Alle reacties
Link kopieren
Waarom zijn die tieten zo overdreven in beeld?
Het Viva forum is papaja.
Summerdance
zondag 14 oktober 2012 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
An haar bonbonnieres vielen wel bijna uit haar jurkje zeg!
Maar, ze kan het hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_40852
zondag 14 oktober 2012 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Goedenavond!
Anoniem_40852
zondag 14 oktober 2012 om 20:10
Alle reacties
Link kopieren
Jaaa, ze had de afgelopen weken gewoon erg degelijke kleding aan. Dan valt het opeens weer op.
S0LEIL
zondag 14 oktober 2012 om 20:10
Alle reacties
Link kopieren
Ha die B!
Summerdance
zondag 14 oktober 2012 om 20:10
Alle reacties
Link kopieren
Ik ben en blijf gewoon nog steeds hopeloos verliefd op An
En op haar jurken EN op haar schoenen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_13400
zondag 14 oktober 2012 om 20:10
Alle reacties
Link kopieren
Is dit nu hetzelfde gebouw als dat van de video van Countdown van Beyoncé?
Ga in therapie!
Anoniem_40852
zondag 14 oktober 2012 om 20:11
Alle reacties
Link kopieren
Heej So!
c_estelle
zondag 14 oktober 2012 om 20:11
Alle reacties
Link kopieren
Summerdance
zondag 14 oktober 2012 om 20:11
Alle reacties
Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 14 oktober 2012 @ 20:10:
Is dit nu hetzelfde gebouw als dat van de video van Countdown van Beyoncé?
Geen idee!!!
Maar leuk dat je er bent
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
NymphadoraTonks
zondag 14 oktober 2012 om 20:12
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind het een hartstikke leuke vrouw! Met superkleren. Jurken waar ik op zat te kwijlen droeg zij, maar dit was wel erg overdreven vond ik.
Het Viva forum is papaja.
Summerdance
zondag 14 oktober 2012 om 20:12
Alle reacties
Link kopieren
Gewoon een grote auto
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_40852
zondag 14 oktober 2012 om 20:13
Alle reacties
Link kopieren
Heej Es!
NymphadoraTonks
zondag 14 oktober 2012 om 20:13
Alle reacties
Link kopieren
Hij is wel leuk en niet zo onder de indruk.
Het Viva forum is papaja.
c_estelle
zondag 14 oktober 2012 om 20:14
Alle reacties
Link kopieren
Hey Bert!
Anoniem_13400
zondag 14 oktober 2012 om 20:15
Alle reacties
Link kopieren
Ik kijk alleen effe mee in de reclames, zit Dreamgirls te kijken.
Ga in therapie!
Anoniem_6523240b244e0
zondag 14 oktober 2012 om 20:15
Wat een gave musical mogen zij bezoeken...
*jaloerse modus uit*
Summerdance
zondag 14 oktober 2012 om 20:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 14 oktober 2012 @ 20:15:
Ik kijk alleen effe mee in de reclames, zit Dreamgirls te kijken.Leuke film!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
1
...
55
56
57
58
59
...
140
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
1 minuut geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
3 minuten geleden
Relatiebreuk en gezamelijke huurwoning, rechten?
in
Geld & Recht
-
14 minuten geleden
Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 6
in
Psyche
-
17 minuten geleden
We moeten vaker naar kantoor, hoera of jammer?
in
Werk & Studie
-
27 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
1 uur geleden
Situatie Midden-Oosten IX
in
Actueel
-
2 uren geleden
Advies buren gedoe
in
Geld & Recht
-
3 uren geleden
Twijfel relatie help
in
Relaties
-
3 uren geleden
De Bachelorette 2026 via Videoland
in
Entertainment
-
3 uren geleden
Terug naar boven