kleding verbrand in wasmachine.

17-10-2012 17:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn wasmachine maakt heel veel lawaai en mijn kleding kwam er net met brandplekken uit, stuk dus.

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt? Wat is voordeliger laten maken of een nieuwe?

Hij is zeven jaar oud en was een goedkoop merk.
brandplekken? Uit een ding waar water in zit?? Nog nooit van gehoord! en ik weet ook niet of ik zo'n apparaat zou vertrouwen nadat ie gemaakt is...
Ik zou zeggen: koop een nieuwe. Check je ook even de rest van je electra?
Is de kleding niet blijven zitten ergens achter vandaar die brandplekken ??
Erg vreemd zeg. Nog nooit van gehoord dat dat kan.

Ik zou zeker voor een nieuwe gaan dan.
Wow.

Die machine zou ik niet meer gebruiken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heeft het niet langs het rubber geschuurd.

Heb ik ook wel eens gehad, dan zitten er gaten in en zie je een soort van grijzig/witte vegen.

En je ruikt het ook.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Gewoon een goedkope nieuwe kopen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als de brandvlekken gaten zijn waarbij het lijkt alsof het weggesmolten is dan heeft het waarschijnlijk vast gezeten. Heb ik laatst ook gehad met een tshirt en dat leek idd alsof het verbrand was.

Minder in de wasmachine en goed opletten of het niet tussen het deurtje zit :Imao:
Stomme Viva smileys.. Grrr
it's a big club and you ain't in it
is vervolgschade.... valt onder de inboedelverzekering!
Verzekering bellen voor het wasgoed en een machine kopen voor 400 euro.

Ik had ooit een kapotte machine, gelukkig gaf ie op het display een code aan. Zou volgens de meneer van de machinemakerij rond de 300 euro kosten, incl. voorrijkosten. En dan alleen garantie op het onderdeel dat vervangen werd.

Leg er 100 euro bij en je hebt een nieuwe machine met 2 jaar volledige garantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven