Trio

17-10-2012 18:59 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,

Wij zijn een stel man vrouw van midden 30,onze (meer mijn idee) fantasie is een trio (man man vrouw)

Mijn vrouw wil het ook wel maar heeft nog twijfels ze vind het spannend maar soms wilt ze het gewoon niet. Dus iets afspreken met iemand is moeilijk ik weet niet van te voren of ze het dan wel wil. Nu mijn vraag heeft iemand ervaring hier mee met een trio dat ze het kan lezen en dan meer zo iets van ja dat wil ik gewoon een keer.

Zijn er soort "sex hotels" Waar je dat een kamer boekt en als het zo ver is er een man bij kan komen en het spel kan beginnen.

Graag jullie reacties

Gr.
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 20:51:

We hadden het er samen over hoe je zoiets kan doen plannen is

Niet te doen zoiets moet zolopen en gaat moeilijk als je samen bezig

Bent en dan zin ( zij ook) er in hebt en zo is het idee gekomen heb geen kast of menukaart

daar had ik nog niet aan gedacht : ) : )Volgens mij zijn er genoeg mensen die dat wel plannen en is dat best te doen.
Euhhmmmm....wij hadden het tot in detail gepland hoor.

De datum, de plaats, wat wel, wat niet, een stopwoord, en boven alles, grenzen bepalen.

Stop is stop.

Daar is echt wel wat praatwerk aan vooraf gegaan hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ja we praten er zeker over maar als ze geil is vind ze

Het lekker en wil ze echt voor gaan maar er voor en er na heeft ze twijfels,

vandaar de vraag en tips gevraagd en die zijn duidelijk

Gr
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 21:05:

dat kan bestPrecies. Dus waarom doe je het niet en probeer je middels het viva forum je vriendin te overtuigen?
daarom moet je erover praten als ze niet geil is...

Wil ze dan niet....dan is het klaar!
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 21:05:

ja we praten er zeker over maar als ze geil is vind ze

Het lekker en wil ze echt voor gaan maar er voor en er na heeft ze twijfels,

vandaar de vraag en tips gevraagd en die zijn duidelijk

GrJe moet de afspraken maken als ze niet geil is. Wil ze niet als je niet geil is, dan wil ze niet. Geile praat als je geil bent is 1 ding, als je 'nuchter' bent en er dan goed over kunnen praten is 2 en daar vandaan vloeit dan (of niet) stap 3 (serieus bepraten hoe en wat en welke afspraken) en dan eventueel stap 4 (iemand uitzoeken), stap 5 (nogmaals afspraken doornemen en een stop-woord afspreken) en stap 6 is een datum prikken.

Jij wil 6, zij zit bij 1.
Bedankt voor zo ver

Komt misschien een keer in de toekomst

Gr
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 21:41:

Bedankt voor zo ver

Komt misschien een keer in de toekomst

GrOf je gaat heel open met haar praten over je fantasieën, op een serieus en on-geil moment
Waarom een trio man man vrouw?, doe je dit voor je vrouw, omdat je denkt dat zij hier meer aan heeft of doe je dit voor jezelf omdat jij nieuwsgierig bent naar een man?.

Want als je het doet voor je vrouw dan zou een vrouw vrouw man trio wellicht ook een idee zijn. Wellicht vind ze dat te bedreigend maar daar kun je afspraken over maken hoe ver je daarin wilt gaan. Ook is een pc een goede optie om eerst eens wat rond te kijken, zonder verplichtingen
quote:thomaaas schreef op 17 oktober 2012 @ 21:43:

[...]

Of je gaat heel open met haar praten over je fantasieën, op een serieus en on-geil moment Neehee.....dat is communikaasie......das eng!
quote:Summerdance schreef op 17 oktober 2012 @ 22:03:

[...]

Neehee.....dat is communikaasie......das eng!Ohja, dat is ook zo. Toch maar dat mannen-afhaal-menu tussen de afhaal-pizza en de afhaal-chinees hangen dan. Wie weet kiest je vriendin er wel een voor je uit voor je verjaardag TO!
we vinden het geil ( ik vooral) dat ze me pijpt en dat zij dan weer geneukt wordt enz. ik ben zeker niet

geïnteresseerd in een man of iets, alleen dat hij met me vrouw wat doet 2 vrouwen is niet onze

Fantasie.

En dat praten wat steeds terug komt doen we ook en ja ook daar over.

Gr
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 22:09:

we vinden het geil ( ik vooral) dat ze me pijpt en dat zij dan weer geneukt wordt enz. ik ben zeker niet

geïnteresseerd in een man of iets, alleen dat hij met me vrouw wat doet 2 vrouwen is niet onze

Fantasie.

GrOk dat is duidelijk, meestal is het nl andersom. Tenminste die indruk heb ik. Wel eens gedacht aan het bezoeken van een pc?
Bespreek eerst eens jullie fantasieen, ook die van haar. want ik begrijp dat dit meer jouw fantasie is maar wat vind zij bv spannend?

Pc is overigens parenclub en ook een manier om een spannende ervaring te hebben, je hoeft niets met andere te doen maar kijken en bekeken worden, de spannende erotische omgeving kan ook een manier zijn om een fantasie waar te maken zonder dat je gelijk iemand erbij haald. En daar kun je stap voor stap eens ietsje verder gaan zonder dat je gelijk B moet zeggen (je kunt altijd afhaken als de grens bereikt is.)

Hierover kun je meer lezen in het parenclub topic waar meer stellen vertellen over hun fantasieeen en hoe ze die werkelijkheid lieten worden.

dit zijn mogelijkheden waar je in de toekomst over kunt denken, maar wat men al zegt, jij bent veel verder dan je vrouw, zij moet eerst aan dit idee wennen. het is goed mogelijk dat jij het idee al lang naast je neer hebt gelegd en zij ineens komt met een "wat je toen zei over die man erbij....." geef haar de tijd om te wennen dat dit kan, dat dit mag, dat dit niet raar is enz. Daarin ben jij al verder dan zij en is het bij haar nog een fantasie die ze in jouw bijzijn durft toe te geven.

wat niet beteken dat het ook geen fantasie voor haar kan blijven en mogelijk iets dat ze niet perse echt hoeft te verwezelijken.

Je hebt hiervoor nog jaren de tijd, neem ook de tijd om evt naar zo iets ook toe te groeien met elkaar.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:denniso schreef op 17 oktober 2012 @ 22:09:

Fantasie.

GrIk lees vooral wat JIJ geil vind en niet dat je vriendin dat vind. Heb je al eens een open (en nuchter dus niet geil) gesprek gevoerd over fantasieën en hoe de ander daar tegen over staat? Ken je haar fantasieën? Hoe sta jij tegenover die van haar?
Ja ook overgehad, maar als ze "nuchter" heeft ze twijfels en ik dacht van vraag hier op het forum

voor tips en of advies .

En dat is grotendeels gelukt

Bedankt,

Gr
Sluit me helemaal aan bij doddie,s reactie. Voor ruim 4 jaar geleden had je mij ook niet moeten voorstellen om naar een parenclub (pc) te gaan, maar toen die suggestie 1 x was gewekt, begon er langzaam toch wel iets te kriebelen. Je vriendin vind het wellicht moeilijk om over haar gevoel te spreken, of haar fantasieen. Ik durfde destijds ook niet aan mijn man te bekennen dat ik wel eens graag wilde weten hoe het met een vrouw zou zijn. Pas na een parenclub bezoek, waar dit eigenlijk heel vanzelf gaat, werd dit bij ons bespreekbaar.

Nogmaals bij een pc hoeft er niets, alles is heel respectvol en men zal je echt niet bespringen. Het is gewoon ook een leuke manier van uitgaan. Als je gaat pak dan wel de juiste club!!
Ik zou er nog maar eens heel goed over nadenken. Hoe zal het zijn met een man erbij.... Mijn ex had destijds ook dergelijke wensen, maar dat liep heel anders. Na een stapavond met nog een stelletje en een vrijgezelle vriend/collega van mijn man, ging de laatste met ons mee naar huis voor een afzakkertje. Ik moet moet er wel bij zeggen, dat het totaal niet geplaand was toen. Mijn ex had het er alleen wel eens over gehad, maar meer ook niet. Thuis op de bank begon mijn ex geil te doen en betrok z'n vriend erbij. Het overviel me eigenlijk, maar ging er wel in mee. Om een lang verhaal kort te maken. We begonnen te vrijen, maar wat vrij pijnlijk was, bij mijn ex verdween de erectie. Ik werd dus in onze woonkamer, op de bank genomen door de zijn collega. Hij zat er naast bleef masturberen, om een erectie te krijgen wat uiteindelijk niet lukte. Nadien was de vriendschap over en niet veel later ook onze relatie. Of dit echt het enige gevolg is geweest, weet ik niet. Maar het heeft er zeker mee te maken gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven