Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat gewetensvol van je Tonks! Petje af hoor.

Ik hoop dat Kaat het leuk blijft vinden.

Gaat ze om het weekend naar pa of helemaal niet? Ik hoor je er eigenlijk nooit over.

2 cent meer of minder heb ik over gedacht maar wil geen extra hartklachten op mijn geweten hebben.

nu blijft zijn boekhouding keurig in evenwicht.

Sukkeltje
Tsssss, Conard doet zijn naam weer eer aan hè. En dan een herinnering sturen Sneu type, ik snap wel dat hij het aan zijn hart krijgt.

En nog een tssssssss. Wat bezielt mensen toch om hun hele hebben en houwen op internet te zetten? Inclusief sexleven. Hebben ze dan geen hersens in hun hoofd?

Hoe vindt Kaatje het om er een halfbroertje bij te hebben?

Wij zijn weer thuis. Bwurp. Route was wel leuk he. Het ging ons vooral om de reis, en het gebied achter Zutphen / Arnhem is wel erg mooi om doorheen te rijden.

Zutphen is een haske leuk stadje. Arnhem mwah, maar we hadden zin om weer even een stuk te lopen en een terrasje te pakken. Nijmegen is ook leuk ja, maar er reden geen treinen tussen Arnhem en Nijmegen. En we wilden niet te ver naar het zuiden, om de herfstvakantie te ontlopen. Uiteindelijk in Amersfoort gegeten, een restaurant midden op het perron. Het heet dan ook Perron 4/5. Erg lekker en zo leuk dat je steeds de treinen af en aan ziet rijden, ze staan pal naast je tafeltje.

En jemig, wat was het warm vandaag. Ik heb echt peentjes gezweet. Eigenlijk een beetje jammer, want ik heb echt zin in die herfstige frisheid. Komend weekend ook maar rekening mee houden dat het best warm wordt.

Ghe, Olijf, ik heb goede herinneringen aan de Posbank. Dat was mijn eerste date met man. We hadden het over 'naar het bos gaan'. Ik had dat in mijn jeugd zelden gedaan, dus hij stelde voor om mij dan een keer mee te nemen. We hadden toen nog geen relatie. Man dacht oprecht mij een plezier te doen om mee mee te nemen naar het bos, ik vond het vooral een vreselijk goeie date. Maar dat had hij niet door. Uiteindelijk hebben we zo'n 100 meter gelopen in het bos en zijn we 2 uur later weer terug naar de auto gegaan.

Ratteke, was het leuk bij de babies? Niet al te hard geniest in hun bijzijn?

Over baby gesproken......Bor........?
Lekker dat het kouder wordt, Fant. En die sneeuwschoenen lijken me geen overbodige luxe!
De baby's waren nog wakker gelukkig toen we aan kwamen. Dat jochie is super, meisje is wat stiller. K vond vooral het speelgoed leuk wat ze hadden. Hij heeft met alles gespeeld. Foto's komen nog op fb

Nu naar bed, ben nog niet helemaal boven Jan merk ik nu. Dus slaap lekker allemaal.

Morgen meer reacties.
Bor leeft nog, kind zit nog binnen hoor

Wat leuk voor Kaat, een halfbroertje

Beterschap voor Ratteke!

Moest wel grinniken om die 2 cent minder, pietje precies haha

Klinkt goed Splint je dag!

En dat restaurant ook trouwens

Allemaal welterusten!
Fant, maandag is due date, nog niet over tijd dus
Ik kom alleen even ten teken van ik lees jullie wel! Morgen meer tijd voor reacties enzo, nu naar bed.

Fijn Borrie, dat je steeds even een teken van leven geeft. We slaan allemaal zwaar op hol in onze fantasie als je er eventjes niet bent.

Ben je al ongeduldig inmiddels? Of is het nog wel prima zo?

TH, drukke tante! Althans, dat gok ik zomaar. Hard aan het leren? Wat voor tentamen is het?

Ik ga lekker genieten van een vrij dagje in mijn up. Hopelijk kan ik mijn spijkerbroekenbestelling van Esprit ophalen vandaag. En in elk geval mijn jas, die was kapot en is weer gerepareerd bij V&D. Kan ik daar ook gelijk broeken kijken. Misschien kan ik dat ook wel op de fiets doen, het wordt weer zo zacht als gisteren begreep ik.

En verder moet ik natuurlijk de wacht houden bij de brievenbus.
Ghe, deze kwam ik nog tegen toen ik naar een afbeelding zocht van een 'zwangere smiley':

*shit, toch weer een beetje gewerkt*

Maar nu is alles opgeruimd en ga ik op pad. Spijkerbroeken en koffie halen bij het Kialapunt, naar V&D en nog een-of-ander-snoertje zoeken voor man. En hopen dat er niet te veel herfstvakantiekinders in de stad rondlopen.
Ik hou het nog wel een poosje vol hoor Splint, maar het zou zo langzamerhand ook wel fijn zijn om het achter de rug te hebben en weer langzaam te kunnen herstellen..

Vriend was lekker vrij vandaag, zijn nog eventjes samen naar de super geweest, pffffff was wel weer genoeg haha

Fijn weekend allemaal alvast!
Ha, lekker actief nog Bor.

Sjongejongejongejongejonge zeg. Net 3 kwartier zitten wachten bij de patatzaak. En ik had al honger toen we eerst nog boodschappen gingen doen. Bij de patatzaak kregen we nummertje 37, na 3 kwartier werden 38 en 39 afgeroepen. Toen is man zich er maar even mee gaan bemoeien.

Is dat mijn raspatat? Nee? Dan wil ik graag dat u NU mijn raspatat gaat bakken. Staat u nu een frikandel speciaal klaar te maken? Ik heb een frikandel met mayo besteld *maar deze is niet voor u*. Oh nee? U mag eerst die van mij maken en daarna pas een andere.

Het hielp wel.

Dus ja: fijn weekend allemaal!
Lol, nou zò actief! Ik lig de rest van de tijd zowat op bed, oh ja; heb ook nog even op een stoel in de tuin gezeten en de sla gemaakt.. Druk, druk druk

Pfff jeetje wat irritant zeg 3 kwartier wachten.. zou mijn kerel ook heeeeeel chagerijnig van worden.

Wij hadden een frietzaakje die het ook ging proberen, 30 meter naast de andere friettent..

Had je ook dat soort taferelen, we gingen een keer voor een man of tien frietjes halen en daar stonden ze tot buiten, dus wij naar de oude/andere frietboer ernaast.

Even later weer terug naar de auto, zaten alle mensen er nog steeds te wachten, het commentaar en gejoel dat wij met onze bestelling alweer op huis aan konden hahaha (terwijl daar ook best wat mensen in de zaak zaten)

Zaak heeft het niet lang volgehouden, op zich was het wel een leuk idee; zelfgesneden frietjes met echte mayo enzo.. maar het was echt vreselijk..
Ik krijg helemaal zin in patat!

Goee hoor Splint je dagje en hoe man reageert

Wat was er mis met de zelfgemaakte patat dan?
Het Viva forum is papaja.
Dat ze em alleen voorbakten dus je thuis zo'n slappe bal nattige friet uit een zakje haalde, je bestelling nooit klopte, en al zaten er 2 mensen je toch nog 3 kwartier op je bestelling moest wachten..

En dat alles geserveerd door een 14 jarige puber die duidelijk uitstraalde dat je beter weg kon blijven

Wij hebben zelfgesneden frietjes gegeten vanavond! Waren lekker!
Als ik me een voorstelling maak van hoe jij je nu nog kunt bewegen, lijkt me zo'n uitstapje naar de super best een hele opgave! Nou ja, en dan ook nog sla maken....... jij zult best lekker slapen vannacht!

Maar serieus: lukt dat nog een beetje, slapen?

Haha, wat een lol zeg met die frietjes! Vooral als je dan zo snel klaar bent. Wij hadden ook met gemak naar het volgende dorp kunnen gaan, dan waren we nog sneller klaar geweest.

Ghe, ik zit The Voice te kijken en tegelijkertijd het topic hier te volgen. Valt niet mee met die snelheid. Maar het maakt het kijken wel een stuk leuker!
Oooh ik las het ook een beetje verkeerd. Zonde en totaal niet professioneel dus.
Ghe, dat klinkt niet als een geweldige formule, Bor.

Mijn vader bakte bij ons altijd de frietjes thuis. Eerst voorbakken, en dan vlak voor het eten afbakken. Maar ik vond het veel lekkerder om die halfgebakken frietjes te eten. Moest mijn vader me steeds weer de bijkeuken uitjagen.
Hier, Tonks!

's nachts vaak wakker, maar in de ochtend val ik dan weer in slaap, ach ja, dat doe ik dan maar, voel me beter als ik toch nog wat uurtjes slaap pak, met kind zometeen zal dat er vàst bij inschieten

Met viva erbij is dat inderdaad een stuk leuker zulke programma's volgen, succes met je de blaren tikken
quote:NymphadoraTonks schreef op 19 oktober 2012 @ 21:07:

Oooh ik las het ook een beetje verkeerd. Zonde en totaal niet professioneel dus.

Ja duidelijk vertellen is niet mijn sterkste punt..

quote:Splinter02 schreef op 19 oktober 2012 @ 21:10:

Ghe, dat klinkt niet als een geweldige formule, Bor.

Mijn vader bakte bij ons altijd de frietjes thuis. Eerst voorbakken, en dan vlak voor het eten afbakken. Maar ik vond het veel lekkerder om die halfgebakken frietjes te eten. Moest mijn vader me steeds weer de bijkeuken uitjagen.

Oh herkenbaar! Vaders taak ook hier, en stelen strèng verboden haha

Mijn oma sneed gewoon extra, die hield er rekening mee dat de helft gesnaaid werd voor het afgebakken was lol
En goed lezen niet het mijne
Lol Bor

Tonks, wil je er nog mayo bij?
Lekker doen inderdaad Bor, die slaap nog pakken in de ochtend. En misschien krijg je straks wel een engeltje die al snel doorslaapt 's nachts. Of je stoot af en toe vriend uit bed om naar haar toe te gaan.

Ik type niet mee hoor, ben al lang blij als ik het met alleen lezen kan bijbenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven