linguale beugel
vrijdag 20 juli 2012 om 18:34
Sinds anderhalve week heb ik een linguale beugel (brackets aan de binnenkant van zowel mijn boven- als ondertanden). Ik heb ervaren dat pijpen iets is dat niet zo gemakkelijk gaat. Mijn vriend zei 'au' terwijl ik bezig was, dus het bleek niet zo'n goed idee. Ik vind het toch erg jammer en zonde, want wat mij betreft mist er nu wel iets. Zijn er soms dames hier die ook een linguale beugel hebben (gehad)? Wellicht dat jullie nog tips voor mij hebben. Alvast bedankt!
zaterdag 20 oktober 2012 om 00:04