Bruin zonder zon
woensdag 23 april 2008 om 09:15
woensdag 23 april 2008 om 09:59
Algasun. via de website www.algasun.nl te bestellen bij een verkooppunt bij jou in de buurt of via www.praktijkhelendehanden.nl
Succes verzekerd.
Succes verzekerd.
zondag 27 april 2008 om 18:30
Zag het inderdaad bij Kassa:
1: Nivea Body - Summer Beauty
¤ 5,49 / 250 ml
cijfer: 7,4
2: Kruidvat - Satine Soft Tan
¤ 2,49 / 250 ml
cijfer: 7,0
3: Dove - Sunshine Body Lotion
¤ 5,99 / 250 ml
Terwijl ik toch geen fan ben van Dove...ik werd daar oranjebruin van (zoals van alle zelfbruiners, die ik tot nu toe geprobeerd heb). Ligt dat oranje worden trouwens aan mijn huid of aan het product??
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de genoemde crèmes van Nivea en/of Kruidvat?
1: Nivea Body - Summer Beauty
¤ 5,49 / 250 ml
cijfer: 7,4
2: Kruidvat - Satine Soft Tan
¤ 2,49 / 250 ml
3: Dove - Sunshine Body Lotion
¤ 5,99 / 250 ml
Terwijl ik toch geen fan ben van Dove...ik werd daar oranjebruin van (zoals van alle zelfbruiners, die ik tot nu toe geprobeerd heb). Ligt dat oranje worden trouwens aan mijn huid of aan het product??
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de genoemde crèmes van Nivea en/of Kruidvat?
maandag 28 april 2008 om 01:21
mijn ervaring is dat het merk en de prijs etc niet uitmaakt omdat elke huid (zelfs verschillende huid binnen 1 lichaam) anders reageert...
het is dus maar net wat voor jou werkt en je bevalt qua kleur en textuur etc..
dat is heel verschillend voor iedereen, kijk maar naar de diverse topics hierover...
dat is heel verschillend voor iedereen, kijk maar naar de diverse topics hierover...
maandag 28 april 2008 om 08:08
quote:heyharvey schreef op 28 april 2008 @ 01:21:
mijn ervaring is dat het merk en de prijs etc niet uitmaakt omdat elke huid (zelfs verschillende huid binnen 1 lichaam) anders reageert...
dat is heel verschillend voor iedereen, kijk maar naar de diverse topics hierover...Precies, kijk eens hier: welke zelfbruiner geeft diepe/donkere kleur al na 1 keer..?
dat is heel verschillend voor iedereen, kijk maar naar de diverse topics hierover...Precies, kijk eens hier: welke zelfbruiner geeft diepe/donkere kleur al na 1 keer..?
zonne(n)(banken) doe je met oog en zorg voor je huid!
maandag 28 april 2008 om 12:10
Vraag eens wat monstertjes bij de douglas ed aan, misschien zit daar wat bij.
Persoonlijk vindt ik voor mijn gezicht de meeste zelfbruiners (heb alleen de wat goedkopere merken geprobeerd, zoals dagcremes van nivea met zelfbruiner en bovenstaande nutribronze) ook niets, ondanks scrubben wordt het vlekkerig en een rare gele kleur. Ik hou het dus bij bronzing poeder en wat blush.
Bovenstaande nutribronze van Lóreal is wel op je lichaam goed qua kleur. Ook de nivea bodylotion geeft me (langzamer) een mooi kleurtje, die van dove is qua stank niet te harden bij mij... mijn vriend wilde niet meer bij mij in bed liggen.. zegt genoeg. Maar dat is bij iedereen anders.
Persoonlijk vindt ik voor mijn gezicht de meeste zelfbruiners (heb alleen de wat goedkopere merken geprobeerd, zoals dagcremes van nivea met zelfbruiner en bovenstaande nutribronze) ook niets, ondanks scrubben wordt het vlekkerig en een rare gele kleur. Ik hou het dus bij bronzing poeder en wat blush.
Bovenstaande nutribronze van Lóreal is wel op je lichaam goed qua kleur. Ook de nivea bodylotion geeft me (langzamer) een mooi kleurtje, die van dove is qua stank niet te harden bij mij... mijn vriend wilde niet meer bij mij in bed liggen.. zegt genoeg. Maar dat is bij iedereen anders.
maandag 28 april 2008 om 14:43
Bij mij stinken ze allemaal. Heb dove, nivea en nu dan loreal sublime bronze gebruikt, maar het ruikt echt naar oude zweetsokken, ik schaam me dood! Weet iemand hier een oplossing voor? Behalve niet meer gebruiken? Ik heb zo de hoop dat er nog een merk is waarvan ik niet ga stinken!
Zonnebanken ben ik geen fan van en om zo met die witte melkflessen meteen iedereen te verblinden...
maandag 28 april 2008 om 16:32
niet goed als je je zorgvuldig hebt voorbereid (ja dat dacht je maar!!!!!!!!!) op een rokjesdag.... Heb het voor het eerst gehad toen ik me eerst anderhalve dag van te voren uitgbreid gescrubt had, toen 2 of 3 keer mezelf had ingesmeerd met bruin zonder zon voor de enorme witte poten en toen, als kers op de taart, mijn benen ging ontharen.... Kon wel janken, ben echt uren bezig geweest met kleurtje krijgen en dan hoepsa zo door de doucheput....
dinsdag 29 april 2008 om 12:24
Bij mij net het omgekeerde, Muis. Ik vond Dove zo stinken en met Nivea heb ik dat juist niet... Ik was ook geliger met Dove. Nivea geeft een mooie bruine tint (en nee, ik heb geen aandelen, ben gewoon een erg tevreden klant)
Ontharen doe ik trouwens met een scheermesje en dat verandert niets aan het bruine kleurtje
Ontharen doe ik trouwens met een scheermesje en dat verandert niets aan het bruine kleurtje