Mode & Beauty alle pijlers

Bruin zonder zon

23-04-2008 09:15 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een bruin zonder zon creme gebruiken, maar alle merken die ik tot nu toe geprobeerd heb geven een heel onnatuurlijke kleur in mijn gezicht. Ik zoek eigenlijk een creme die eerder roze in plaats van geel/bruine wordt. Wie kent er een merk dat voor mij geschikt zou kunnen zijn?
Algasun. via de website www.algasun.nl te bestellen bij een verkooppunt bij jou in de buurt of via www.praktijkhelendehanden.nl

Succes verzekerd.
Algasun is voor een heel diepbruine kleur. Dat is niet wat ik zoek, ik ben nogal bleek in mijn gezicht.
Er zijn al een paar topics hierover..misschien vind je daar wat tips..?
Deze geeft je gegarandeert geen oranje kleur maar een mooie bruine gloed! Wel goed uitsmeren.

Gebruik hem s'avonds en wordt s'morgens wakker met een mooie tint!!

Net bij Kassa getest: Nivea op 1 en kruidvat op 2.
ja de koffie van euroshopper is ook goed, maar ik vind douwe egberts toch echt lekkerder.
??

Het zijn toch kleurresultaten en geen smaakjes?
Zag het inderdaad bij Kassa:

1: Nivea Body - Summer Beauty

¤ 5,49 / 250 ml

cijfer: 7,4

2: Kruidvat - Satine Soft Tan

¤ 2,49 / 250 ml

cijfer: 7,0

3: Dove - Sunshine Body Lotion

¤ 5,99 / 250 ml

cijfer: 7,0

Terwijl ik toch geen fan ben van Dove...ik werd daar oranjebruin van (zoals van alle zelfbruiners, die ik tot nu toe geprobeerd heb). Ligt dat oranje worden trouwens aan mijn huid of aan het product??

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de genoemde crèmes van Nivea en/of Kruidvat?
mijn ervaring is dat het merk en de prijs etc niet uitmaakt omdat elke huid (zelfs verschillende huid binnen 1 lichaam) anders reageert...

het is dus maar net wat voor jou werkt en je bevalt qua kleur en textuur etc..

dat is heel verschillend voor iedereen, kijk maar naar de diverse topics hierover...
quote:heyharvey schreef op 28 april 2008 @ 01:21:

mijn ervaring is dat het merk en de prijs etc niet uitmaakt omdat elke huid (zelfs verschillende huid binnen 1 lichaam) anders reageert...

het is dus maar net wat voor jou werkt en je bevalt qua kleur en textuur etc..

dat is heel verschillend voor iedereen, kijk maar naar de diverse topics hierover...Precies, kijk eens hier: welke zelfbruiner geeft diepe/donkere kleur al na 1 keer..?
zonne(n)(banken) doe je met oog en zorg voor je huid!
haha ja das mijn topic..
Vraag eens wat monstertjes bij de douglas ed aan, misschien zit daar wat bij.

Persoonlijk vindt ik voor mijn gezicht de meeste zelfbruiners (heb alleen de wat goedkopere merken geprobeerd, zoals dagcremes van nivea met zelfbruiner en bovenstaande nutribronze) ook niets, ondanks scrubben wordt het vlekkerig en een rare gele kleur. Ik hou het dus bij bronzing poeder en wat blush.

Bovenstaande nutribronze van Lóreal is wel op je lichaam goed qua kleur. Ook de nivea bodylotion geeft me (langzamer) een mooi kleurtje, die van dove is qua stank niet te harden bij mij... mijn vriend wilde niet meer bij mij in bed liggen.. zegt genoeg. Maar dat is bij iedereen anders.
de geur is van de chemische reactie.. (die ervoor zorgt dt je bruin word) mar is idd bij iedereen ook weer anders..

de dove ruikt bij mij lekker zoetig en met de l'oreal ruik ik naar vieze hond vind mijn vriend hahaha zo zie je maar weer

Bij mij stinken ze allemaal. Heb dove, nivea en nu dan loreal sublime bronze gebruikt, maar het ruikt echt naar oude zweetsokken, ik schaam me dood! Weet iemand hier een oplossing voor? Behalve niet meer gebruiken? Ik heb zo de hoop dat er nog een merk is waarvan ik niet ga stinken!

Zonnebanken ben ik geen fan van en om zo met die witte melkflessen meteen iedereen te verblinden...
Bij jou ruikt de chemische reactie blijkbaar nogal.

Daar is niet echt een oplossing voor helaas.....was het maar waar..

Hetzelfde geldt voor ontharingscremes... pffffff
en ontharingscreme en zelfbruiner is helemaal geen goede combi, haal zo je zorgvuldig bruin gesmeerde kleurtje eraf....
ja dat moet je idd nooit doen hahaha...

dat is een selftanner ripper...

werkt wel goed als je zelfbruiner totaal mislukt is op bv je benen.....
niet goed als je je zorgvuldig hebt voorbereid (ja dat dacht je maar!!!!!!!!!) op een rokjesdag.... Heb het voor het eerst gehad toen ik me eerst anderhalve dag van te voren uitgbreid gescrubt had, toen 2 of 3 keer mezelf had ingesmeerd met bruin zonder zon voor de enorme witte poten en toen, als kers op de taart, mijn benen ging ontharen.... Kon wel janken, ben echt uren bezig geweest met kleurtje krijgen en dan hoepsa zo door de doucheput....
ja haha dat is mij ook ooit gebeurd..is al lang geleden maar kan het me nog goed herinneren...wat een drama.....gelukkig kunnen we andere meiden waarschuwen ervoor hahaha...
Dove stinkt bij mij niet, wel word ik er altijd zo gelig van! Maar het staat me nog altijd beter dan wit, dus ik blijf het wel gebruiken. Nivea stinkt enorm bij mij, gebruik ik dus niet meer.
Bij mij net het omgekeerde, Muis. Ik vond Dove zo stinken en met Nivea heb ik dat juist niet... Ik was ook geliger met Dove. Nivea geeft een mooie bruine tint (en nee, ik heb geen aandelen, ben gewoon een erg tevreden klant)

Ontharen doe ik trouwens met een scheermesje en dat verandert niets aan het bruine kleurtje
Wat gek Vivamarlies! Zo zie je maar voor iedereen heel verschillend! Ik vind Dove trouwens ook een fijnere structuur hebben.
Ik heb de niveau body summer; nummer een getest. Ik vind hem niet fijn. Vlekkerig resultaat en ik ben zeer precies in opbrengen. De geur is wel goed te verdragen.
O wat jammer Titana ik heb ook zo'n fles gekocht naar aanleiding van de uitzending. Ga hem vanavond ook maar eens testen ik hoop op een beter resutaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven